Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

SSID aangepast, maar geen verbinding

Pagina: 1
Acties:
  • 128 views

Verwijderd

Topicstarter
Toevallig kwam ik hop het volgende forum waarin ik werd geadviseerd de SSID aan te passen.
http://pchulptips.nl/kb/entry/269/

Ik heb de stappen exact opgevolgd en dat ging allemaal goed. Echter, toen ik klaar was kon mijn laptop geen verbinding meer met internet maken! Hij vindt de nieuwe naam van de verbinding wel en geeft ook aan dat de sterkte uitstekend is, maar als ik dan de sleutel invoer blijft hij eerst een tijdje "bezig met verbinden" en doet daarna niks meer.

Wat zie ik over het hoofd of heb ik fout gedaan?

• vincedd
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 13:16
Wat voor modem heb je?Heb je al met een kabel aan je modem gekeken wat er mis gaat(instellingen in je modem).Graag meer info,want zo kunnen we je niet helpen.Tenslotte is 99% van de tweakers niet helderziend.

• IEF
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-11 20:42

IEF

Why so serious?

Sorry maar dit is wel heel erg basic.
Op de eerste plaats staat het in het verkeerde subforum, Netwerken is hier ideaal voor,
aangezien het gaat over een wireless netwerk instellen.

Verder, je geeft werkelijk 0,0 informatie. Een linkje dat je hebt opgevolgd is helaas niet genoeg.

Begin eens met de specs van je netwerk, welke hardware, en wat je zelf geprobeerd hebt om het op te lossen, en wat je gezocht/gevonden hebt verder.

Voor basic helpdesk-achtige vragen kun je misschien beter terecht bij het forum waar je die 'tip' vandaan hebt.

Dit topic is gesloten.