Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mythix
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09-09 18:31

Mythix

www.ctrl-f5.net

Topicstarter
Ik heb een televisietoestel en surround systeem, beide van samsung. Ze zijn met elkaar verbonden via een hdmi kabel.
Telkens als ik het tv toestel aan zet, de surround staat al aan, probeerd de surround een disc te lezen terwijl er geen in steekt. Hierdoor springt het televisietoestel ipv hdmi1 (digibox) naar hdmi2, als ik dan de surround terug op aux zet, om het geluid van de televisie te verkrijgen, springt de televisie naar tv ipv hdmi1...

Ik snap niet hoe het komt of waarom dit gebeurd, enkel dat het serieus begint te irriteren :)
Iemand hier ervaring mee, of een idee waarom dit gebeurd? Is het mogelijk de firmware te upgraden of iets dergelijks?

Whenever you find yourself on the side of the majority, it is time to pause and reflect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:21

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Dus je set zoekt eerst naar een CD/DVD en wanneer je die op Aux zet is alles opgelost. Staat er niets in de handleiding om hier vanaf te komen? Wat gebeurt er wanneer je je set gewoon uit zet, daarna de TV aan en de set aan. Gaat ie dan ook zoeken naar een disc?

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
  • Laatst online: 01:24
Heb je Anyet aangezet waardoor er een koppeling tussen je tv en de receiver wordt gemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mythix

Mythix

www.ctrl-f5.net

Topicstarter
De Anyet setting zal ik eens nagaan, zou wel kunnen dat dit aan staat.

En het maakt idd niet uit welke er eerst aangezet wordt, hij doet het in beide scenarios

Whenever you find yourself on the side of the majority, it is time to pause and reflect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mythix

Mythix

www.ctrl-f5.net

Topicstarter
Het was idd Anyet dat voor problemen zorge, ik heb dit uitgezet en nu het verspringen is verleden tijd!
De mensen van samsung mogen hun software wel wat beter afstemmen... 8)7

bedankt jongens