Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Paradigit Voyager 9456

Pagina: 1
Acties:
  • 165 views

• ralphie85
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-04 12:14
Ik heb tijdelijk een laptop te leen van iemand omdat mijn oude laptop
het helaas begeven heeft.Nu heb ik de laptop opnieuw geinstalleerd omdat ie behoorlijk traag was en vol
stond met software. Nu ben ik opzoek naar de drivers van de paradigit voyager 9456

Ik kan de drivers gewoon niet vinden iemand enig idee waar ze staan ?

Alvast bedankt,

• micheltenhove
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 26-10 19:41
[XP] Drivers paradigit Voyager laptop nauwelijks te vinden*

google is je vriend :)

Ik denk dat Mitac paradigit heeft overgenomen of dat het een subdivisie is van Mitac??

[ Voor 29% gewijzigd door micheltenhove op 29-07-2009 13:45 ]

• ralphie85
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-04 12:14
Thanks kun je me de exacte verwijslink geven naar de drivers van de laptop ?

Vindt die site ook een beetje onduidelijk
en wanneer ik op een link klik op de site krijg ik de melding dat ie eruit ligt ?

• micheltenhove
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 26-10 19:41
geen idee.. ik heb geen Paradigit.. en volgens mij heb ik je zo tips voldoende gegeven. De rest even zelf doen lijkt me :)

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Tja, daar kunnen we ook weinig aan doen :)
Zo naar dat andere topic gekeken zul je waarschijnlijk ook wel de 'standaard' drivers op kunnen zoeken door te kijken naar de specificaties van de laptop - dus welke spullen zitten er in.

Eigenlijk doe je je drivers uitzoeken al vóórdat je gaat herinstalleren, noem het voorbereiding.
GoT is geen driversearch helpdesk helaas, met de gegeven informatie (en iets meer uitzoekwerk m.b.t. de hardware) moet je er zelf ook uit kunnen komen.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Dit topic is gesloten.