[pricewatch] reclame voor pc-parts.nl

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijsg
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 18-02-2024
Geachte Tweakers,
het viel me op dat de pas geregistreerde [Verwijderde gebruiker] vrijwel alleen reacties heeft geplaatst met daarin een link naar de site http://www.pc-parts.nl
ik heb geen idee waar ik dit moet plaatsen, maar ik hoop dat jullie er wat aan doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Normaliter kan je dat in Schop een Modje plaatsen :)

Even wachten tot crew met de juiste rechten dit topic even verplaatst :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Hoppa, LA => SM. Ik ga er meteen naar kijken. Oh, op de FP. Ik pas de titel een beetje aan en pass het door naar /PW :)

[ Voor 49% gewijzigd door F_J_K op 29-07-2009 20:23 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-10 20:10

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Even wat spam verwijderen. Domein staat op dezelfde naam als ie gebruikt heeft tijdens zijn registratie.

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09:11

DukeBox

loves wheat smoothies

F_J_K schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 20:20:
Hoppa, LA => SM. Ik ga er meteen naar kijken. Oh, op de FP
Bedoel je niet V&A ?

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel

FlipFluitketel

Frontpage Admin
V&A staat op de FP, daarom gaf F_J_K op het einde nog aan dat het topic naar PW ging. V&A is een onderdeel van de PriceWatch en dus hoort het daar in.

De reacties zijn in ieder geval verwijderd, gebruiker heeft mail gehad.

[ Voor 11% gewijzigd door FlipFluitketel op 29-07-2009 20:34 ]

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09:11

DukeBox

loves wheat smoothies

Oh ok, kom hier ook nog maar net om de hoek kijken..

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja het is maar net waar je je druk om maakt, maar goed... ik heb de boodschap begrepen.
Een beetje reclame mag toch? Wie weet is het een keer in je eigen voordeel....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Dat heet spammen en wordt niet gewaardeerd.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Verwijderd schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 15:54:
Tja het is maar net waar je je druk om maakt, maar goed... ik heb de boodschap begrepen.
Een beetje reclame mag toch? Wie weet is het een keer in je eigen voordeel....
Reclame kost geld. Alle bedrijven moeten ervoor betalen, dus jullie ook. Als we het wel toestaan loopt iedereen binnen de kortste keren te linken en dat lijkt me voor de bruikbaarheid van deze website niet echt handig ;)

Als je wilt adverteren kun je dus gewoon terecht op http://tweakers.net/adverteren of met een PW-abonnement zoals alle anderen. :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spammen is dan hier wel een erg ruim begrip, maar ik snap de situatie...ik ga wel even kijken wat een PW-abonnenment gaat kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Je bent net geregistreerd, 7 van de 8 reacties op de frontpage (in V&A) waren met een link naar je eigen shop.
Ik vind het niet raar dat mensen dat als spam opvatten. :)

Zoals Cloud al zei, we kunnen dus niet toe gaan staan dat de ene winkel wel gratis reclame mag maken dmv reacties en de andere niet. Als we het zouden gaan toe staan zou er wel een redelijke kans zijn dat veel shops in V&A gaan reageren omdat ze het gevraagde artikel (of een alternatief) hebben. In de voorwaarden van V&A had je trouwens ook al kunnen lezen dat V&A niet voor winkels is maar voor particulieren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat je als winkel een keer het idee hebt om een linkje te plaatsen om reclame te maken kan ik nog best begrijpen - net als jij kan begrijpen dat als we het toe zouden laten, de site binnen no-time vol zou zitten met reclameberichten die de bezoekers wegjagen.

Wat ik nou nooit heb kunnen begrijpen, en waar je misschien inzicht in kan geven is dit:
Ik heb het geheugen gezien op pc-parts.nl voor weinig geld.
Nee, je hebt het daar niet gezien, je weet als uitbater prima wat je te bieden hebt. Als het zo onschuldig is, waarom je dan voordoen als een behulpzame gebruiker en niet als de winkel zelf? :) Persoonlijk vind ik dat die insteek je argument dat het geen spam zou zijn nogal onderuit halen - sterker nog, de winkels waarvan ik dergelijke misleiding heb gezien gaan bij mij direct op de persoonlijke blacklist - want als je al niet eerlijk bent in je posts, wat kunnen mensen dan in de winkel verwachten? You get the point? :)
Pagina: 1