Ik heb via Versatel een router (Davolink DV-201AMR) voor mijn internet verbinding. Dit apparaat is helaas nogal kieskeurig. Ik krijg op geen enkele manier verbinding met dit apparaat, behalve met mijn eigen pc (windows XP, SP3). Laptops met wifi of losse dongel, NAS devices, ze werken gewoon niet op dit ding. Steeds weer het bericht dat er 'beperkte of geen verbindingsmogelijkheden' zijn. De router deelt blijkbaar geen IP adressen uit?
Ik kan op de router, weet mijn wireless password, maar ik kom niet op internet via dit ding met andere dan mijn eigen computer. Ook mijn vers aangeschafte NAS laat ie niet toe in het netwerk.
Het enige apparaat wat wel via de router werkt is mijn Freecom mediaspeler die via NDAS verbonden is (geen tcp/ip dus).
Heeft iemand enig idee wat er mis kan zijn?
Ik kan op de router, weet mijn wireless password, maar ik kom niet op internet via dit ding met andere dan mijn eigen computer. Ook mijn vers aangeschafte NAS laat ie niet toe in het netwerk.
Het enige apparaat wat wel via de router werkt is mijn Freecom mediaspeler die via NDAS verbonden is (geen tcp/ip dus).
Heeft iemand enig idee wat er mis kan zijn?