Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• senyo
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19-11 12:15
Beste mensen,

ik sta momenteel op het punt een nieuwe telefoon te kopen. Zoals de topictitel vermeld, twijfel ik tussen de Samsung Star en de LG Cookie. Ik ga deze telefoon kopen als Prepaid (wil hetzelfde nummer houden en een abonnement kan niet uit voor mij) i.c.m. Hi Eindeloos online Prepaid.

Het online gebeuren dient vooral voor de kleine dingen; e-mail checken en evt. versturen (liefst meerdere accounts (POP / Imap)), twitter, msn en even snel sites als nu.nl of buienradar checken.

Verder normaal gebruik van de telefoon, bellen en sms'en. Op de een of andere manier kan ik niet goed een keuze maken tussen deze twee modellen, welke zouden jullie aanraden? En zijn er mensen die ervaring hebben met Hi Eindeloos online Prepaid (en komt dit overeen met het Hi Eindeloos online abonnement, naar mijn idee wel, maar weet niet zeker?)?

Alvast bedankt!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Dit soort "wat moet ik kopen?"-topics staan we niet toe. Zie het GSM's Beleid. We verwachten dat een Tweaker dit zelf kan beslissen.

Wat betreft ervaringen met bepaalde telecomproviders; daarvoor vind je topics in TP.

Dit topic is gesloten.