Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Joppiesaus2
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-11 11:52
Hallo,

Net heb ik heel mijn laptop opnieuw geinstalleerd wat weer een hoop tijd heeft gekost. Eerst al die Acer meuk plus freeware moeten verwijdeen, daarna 53 windows updates verwerken, alle programma's terugzetten etc. etc.

Ik vroeg me af of ik van mn laptop in deze staat zoals hij nu op mijn C schijf staat een complete copy kan maken die ik gemakkelijk terug kan zetten bij een reinstallatie.

Acer zelf heeft hiervoor eRecovery, maar ik vermoed dat deze versie ook alle freeware meuk, cheap ass spelletjes etc meeneemt. Op internet lees ik veel verschillende dingen, maar ik ben benieuwd wat de tweakers hier het beste vinden. Welke werkt snel en eenvoudig?

Gr.

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Symantec Ghost of Acronis TrueImage (home). Waarvan de laatste voor jou het beste geschikt is. Installeren, backup maken en eventueel later weer restoren.

http://www.acronis.nl/pro...OTBt5ak-5sCFUoB4wodnnsw_A

[ Voor 34% gewijzigd door Glashelder op 29-07-2009 17:58 ]

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

• Henk007
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-04 00:29
Het eenvoudigste is om van je partitie een image te maken op een externe harddisk. Hiervoor bestaan diverse tools: Symantec Ghost, Acronis Trueimage of een gratis/opensource oplossing zoals Clonezilla

• Joppiesaus2
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-11 11:52
werkt die gratis versie ook gewoon naar behoren? M.a.w., ervaring mee? Dan gebruik ik die wel...maar ik heb geen zin in een niet werkende backup nadat de C: is verwijderd... :)