Jukebox software (windows)

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exploited
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-10-2014
Ik zoek eigenlijk software ie doet wat een jukebox doet: Random muziek afspelen uit het archief totdat iemand 1 of meer nummers in een list plaatst en dan die afspelen, tot de list is afgelopen en dan weer automatisch verdergaat in random afspelen.

Op Ubuntu-linux wordt dat programma standaard geleverd, maar op Windows heb ik dat nog niet kunnen vinden. Winamp en Media Center zijn een drama op dat gebied - daar moet je de hele tijd naar blijven kijken OF je moet het helemaal loslaten...geen tussenweg. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:27

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Exploited schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 23:12:
Ik zoek eigenlijk software ie doet wat een jukebox doet: Random muziek afspelen uit het archief totdat iemand 1 of meer nummers in een list plaatst en dan die afspelen, tot de list is afgelopen en dan weer automatisch verdergaat in random afspelen.

Op Ubuntu-linux wordt dat programma standaard geleverd, maar op Windows heb ik dat nog niet kunnen vinden. Winamp en Media Center zijn een drama op dat gebied - daar moet je de hele tijd naar blijven kijken OF je moet het helemaal loslaten...geen tussenweg. :(
Hoe simpel wil je het hebben? Winamp is imho voor gratis spelers wel 1 van de meest complete voor dit doel. Aangezien het gratis is. Maar wat voor mensen gaan ermee werken? en is er ook een budget voor of iets in die richting? Geef ons eens wat meer info? :)

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker