Universele afstandsbediening met draadloze schakelaars

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi allemaal

Ik heb hier een aantal setjes Impuls universele afstandsbediening schakelaars liggen, voor de mensen die wel eens bij de action komen vast wel algemeen bekend omdat het zo spotgoedkoop is.

Nou probeer ik deze afstandsbediening in mijn philips universele afstandsbediening te zetten, maar als ik deze in leer functie zet ontvangt deze helemaal geen infrarood signaal van deze afstandsbediening?!

Zenden deze afstandsbedieningen met iets anders als infraroodsignalen? Zo ja, waarmee en zijn daar ook universele afstandsbedieningen oor te krijgen?

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-09 07:50
Die zenden met RF (radio frequent) signaal. Je kunt dus ook aan de andere kant van de muur gaan staan om te schakelen ;)
Ik weet niet zeker of de RF signalen van je huidige AB (rf) ondersteund worden door de Logitech harmony 895? <- type weet ik ff niet zeker)

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
wij hebben een philips prestigo beneden waarmee ik het getest heb

zie de afbeelding:

Afbeeldingslocatie: http://pan.fotovista.com/dev/4/0/00040404/f_00040404_001.jpg

Ik testte alles voor de zekerheid op deze afstandsbediening omdat ik zelf ook iets dergelijks wil aan gaan schaffen maar kwam er achter dat dit niet werkte. Zijn er wel universele afstandsbedieningen die dit wel ondersteunen?

Zoja welke? (redelijk betaalbaar zou leuk zijn, budget is +- 100 euro al vind ik dat ook wel al te veel voor een afstandsbediening)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LinuZZ
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08:59
voor klikaanklikuit icm de harmony remote heb ik een JBmedia device, deze zet infra rood signaal om in RF signaal voor de klikaanklikuit set:

http://cms.jbmedia.de/ind...task=view&id=42&Itemid=35

niet de goedkoopste oplossing, maar werkt wel

enphase 8300wp (3460 ZO, 2740 ZW, 2100 NO), 2x20 vacuümbuizen op 300l SWW, Panasonic WH-MXC12J9E8, gasloos sinds Juni 2022 Stromer st3 voor woon-werk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
zou ik hiermee gewoon ieder RF signaal kunnen bereiken dus dat ik niet ook weer een andere schakelset moet kopen voor de verlichting ?