Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul
dat 'could not complete connection attempt' heb ik ook zovaak. gewoon nog een keer connecten als je die error krijgt, dan doet ie het wel (bij mij dan
)
voor dat andere probleem: probeer eens een andere videomode (dus opengl als je direct3d gebruikt en andersom) misschien dat dat helpt.
voor dat andere probleem: probeer eens een andere videomode (dus opengl als je direct3d gebruikt en andersom) misschien dat dat helpt.
Verwijderd
als je wilt weten waarom je geen connectie kon maken met een bepaalde server, dan moet je "-console 1" toevoegen aan je command line. dus : "half-life/cs/cs.exe" (ik zeg maar wat nu) wordt dan "half-life/cs/cs.exe -console 1". Dit kan je dan gewoon doen bij je snelkoppeling van counterstrike/half-life. zodra je dat gedaan hebt wordt je beeld wat anders als je gaat inloggen, dan zie je namelijk wat de pc aan het doen is. try it out.
"Quote the RAVEN, Nevermore!!!"
Verwijderd
Juist!!Op vrijdag 02 maart 2001 01:55 schreef Raven_ het volgende:
als je wilt weten waarom je geen connectie kon maken met een bepaalde server, dan moet je "-console 1" toevoegen aan je command line. dus : "half-life/cs/cs.exe" (ik zeg maar wat nu) wordt dan "half-life/cs/cs.exe -console 1". Dit kan je dan gewoon doen bij je snelkoppeling van counterstrike/half-life. zodra je dat gedaan hebt wordt je beeld wat anders als je gaat inloggen, dan zie je namelijk wat de pc aan het doen is. try it out.
Fuck, raven weer gequoted
En als je via een router cs'st met firewall wil het ook wel eens problemen geven als je met servers wil verbinden.
Een tragere PC met maar 64 mb, daar heb je dat heel snel mee. Probeer na die foutmelding te reconnecten, precies op dezelfde server. De belangrijkste resources zitten dan al in het geheugen, dus je PC is eerder klaar met laden dit keer.
Je hebt namelijk 120 seconden om alles te laden, als je PC dit niet redt binnen die 120 seconden, krijg je die foutmeling die jij beschrijft.
Dit is het meest voorkomende probleemin CS, met de makkelijkste oplossing !!
Je hebt namelijk 120 seconden om alles te laden, als je PC dit niet redt binnen die 120 seconden, krijg je die foutmeling die jij beschrijft.
Dit is het meest voorkomende probleemin CS, met de makkelijkste oplossing !!
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Verwijderd
Moet ik soms 112 weer bellen??Op vrijdag 02 maart 2001 01:58 schreef --BoBo-- het volgende:
[..]
Juist!!
Fuck, raven weer gequoted
En als je via een router cs'st met firewall wil het ook wel eens problemen geven als je met servers wil verbinden.
Ga ik proberen.Op vrijdag 02 maart 2001 01:55 schreef Raven_ het volgende:
Maar ik blijf het vreemd vinden. Halflife en TFC doen het dus wel gewoon he. Dat connect probleem krijg ik (nog steeds) alleen bij CS. En ook nog steeds bij elke server.
Maar ik zal nu nog es proberen.
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul
Pagina: 1