Zojuist is uit mijn naam spam verstuurd. Ik ben hier kapot van want het is naar AL mijn contactpersonen gegaan. Zowel zakelijk als privé. Dit doet enorme schade aan allerlei contacten. Het is nergens gefilterd als zijnde spam. Dat is nog het ergste. Ik heb inmiddels het wachtwoord gewijzigd van mijn account. Het is vanuit gmail verstuurd. Ik zie het bericht namelijk bij sent-mail staan. Het bericht is als volgt:
Hi,
Hope you everything goes well.I find a good company to buy electronic products recently.
Now it is under sales promotion.they provide the attractive service and price to customers,
It is really a good chance for shopping. Just grasp the opportunity, Now or never!
When you are free, please visit( www.)Diorsw.com
Volgens gmail is er een half uur geleden ingelogd met een Chinese account op IP-Adres: 123.11.252.180. Getraceerd komt dit neer op:
Your IP Address: 123.11.252.180
IP Address Hostname: 123.11.252.180
IP Country: China
IP Country Code: CHN
IP Continent: Asia
IP Region: Beijing
Guessed City: Beijing
IP Latitude: 39.9289
IP Longitude: 116.3883
ISP Provider: CNCGROUP Henan province network
Hoe heeft dit kunnen gebeuren? Ik denk aan een Trojan. Ben nu ook op verschillende manieren mijn PC aan het afzoeken. Op internet vond ik geen andere informatie over dit bericht. Heeft iemand van jullie het wel eens gehad? Wat kan ik doen? Heeft aangifte nut(aangezien het een chinees IP is)? Zal ik een mail sturen naar iedereen dat ik het niet was? Hoe kan ik mij in de toekomst hiertegen beschermen? Ik ben echt kapot hiervan en hoop dat jullie me kunnen helpen.
Hi,
Hope you everything goes well.I find a good company to buy electronic products recently.
Now it is under sales promotion.they provide the attractive service and price to customers,
It is really a good chance for shopping. Just grasp the opportunity, Now or never!
When you are free, please visit( www.)Diorsw.com
Volgens gmail is er een half uur geleden ingelogd met een Chinese account op IP-Adres: 123.11.252.180. Getraceerd komt dit neer op:
Your IP Address: 123.11.252.180
IP Address Hostname: 123.11.252.180
IP Country: China
IP Country Code: CHN
IP Continent: Asia
IP Region: Beijing
Guessed City: Beijing
IP Latitude: 39.9289
IP Longitude: 116.3883
ISP Provider: CNCGROUP Henan province network
Hoe heeft dit kunnen gebeuren? Ik denk aan een Trojan. Ben nu ook op verschillende manieren mijn PC aan het afzoeken. Op internet vond ik geen andere informatie over dit bericht. Heeft iemand van jullie het wel eens gehad? Wat kan ik doen? Heeft aangifte nut(aangezien het een chinees IP is)? Zal ik een mail sturen naar iedereen dat ik het niet was? Hoe kan ik mij in de toekomst hiertegen beschermen? Ik ben echt kapot hiervan en hoop dat jullie me kunnen helpen.