ik heb een heleboel data (Table_Data), nu wil ik ergens simpel ingeven wat de minimum en maximum datum ingeven zodat daarop een selectie gemaakt wordt.
Ik heb een excel gemaakt met daarin twee kolommen:
min max
1-1-2008 1-2-2008
in access heb ik een link gemaakt naar die excel table (Table_Date). Gebruikers snappen excel ik wil dat ze het daar veranderen, en dat dat de gelinkte tabel in access zich aanpast.
In access heb ik een query gemaakt op basis van twee tabellen, te weten Table_Data en Table_Date. Sql statement ziet er zo uit:
ik krijg dan een type mismatch... als ik daar op google vind ik niets.. iemand een idee hoe dit aan te pakken, of waari k een oplossing kan vinden.
Ik heb een excel gemaakt met daarin twee kolommen:
min max
1-1-2008 1-2-2008
in access heb ik een link gemaakt naar die excel table (Table_Date). Gebruikers snappen excel ik wil dat ze het daar veranderen, en dat dat de gelinkte tabel in access zich aanpast.
In access heb ik een query gemaakt op basis van twee tabellen, te weten Table_Data en Table_Date. Sql statement ziet er zo uit:
code:
1
2
3
4
| SELECT Table_Data.[Date] FROM Table_Data, Table_Date GROUP BY Table_Data.[Date] HAVING (((Table_Data.[Date]) Between "min" And "max")); |
ik krijg dan een type mismatch... als ik daar op google vind ik niets.. iemand een idee hoe dit aan te pakken, of waari k een oplossing kan vinden.