Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Filter tegen spiegeling scherm

Pagina: 1
Acties:

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-11 16:27
Ik heb thuis veel last van spiegeling in het hoogglansscherm van mijn laptop.

Nu zag ik op http://3m.hardware.nl/p/3M/PF154W dat er een "privacy" filter is voor laptops. Weet een van jullie of dit ook goed werkt tegen spiegeling in het scherm? Heeft iemand hier ervaring mee?

(Ik kan wel alle rolluiken thuis neerlaten, maar daarvan wordt mijn vriendin claustrofobisch ;p)

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

nja of je gaat met je gezicht in de zon zitten en het achterkant richting de zon? dan heb je er geen last van.. maar goed ik denk als je zon filter over je scherm doet dat het scherm wel een stuk donkerder wordt ook al heb je geen last van zonlicht denk aan s'avonds.

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:46

DukeBox

loves wheat smoothies

Dell verkoopt dat voor zijn latitude reeks.. neem aan dat het vaste " maten zijn.
Wat voor schem heb je ? glossy of mat ?
Als je echt anti-spiegeling/privacy wilt kun je ook schoolkrijt verf nemen..

[ Voor 11% gewijzigd door DukeBox op 29-07-2009 22:03 ]

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-11 16:27
Ik heb een glossy scherm.

De laptop heeft een 15,4" scherm (1440x900 resolutie)

Het probleem is niet alleen zonlicht. Ik zit met mijn laptop in de woonkamer in een doorzon woning, daardoor is er als het buiten licht is als snel erg fel achter me waar ik ook zit (De tafel staat dusdanig dat ik altijd met mijn rug richting een raam zit)

Het gaat me niet om de privacy, maar, als middel tegen spiegeling.

Als iemand een andere oplossing weet hiertegen weet hou ik me ook van harte aanbevolen.

[ Voor 6% gewijzigd door _Peter2_ op 29-07-2009 22:49 ]

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:46

DukeBox

loves wheat smoothies

_Peter2_ schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 22:47:
Als iemand een andere oplossing weet hiertegen weet hou ik me ook van harte aanbevolen.
Verhuizen ? (het is een oplossing ;))
Ik ben bang dat de meeste dingen alleen maar de helderheid van je scherm zullen laten afnemen.
Als je ooit naar een andere laptops/scherm kijkt moet je hier goed op letten. Ikzelf ben erg te spreken over de latitudeE series met led backlight.. in volle zon buiten kan ik gewoon alles lezen.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.