• shevchenko
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 04-12-2023
Hoi.
Eerst de specs van de pc.

antec 1200 case
coolermaster 1000 watt real power m1000 voeding ultra silent
gigabyte ga ex58 ud5/s1366 6ddr3
intel quad core i7 920
scythe mugen 2 infinity
corsair dominator 6gb ddr 3 (3x2gb) 1600 mhz
samsung spinpoint 1tb 32mb sata ii
asus gtx295
LG dvd/rw gh22ns30 22x
apacer card reader
Samsung Syncmaster T22
Windows Premium x64

En dan nu het probleem.
De maximale resolutie dat het scherm aangeeft is 1024x768. Een hogere resolutie kan niet aangevinkt worden. Dit scherm heeft nochtans een max van 1680x1050.
Alle verschillende fora bezocht maar geen oplossing gevonden.
Drivers eraf en erop, geen resultaat. In control panel van nvidia verschillende opties veranderd maar niks die helpt.
Dus mijn laatste hoop is op jullie gevestigd ;)

Verwijderd

Toch proberen om verschillende versies van de driver te installeren. Aangezien ik verwacht dat daar de fout zit. Volgens mij als ik het goed heb kun je bij de nvidia drivers zelf ergens een vinkje aanzetten van unsupported screen en refresh rate inschakelen.

• Woudtwe
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10-05 22:48
Vroeger moest je wel eens drivers van je beeldscherm installeren. Tegenwoordig kom je het nooit meer tegen volgens mij, maar misschien is het het proberen waard?

Heb je er nog andere beeldschermen oid aan hangen misschien?

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

monitor driver ook ? ik zag wel t220 niet t22

http://www.samsung.com/nl...0&model_cd=&menu=download

Iperf

• shevchenko
Verschillende drivers al geprobeerd, zal mijn vriend eens vragen om degene te installen die op het bijhorende cdtje staan van de graka.
Unsupported of native resolutie enz ook al geprobeerd. Idem voor refresh rate.
Zowel op 60 als op 75.
En monitor driver ook installed.
Zonet nog eens gegoogled en op nvidia forum zijn nog mensen met dit probleem maar geen oplosssing :'(
Zal dus aan de driver liggen........

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:28
Heb je 'm via VGA of DVI aangesloten, en wordt de monitor wel gewoon herknd als PnP monitor?

• shevchenko
EDIT: max resolutie was 1280x1024 maar denk niet dat dit iets aan het probleem veranderd.

Zowel via VGA en DVI geen oplossing.

[ Voor 18% gewijzigd door shevchenko op 28-07-2009 23:52 ]

Verwijderd

Ik heb ook een T220, maar bij mij geen problemen, misschien dat je hem aan een andere PC kan hangen om te testen of het aan de monitor of de videokaart ligt ... (waarschijnlijk aan de monitor) Ik had deze monitor dus ook aangeraden aan andere mensen, maar die konden 3x gaan ruilen voor dode pixels ... Het is dan wel een mooie monitor, maar je moet hem wel met fluwelen handschoenen behandelen (zit namelijk bij mij een klein krasje op het scherm).

• Labyras
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-10-2022
Heb je geprobeerd een custom resolution in te voeren? Dat was bij mijn monitor ook het geval, en als het goed is kan je met de nieuwste nVidia control panels dit makkelijk invoeren. En anders via een ander programmaatje dit proberen.
*WAARSCHUWING* Bij deze oplossing stond ook dat je je monitor schade aan zou kunnen brengen door hem de verkeerde resolutie te geven, maarja als je gewoon 1280x1024 invult zal er wel niks misgaan, ging bij mij goed :D
Pagina: 1