Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Feat] Verborgen blokken

Pagina: 1
Acties:

• SA007
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-11 21:12

SA007

Moderator Tweaking
Topicstarter
Is het mogelijk om een tag toe te voegen voor een blok wat normaal verborgen is maar met een linkje weergegeven kan worden.

Technisch uitgevoerd met een <div> met een uniek id die je met een linkje hidden en visible zet ofzo.

Waarom?
Bijv bij de [EL - Contest / Juli] PC add-on - Jurering heb je het probleem dat er in 1 post 2 links zijn met dezelfde naam, 1 om naar het topic te gaan en 1 om te stemmen op dat topic.
Dat is wel leuk en aardig, maar het gebeurd dus dat mensen per ongeluk stemmen terwijl ze het topic willen bekijken.

In mijn ogen is het iets erg simpels in HTML/CSS maar zou het in dergelijke topics handig zijn dat je eerst op "Ik wil nu gaan stemmen" moet drukken voor de links voor het stemmen tevoorschijn komen.

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

ehm, is het niet logischer om gewoon de links aan te passen qua tekst ipv.een technische oplossing te zoeken voor een probleem waar ik nog nooit van gehoord heb? :P

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• SA007
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-11 21:12

SA007

Moderator Tweaking
Topicstarter
Heb je een punt.

Maar het zou bijvoorbeeld ook prima gebruikt kunnen worden om grote logfiles of lappen code eronder te zetten zodat een post overzichtelijker wordt.

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

De feature op zich kan best nuttig zijn, maar je voorbeeld in je startpost is niet zo sterk :P

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Een uitbreiding op de [code] tag zou wel handig zijn dat je een overflow height (in regels oid) kan opgeven :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.