Goedenavond, ik zal het alvast zeggen ben echt een beginnertje in het audio & video gebeuren en beschik over een slaapkamer van 3.5 bij 3. (woon nog thuis
)
Verder beschik ik over de volgende dingen.
Tv: Samsung le32A552 (nog niet zo oud)
Home cinema set: Philips Lx 3600D (heb ik al een hele tijd)
Console: Xbox 360
Laptop: Acer 6930G
Een zeer wazige foto dan maar even (heb nu geen fatsoenlijke camera tot beschikking)

Maargoed probleem 1.
Ik heb maar 1 line in (audio) ingang op mijn dvd speler/versterker/homecinemaset hoe noem je het?
Nou wissel ik dus steeds de stekkers van mijn line out van mijn laptop en de line out van mijn tv om.
Is hier een oplossing voor (één of andere splitter) maar het liefst met zo min mogelijk kwaliteit's verlies.
Probleem 2.
Mijn dvdspeler maakt soms best veel herrie bij het lezen van dvd's.
Dit is niet bij alle dvd's maar bij sommige.
Is hier wat aan te doen een schoonmaak dvd of iets?
Of ligt het echt aan het apparaat zelf?
Probleem 3.
Bij het afspelen van dvd's zie ik (op mijn tv uiteraard) een zwarte balk onder en boven. Als ik gewoon tv kijk heb ik dat niet.
Mischien een domme vraag maar is hier wat aan te doen?
Ik heb veel topics gelezen hier en zie allemaal mensen met waslijsten apparatuur in een tv kastje.
Dat heb ik dus absoluut niet. Opzich ben ik best tevreden met het geluid wat ik nu heb, beeld van mijn dvd, xbox ook wel.
Beeld van mijn tv zenders is echter stukken slechter maar hier is volgens mij weinig aan te doen omdat wij het nog via de kabel hebben.
Maar heeft er iemand mischien nog bruikbare tips of is het zo dat mijn dvd speler echt aan iets anders toe is waar ik stukken op voorruit ga? Ben namelijk helemaal niet thuis in de apparaten van nu.
Alvast bedankt.
Sander.
Verder beschik ik over de volgende dingen.
Tv: Samsung le32A552 (nog niet zo oud)
Home cinema set: Philips Lx 3600D (heb ik al een hele tijd)
Console: Xbox 360
Laptop: Acer 6930G
Een zeer wazige foto dan maar even (heb nu geen fatsoenlijke camera tot beschikking)

Maargoed probleem 1.
Ik heb maar 1 line in (audio) ingang op mijn dvd speler/versterker/homecinemaset hoe noem je het?
Nou wissel ik dus steeds de stekkers van mijn line out van mijn laptop en de line out van mijn tv om.
Is hier een oplossing voor (één of andere splitter) maar het liefst met zo min mogelijk kwaliteit's verlies.
Probleem 2.
Mijn dvdspeler maakt soms best veel herrie bij het lezen van dvd's.
Dit is niet bij alle dvd's maar bij sommige.
Is hier wat aan te doen een schoonmaak dvd of iets?
Of ligt het echt aan het apparaat zelf?
Probleem 3.
Bij het afspelen van dvd's zie ik (op mijn tv uiteraard) een zwarte balk onder en boven. Als ik gewoon tv kijk heb ik dat niet.
Mischien een domme vraag maar is hier wat aan te doen?
Ik heb veel topics gelezen hier en zie allemaal mensen met waslijsten apparatuur in een tv kastje.
Dat heb ik dus absoluut niet. Opzich ben ik best tevreden met het geluid wat ik nu heb, beeld van mijn dvd, xbox ook wel.
Beeld van mijn tv zenders is echter stukken slechter maar hier is volgens mij weinig aan te doen omdat wij het nog via de kabel hebben.
Maar heeft er iemand mischien nog bruikbare tips of is het zo dat mijn dvd speler echt aan iets anders toe is waar ik stukken op voorruit ga? Ben namelijk helemaal niet thuis in de apparaten van nu.
Alvast bedankt.
Sander.