AMD 1267 MHz Release datum

Pagina: 1
Acties:

• Plague
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Heej! heeft er iemand een release datum van deze tjip? Iemand die bij een computerwinkel werkt ofzow? >:) In de Roadmap en een ander nieuwtje van AMD stond dat ze in begin maart uitkwamen.... maar komen ze dan ook naar nederland en is dat niet inmiddels uitgesteld? :?
Nou bedankt alvast! Plague

• Plague
  • Niet online
Jongens (en misschien ook nog een handje vol meisjes met alle respect) : er zijn 124 mensen ingelogd en weet NIEMAND dit nou? :?

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:04

Exirion

Gadgetfetisjist

Aanvankelijk was ie zelfs al voor februari gepland (geruchten zeiden zelfs voor de kerst), maar AMD is nog erg tevreden over de performance van 1.2GHz+DDR tov de Intel P4, dat ie uitgesteld is. Waarschijnlijk ergens in April ofzo. Het zal dan ook waarschijnlijk een van de laatste Thunderbirds zijn, want de opvolger zit er aan te komen.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

ik heb hier verscheidene road maps liggen maar ik zie dat beestje er niet bijstaan. ach wat wil je al die 1200's gaan ook wel tot 1266 dus kan je het ook zelf doen :)

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:04

Exirion

Gadgetfetisjist

Op vrijdag 02 maart 2001 04:18 schreef --ReapeR-- het volgende:
ik heb hier verscheidene road maps liggen maar ik zie dat beestje er niet bijstaan. ach wat wil je al die 1200's gaan ook wel tot 1266 dus kan je het ook zelf doen :)
Het zal inderdaad eerder een 1333MHz worden :P

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Plague
  • Niet online
En waneer mag die dan uitkomen?? :9

Verwijderd

nou ik denk helemaal niet, pas als de nieuwe core uit is dat dan pas de grotere getallen te zien zijn :)

• Cookie
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07-2025
D'r komt een 1300 en 1333 MHz waarschijnlijk. Die zijn straks op de Cebit te bewonderen (volgens THG). Maar wanneer ze exact komen? 'k weet het niet. Volgens Frank Völkel, van Onkel Tom, heeft AMD op dit moment al moeite om voldoende 1200 MHz Athlons te leveren. Maar waarom wachten op een 1267 als je nu een 1200 kunt halen die je wellicht op 1300+ kunt draaien?

[edit: tijd/ruimte-sprong gecorrigeerd ;)]

Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]

• SiGNe
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 18-06 00:01

SiGNe

Ook hoi!

Er zou toch ook nog een 1,13Ghz versie komen?
lijkt me ook wel een tof processortje, meer dan 1000Mhz en ook nog een een FSB van 266 :9~

Niet?
[Specs]

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

1300 en 1333 staan al in de Amerikaanse pricewatch (1300 trouwens ook in de Nederlands), maar reviewers zitten nog met een NDA. De officiele intro zal waarschijnlijk op CeBIT zijn, over 2 weken dus.

Professioneel Hyves-weigeraar

Verwijderd

Op dinsdag 06 maart 2001 03:47 schreef testcase het volgende:
D'r komt een 1300 en 1333 MHz waarschijnlijk. Die zijn nu op de Cebit te bewonderen (geweest). Maar wanneer ze exact komen? 'k weet het niet. Volgens Frank Völkel, van Onkel Tom, heeft AMD op dit moment al moeite om voldoende 1200 MHz Athlons te leveren. Maar waarom wachten op een 1267 als je nu een 1200 kunt halen die je wellicht op 1300+ kunt draaien?
heb jij en tijdmachine? :P

• Plague
  • Niet online
Is er een site van cebit, of is dit een hele domme vraag? :? en wat is de url dan?
Pagina: 1