Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[CE] Verversingssnelheid muis RDP

Pagina: 1
Acties:

• Cai
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-04 09:13
Situatie
HP T5540 die verbindt met terminal server (uitgeklede versie van CE)

Tijdens de sessie flikkert bij muis en/of toetsenbord invoer de muis cursor.

Geprobeerd
via dit artikel http://smallvoid.com/article/windows-remote-desktop.html schijnt de truc te zijn, bij voldoende netwerkcapaciteit, om registersleutels aan te passen.

Het probleem is dat regedit o.i.d. niet functioneert binnen deze omgeving. (Heb admin rechten)

Vraag
heeft iemand ervaring hoe je dan registersleutels aanpast of hoe je anders de rdp client settings aanpast bij een thin client

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:55
nieuwste image van HP er wel opgezet :?

ik heb genoeg van die 5540's staan bij diverse klanten met 2003 of 2008 en heb die problemen niet :?

A wise man's life is based around fuck you

• Cai
Ja, uit het support forum bleek namelijk dat het originele image onstabiel zou (kunnen) zijn

• Witte
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-10 13:46
Wij hebben ook een aantal van die t5540-terminals, met RDP naar Windows2003-terminal servers. Met de originele ROM wil zo'n terminal nog wel eens freezen, daarom heb ik de nieuwste ROM erop gezet. Erg handig, je stelt een terminal in, en dan maak je een bootable ROM op een USB-stikkie!
Ik vind ze veel vlotter werken dan Wyse-terminals, ook in 1920 x 1200 resoluties! We hebben het aantal kleuren op 15bits staan.

Houdoe

• Cai
Ik weet inderdaad hoe je de Rom update en distribueert. Wat mijn vraag is: In de RDP client is een register "tweak" mogelijk om de verversingssnelheid van input devices aan te passen. Is dit ook in CE versies mogelijk (ik kom namelijk niet in het register). Gebruikers hebben last van een vertraging met bijv. de scroll wheel.