Ik heb een geweldige nieuwe PC, Pentium II 1Ghz met alles erop en eraan. Echter na installeren van Windows 2000 Proffesional en de bij behorende IDE drivers werkt mijn CD Writer niet meer. Bij het opstarten wordt hij wel herkent, de VIA bus master IDE PCI IDE Utility ziet hem ook, maar windows niet... Wat is een mogelijke oplossing? Of mijn nieuwe pc te nieuw en te snel voor mijn good old brandertje? Wie o wie? :'(:'(
Probeer het eens met DMA uit.
En je brander begeeft het binnenkort toch, want als je veel brand is ie binnen een jaartje dood (ik heb ervaring
)
En voor zover ik de topic over de philips cdd 3610 heb kunnen volgen ben ik lang niet de eenige
En je brander begeeft het binnenkort toch, want als je veel brand is ie binnen een jaartje dood (ik heb ervaring
En voor zover ik de topic over de philips cdd 3610 heb kunnen volgen ben ik lang niet de eenige
Verwijderd
kijk eens of je cd speler en je brander alle twee verschillend zijn achterop de brander kun je zien of je slave en master hebt ingesteld je mag geen 2x master of slave hebben ! je kunt het ook in sommige biosjes zien kiek maar effe