Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Snelheidsverlies Tele2 televisie?

Pagina: 1
Acties:

• MahRain
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-11 11:07
Op dit moment heb ik een Tele2 internet + bellen abo ("tot 20 mbit"), hier haal ik maximaal 1,5MB/sec. mee als ik 6 connecties naar een usenet payserver opengooi. Van Tele2 hoor ik dat het nemen van een televisieabo enige invloed heeft op de internetsnelheid "maar niet heel veel".

Heeft iemand hier ervaring mee? Wat kan ik verwachten als ik ook Televisie toevoeg aan dit pakket?

Verwijderd

ik heb hier zo'n pakket. mijn snelheid ligt op 800kbps, als ik de tv aanzet dan is de internet snelheid rond de 270kbps.

Misschien dat bij een 20mbit lijn de tv snelheid ook omhoog gaat, maar dat weet ik niet

• denan
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 30-11 14:04
Verwijderd schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 16:30:
ik heb hier zo'n pakket. mijn snelheid ligt op 800kbps, als ik de tv aanzet dan is de internet snelheid rond de 270kbps.

Misschien dat bij een 20mbit lijn de tv snelheid ook omhoog gaat, maar dat weet ik niet
De tele2 SD bron was volgens mij 3.5Mbit, dus dat valt weg als je je Settop-box aanzet. Kijk je geen tv dan merk je er ook niets van.

• cornfed99111
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 30-11 01:44
@ MahRain

Ongeveer 1/3 deel van je huidige snelheid zal wegvallen voor de tv stream.