Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Remy669
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 25-11 16:32
Hallo Tweakers,

Ik weet echt niet of het topic hier thuishoort, maar ik wist niet waar hij anders nog kon.
Terug naar de vraag:
Als ik Nero InfoTool opstart, krijg ik deze melding:

Afbeeldingslocatie: http://i30.tinypic.com/1e2nf5.jpg

Het probleem is alleen, het is net zo'n disc drive als dat je ook in de Nintendo Wii hebt... Hij KAN dus niet dicht.

Nou is dit niet een probleem, want ik kan gewoon op annuleren klikken en dan gaat hij verder, maar:

Afbeeldingslocatie: http://i26.tinypic.com/99jj9x.jpg

Hij zegt dus in principe dat ik helemaal niet kan branden. Maar ik weet zeker dat ik kan branden op een normale DVD, ik heb het namelijk vaak genoeg gedaan. Ik vroeg me af of ik op een Dual Layer DVD kan branden.

En ik denk dat dit probleem komt omdat hij zegt dat ik de lade dicht moet doen.

En als er geen oplossing voor is, weten jullie of ik een Dual Layer brander erin heb? Het is een Dell laptop, namelijk: Dell XPS M1530.

Met vriendelijke groeten,
Remy.

• schaduw
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

schaduw

schaduw

Bekijk gewoon in apparaatbeheer welke drive je hebt en google het typenummer.

• Remy669
Waar kan ik apparaatbeheer vinden?

• schaduw
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

schaduw

schaduw

Op google ;) 1e hit: "te bereiken via het configuratiescherm, onderdeel Systeem, tabblad Hardware, knop Apparaatbeheer"

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

schaduw schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 18:22:
Bekijk gewoon in apparaatbeheer welke drive je hebt en google het typenummer.
Wat heb je dan aan 't typenummer? ;)

TS, volgens mij zit in die Dell een dual layer brander. Wil je 't zeker weten dan kan je naar andere DVD Drive info tools Googlen :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Remy669
In de manual of iets dergelijks op de site van Dell staat dat hij Dual Layer ondersteund :)
In ieder geval bedankt voor de hulp!
Pagina: 1