Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hej, GoT

Ik heb een raar probleem met mijn HTC S730 wat zich al een tijdje voor doet.. Als ik MSN Messenger op de telefoon gebruik, of Internet Explore, streaming media.. etc valt de telefoon uit. Dit doet hij alleen niet als hij aan de oplader zit, dan blijft hij het gewoon doen.

Ik denk dus dat het aan de accu ligt, maar als ik de telefoon vervolgens weer aan zet, dan staat er dat de accu nog steeds vol genoeg is (83 . Lijkt me genoeg toch?.

Ik wou een nieuwe accu bestellen, maar weet niet zeker of het hier aan ligt. Straks bestel ik een nieuwe accu, en werkt het niet. dan heb ik het voor niks besteld.

Weet een van jullie misschien de oorzaak van het probleem?

PS; er draait een custom rom van windows mobile 6.1 op, maar daarvoor was het probleem ook al.

Dennis,

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Je zou de accu eens schoon kunnen maken en er met perslucht een keer doorheen blazen zodat er nergens meer stof op zit.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Verwijderd

Topicstarter
Marzman schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 11:47:
Je zou de accu eens schoon kunnen maken en er met perslucht een keer doorheen blazen zodat er nergens meer stof op zit.
Ik heb de accu al proberen schoon te maken, en nog steeds blijft het probleem. Maar hij valt ook alleen maar uit bij gebruik van internet, en niet als ik muziek luister etc.

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Verwijderd schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 11:50:
[...]

Ik heb de accu al proberen schoon te maken, en nog steeds blijft het probleem. Maar hij valt ook alleen maar uit bij gebruik van internet, en niet als ik muziek luister etc.
Als je ook al een andere rom hebt geprobeerd en je hebt hem al schoongemaakt dan is hij kapot.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Verwijderd

Topicstarter
Marzman schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 11:52:
[...]

Als je ook al een andere rom hebt geprobeerd en je hebt hem al schoongemaakt dan is hij kapot.
wat bedoel je met "hij", bedoel je dan de accu of de telefoon?.

De telefoon zelf werkt echter nog perfect, geen problemen mee etc. Is een nieuwe accu bestellen wel de moeite waard ?.

Edit: als hij op de oplader zit heb ik dit probleem NIET.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 29-07-2009 12:19 ]