In mijn huis wordt vanaf mijn kamer wireless verzonden door een Airport Express. Ik had altijd goed bereik, tot ik terug kwam van vakantie en mijn macbook ineens geen netwerken meer vindt. Op de Universiteit en in de kroeg op de hoek werkt alles wel goed. En mijn huisgenoten kunnen in huis ook gewoon nog internetten. Ik ben inmiddels met mijn AE en mijn MB naar de Mac Repairstore geweest, maar daar vonden ze elkaar wel gewoon. Het probleem is kortom, dat mijn Macbook overal goed werkt behalve thuis en daar ben ik vreemd genoeg de enige met problemen.
Mijn specificaties:
Intel Macbook met Mac OS X Leopard 10.5.7
Airport Extreme Wireless Card (0x168C, 0x86) met firmware version 1.4.10.3
Airport Express met 802.11N met firmware 7.4.2
Ik heb inmiddels Airport Express teruggezet naar de fabriekinstellingen en alle firmware updates gedownload. Via google en de zoekfunctie van GoT vond ik meerdere mensen die met dit probleem zitten, maar niemand komt met betere oplossingen dan "Beetje met de instellingen kloten." Zoals gezegd werkte alles probleemloos. Er is in de omgeving voor zover ik weet niets veranderd. Apple heeft wel software updates gedaan toen ik vorige week terug kwam van vakantie, maar ik heb geen idee welke updates precies.
De reparateur van de Mac Repairstore suggereerde om thuis langs te komen, maar voordat ik daartoe over ga wil ik eerst alle mogelijkheden uitputten om het zelf op te lossen.
Hebben jullie een idee?
Mijn specificaties:
Intel Macbook met Mac OS X Leopard 10.5.7
Airport Extreme Wireless Card (0x168C, 0x86) met firmware version 1.4.10.3
Airport Express met 802.11N met firmware 7.4.2
Ik heb inmiddels Airport Express teruggezet naar de fabriekinstellingen en alle firmware updates gedownload. Via google en de zoekfunctie van GoT vond ik meerdere mensen die met dit probleem zitten, maar niemand komt met betere oplossingen dan "Beetje met de instellingen kloten." Zoals gezegd werkte alles probleemloos. Er is in de omgeving voor zover ik weet niets veranderd. Apple heeft wel software updates gedaan toen ik vorige week terug kwam van vakantie, maar ik heb geen idee welke updates precies.
De reparateur van de Mac Repairstore suggereerde om thuis langs te komen, maar voordat ik daartoe over ga wil ik eerst alle mogelijkheden uitputten om het zelf op te lossen.
Hebben jullie een idee?