Toon posts:

Is het mogelijk om de tweede simkaart bij Hi aan te vragen?

Pagina: 1
Acties:
  • 698 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hey Tweakers!

Ik had even een klein vraagje.

Op het moment heb ik een abbo van Hi en twee simlock-vrije toestellen.
Ik zou graag willen weten of ik de tweede simkaart via Hi-website kan aanvragen (9 euro) zodat ik ze allebei in twee toestellen zou kunnen gebruiken? Ik hoef de simkaarten niet tegelijkertijd te gebruiken, maar ik wil ze wel in twee van mijn toestellen hebben.

Ik ben namelijk een beetje de weg kwijt aangezien ze op de Hi website het ook over een DuoSim hebben. Je krijgt dus een setje van twee simkaarten die je op de bovenbeschreven manier kunt gebruiken. Het probleem is echter dat het bijna 50 euro kost en gezien ik nu al een simkaart heb, misschien is het mogelijk om gewoon de tweede simkaart erbij te bestellen.

Het kan ook natuurlijk zo zijn dat als je een nieuwe simkaart aanvraagt, dan je oude simkaart dan niet meer zal functioneren.

Weet iemand hoe het eigenlijk werkt? Alvast bedankt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Wat zei de helpdesk toen je contact met hen opnam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lars Kremers
  • Registratie: Juli 2007
  • Nu online
Hoi Maxap,

DuoSim is de enige optie, wanneer je een andere sim aanvraagt zal zoals je zegt de oude simkaart niet meer functioneren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evleerdam
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18:38
Wat ik even van de website van hi.nl haal:
Een DuoCard is een setje van twee SIM-kaarten met hetzelfde mobiele nummer. Zo ben je op twee verschillende toestellen bereikbaar onder het hetzelfde nummer, zonder dat je de SIM-kaart hoeft te wisselen.

Let op: met een DuoCard is het niet mogelijk beide toestellen tegelijkertijd te gebruiken.

Een DuoCard kost EUR 40,46 inclusief BTW.
Wil je een DuoCard aanvragen? Vul dan het formulier in of bel met de klantenservice 1200.

Een DuoCard kun je alleen gebruiken in combinatie met een abonnement, dus niet met Hi PrePay.
En
Is je simkaart geblokkeerd, gestolen of kapot? Vraag een nieuwe kaart aan. Je behoudt je oude nummer.
Een nieuwe kaart kost € 9,00. Dit bedrag wordt met je beltegoed verrekend. Heb je onvoldoende beltegoed, bel dan naar de klantenservice: 06 1200 1200. Het kost ongeveer 1 werkdag voor je aanvraag behandeld is.
Uit jouw verhaal begrijp ik dat je het eerste wilt, maar voor het tweede wilt betalen? Het lijkt mij dat bij de tweede optie je 1e sim kaart geblokkeerd wordt, lijkt me wel zo handig als hij bijvoorbeeld gestolen is.

Om het zeker te weten, zou ik doen zoals RoD aanraadt en even de helpdesk bellen, nummer 1200 is dat.

It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor je reacties... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Dit had je dus makkelijk zelf kunnen vinden. Omdat eigen initiatief hier erg op prijs wordt gesteld, gaat dit topic op slot.

Een tip: neem bij een volgend topic het beleid in acht.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.