Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Toetsenboard op lange afstand op 2 plekken

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Graag had ik jullie de volgende zaak voorgelegd, zou graag mijn pc vanaf 3 plekken bedienen:

1. Bij de pc zelf
2. Bij TV 1
3. Bij TV 2

Heb het volgende momenteel liggen:
Afbeeldingslocatie: http://img39.imageshack.us/img39/4512/woning.png

Nu wil ik dus op bijde tv's mn series kunnen kijken en dus ook mn pc waar mn series op staan bedienen. Heb een G15 toetsenboard bij mn pc en zou bijv een 2e kunenn nemen via rf cq bluetooth. Alleen gaat deze op bijde plekken werken. De muur van 6.5M is namelijk wel een gewapende muur. Echter de doorgangen die je ziet zijn bijde kleine poortjes dus altijd gewoon open.

De eindvraag dus:
Hoe kan ik vanaf bijde punten zo makkelijk mogelijk de boel bedienen? En welke producten raden jullie me aan? (liefste dan een tobo met muis er in).

• jan99999
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 27-11 01:54
Ik dacht er iets was als usb over netwerk (kabel), alleen moet je even uitzoeken hoe dat precies zit.

Verwijderd

bij een draadloze muist/toetsenbord zit vaak een USB ontvanger. Deze kan je met een USB verlengkabel naar de andere kant van de muur verlengen waardoor dat geen probleem moet zijn. Een USB verlengkabel kan je gewoon kopen bij de meeste pc zaken (zelfs een mediamarkt).

Als je overigens bij je TV alleen je series wilt bedienen, kan je ook een MCE remote overwegen. een afstandbediening voor de computer (met play, pauze etc functies).

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 29-07-2009 17:46 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 17:46:
bij een draadloze muist/toetsenbord zit vaak een USB ontvanger. Deze kan je met een USB verlengkabel naar de andere kant van de muur verlengen waardoor dat geen probleem moet zijn. Een USB verlengkabel kan je gewoon kopen bij de meeste pc zaken (zelfs een mediamarkt).

Als je overigens bij je TV alleen je series wilt bedienen, kan je ook een MCE remote overwegen. een afstandbediening voor de computer (met play, pauze etc functies).
Dan zit ik nog met het probleem dat ik waarsch niet door de muur heen kom met het signaal. Tis wel gewapend beton namelijk.
jan99999 schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 17:16:
Ik dacht er iets was als usb over netwerk (kabel), alleen moet je even uitzoeken hoe dat precies zit.
Dan heb ik voor elk punt 1 toetsenboard nodig. Zat zelf te denken aan een bluetooth model voor op bijde punten, maar twijfel of de 6.5M aan gewapend beton het signaal genoeg doorlaat!

Verwijderd

je HDMI loopt nu toch ook door de muur? Kan je daar niet een USB verlengkabel naasttrekken? Dan zet je je IR receiver (van je draadloze muis/tobo/afstandsbediening) gewoon aan de andere kant van je gewapend beton.

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 29-07-2009 17:51 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 17:50:
je HDMI loopt nu toch ook door de muur? Kan je daar niet een USB verlengkabel naasttrekken? Dan zet je je IR receiver (van je draadloze muis/tobo/afstandsbediening) gewoon aan de andere kant van je gewapend beton.
Welke modellen hebben dan de optie om aan te koppelen op 2 ontvangers? Bedoeling is om 1 toetsenboard te hebben met trackpad voor multimedia toepassingen en wat licht internet/msn spul.

EDIT:

Heb nu http://www.nowthatsit.nl/itemDetails.asp?i=4474&c=171 gevonden, word ifrarood kabeltje verlengen en dan ben ik klaar :)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 29-07-2009 18:28 ]

Pagina: 1