Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Storm90
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 09-09 15:23
Hallo,

Ik ben op zoek naar een nieuwe mobiel. Ik heb werk waarbij ik continue gebruik maak van mijn e-mails en kalender. Ik wil nu dus mijn mail en kalender continue bij me hebben en er gebruik van kunnen maken.. Nu was me google apps aanbevolen maar nu moet de telefoon er natuurlijk ook mee kunnen werken.

Ik zat nu te denken aan een sony ericsson X1, zijn er mensen die hier ervaringen mee hebben of mij een betere mobiel aan kunnen bevelen? Mijn budget ligt rond de 350 euro... WLAN zou trouwens ook wel handig zijn ;)

Alvast bedankt!:D

Erik

• macciez
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 05-09 20:31
Ik raad je aan om zelf even naar een telefoonwinkel te gaan en alle mogelijkheden in de hand te nemen. Kun je zien, wat jou bevalt en wat goed aanvoelt.
Ik heb zelf een X1 en ben er heel tevreden mee. Gebruik hem 's avonds met WLAN om nog even te internetten en de kalender om al mijn afspraken mee te beheren. Voor 250E heb je al een gebruikte (weet natuurlijk niet of je dat wilt)

Do what you love, do it often

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
X1 is gewoon een WiMo 6.1 toestel, zo te lezen zou elk WiMo 6.1 toestel we voldoen om mail binnen te halen. Ga je mails via Exchange (pushmail) binnen halen of van een gmail account, het is beide mogenlijk.
Hardware toestenbord een eis. Je zou natuurlijk ook naar bijvoorbeeld de HTC Touch pro of HTC Touch pro2 kunnen kijken.

Zelf ben ik minder tevreden over de X1, veel defecten en de accu is niet echt geweldig te noemen, accu duur is redelijk voor dat soort toestelen maar er valt gewoonweg een redelijk percentage uit/gaat kapot.

[ Voor 57% gewijzigd door Napo op 29-07-2009 15:45 ]

• Storm90
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 09-09 15:23
[b][message=32331822,noline]
Zelf ben ik minder tevreden over de X1, veel defecten en de accu is niet echt geweldig te noemen, accu duur is redelijk voor dat soort toestelen maar er valt gewoonweg een redelijk percentage uit/gaat kapot.
Daarom zat ik ook een beetje te twijfelen, ik zie op kieskeurig veel geklaag van dat er snel scheuren e.d. in komen, daarom vroeg ik of er misschien meer mensen waren met ervaringen betreft de X1 :)

Maat van mij heeft de htc touch pro, ik zal hem vragen of hij die toevallig nieuw heeft gekocht... Dat zal wel, met abbo, maar ik zoek er een zonder :D

Verder ziet de htc touch pro2 er goed uit en scoort op meerdere sites erg goed, ik heb alleen weinig ervaring met gebruikte toestellen en nieuw zijn ze best prijzig, om 500 euro voor een nieuw toestel neer te leggen zie ik persoonlijk niet zo zitten.

[ Voor 10% gewijzigd door Storm90 op 29-07-2009 16:02 ]

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Zie GSM's Beleid. Dit soort topics staan we niet toe.

Dit topic is gesloten.