Verwijderd

Topicstarter
Ik twijfel tussen een Sony Cybershot DSC H50 en een Fujifilm finepix S2000 HD.

Wie oh wie kan me hier verder mee helpen, of heeft ervaring met 1 van deze 2????

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:15
Ok....
- waarom ben je tot deze 2 gekomen?
- wat zoek je in een camera (bv groot zoombereik)
- wat ga je ermee doen (bv filmen, vaak handmatig instellingen aanpassen, etc)
- wat zijn belangrijke min/plus punten voor jou persoonlijk (bv moet snelle AF hebben, shutter lag etc).

Zoek eerst eens wat reviews over beide camera's misschien dat je dan zelf al een eind komt.

Nu verwacht je eigenlijk van mij / ons dat we reviews gaan lezen over beide camera's en een onderbouwde keuze voor jou maken.... niet echt de bedoeling

[ Voor 4% gewijzigd door Prulleman op 29-07-2009 13:20 ]

Strava

Verwijderd

Topicstarter
Reviews heb ik zelf ook gelezen, maar ik er staan wel erg verschillende meningen op, veelal in buitenlands. Ik zoek een semi-spiegelreflex. Maar hoef er niet alle toeters en bellen op. Filmen is niet een prioriteit. MOet wel een redelijk zoombereik hebben, maar ook een goeie macro. We gaan redelijk veel de natuur in. Ik heb een paar camera's die me zijn aangedragen en was benieuwd naar ervaringen van mensen die deze camera's hebben en wat hun + en - punten zijn. Ben er zelf niet zo professioneel in dat ik zulke vragen stel zoals jij aandraagt.

Verwijderd

Topicstarter
Laat ook maar. Heb me laten helpen door een ECHTE KENNER ipv jullie wannabe-fotograven. Daar is zo'n forum toch voor ??? om elkaar te helpen???? en in mijn geval advies / meningen te vragen ?????

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07:43

ThunderNet

Flits!

Dit is niet de bedoeling :)

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Dit topic is gesloten.