[Windows 7 MCE] Movies ziet geen dvd's in gedeelde librarys

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multispeed
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-02 09:07

Multispeed

HEY! Dat ben ik!

Topicstarter
Goedendag,

Vandaag bezig geweest met een media pc beneen aan mijn tv.

Ik had begrepen van een kennis dat je heel gemakkelijk met windows 7 MCE een gedeelde map als library kon toevoegen. Dit heb ik ook gedaan ik heb op mijn eigen pc een map gedeeld met 2 dvd's die ik even geripped heb om het te testen de map structuur is

c:\dvd\Rambo\VIDEO_TS

Als ik de map dvd deel en beneden op de mediacenter toevoeg als library \\PCNAAM\dvd\ dan zegt hij wil je alle submappen meenemen ik kies dan voor ja. Als ik dan naar het hoofdmenu ga en ik kies voor movies zie ik niet de dvd's en wordt mij aangeraden een library aan te maken.
Ik heb toen gelijk google geraadpleegd en kwam met een "oplossing" dacht ik door iets in het register te veranderen zou het dan wel werken (dit werkt helaas niet)

Ik heb ook http://www.sevenforums.co...-setup-movie-library.html deze geprobeerd.... echter ook na deze tutorial ziet mijn MCE de dvd's niet. Als laatste heb ik geprobeerd de dvd dan naar lokaal te kopieeren en hem daar toe te voegen ook dit heeft geen succes gehad en mijn mce ziet nog steeds geen dvd's

Het gekke is dat deze setup het bij mijn vriend wel werkt :S

Dingen die ik geprobeerd heb:

• Rebooten
• Regedit fix
• Tutorial
• Vergeleken met setup vriend
• VLC media player installeren (tbhv codec)
• GOT gezocht
• Google verder gezocht ben alleen de weg een beetje kwijt nu

Gebruikte Hardware:
gedeelde PC Windows 7
MCE PC Windows 7

En toevallig vind ik dus van niet! :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multispeed
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-02 09:07

Multispeed

HEY! Dat ben ik!

Topicstarter
*OPGELOST*

Ik hbe geen idee hoe het kan maar nadat ik mijn music library heb toegevoegd en het werkend gezien heb werkte de dvd's ook ineens.

eindelijk naar uren prutsen doet hij het

En toevallig vind ik dus van niet! :-)