Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Arcade kast met jamma spelprint start niet op met monitor

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik heb een originele arcade kast met een jamma 48-in-1 spelprint.
Omdat de originele monitor kapot is gegaan heb ik ter vervanging een computermonitor gekocht. Op het spelprintje zit een VGA aansluiting. Op deze manier heeft het even gewerkt maar daarna niet meer.

Nu is de situatie als volgt:

Met de monitor aangesloten op het spelprintje start de kast helemaal niet op.
Als ik de monitor los haal van de print start de kast gewoon op (alleen dus zonder beeld). Dit kan ik horen aan het geluid. Het hoofdmenu en de spellen zelf doen het gewoon. Zodra ik de monitor aansluit valt de kast helemaal uit. Er gaat ook een rood ledje branden op het printje. Als ik de monitor weer los haal dan start de kast automatisch weer op (maar dus zonder beeld).

Heeft iemand een idee waar ik de storing zou moeten zoeken?
Alvast bedankt.

Groeten,
Michiel

Verwijderd

Heb je al een ander beeldscherm geprobeerd?

Verwijderd

Topicstarter
Sorry, vergeten erbij te zetten. Heb inmiddels 3 schermen geprobeerd. 2 beeldbuizen en ook mn tft scherm.

Verwijderd

Weet je wel zeker dat je oude scherm stuk is gegaan, misschien is er wel iets anders defect (het printplaatje oid) en toen je het andere scherm aansloot heeft dat weer tijdelijk gewerkt. Ik weet niet welke aansluitingen dat oude scherm heeft (en of je dat al geprobeerd hebt.) maar misschien kan je deze aansluiten en kijken of die het niet gewoon doet.

Verwijderd

Topicstarter
Het oude scherm heb ik er uit moeten knippen. Maar heb dit gedaan nadat ik de computer monitor gestest had (en die werkte toen gewoon).

Verwijderd

Topicstarter
Iemand nog een idee?
Wie o wie kan mij helpen...

• Loki.Nya
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 00:29
Probeer het anders eens hier
Pagina: 1