Sinds een maand heb ik mijn systeem geupgrade, alles werkt tip top en super stabiel (ook uitvoerig getest met de welbekende programma's: Prime 95,Intelburntest,3dmark06,memtest).
Alleen heb ik het volgende probleem bij het kijken van .Avi bestanden die gebruik maken van de Xvid codec.
Namelijk als ik b.v. 1 episode van een serie wil kijken dan loopt hij in 8 van de 10 keren totaal vast dus ook geen reactie op t toetsenbord what so ever, ook het geluid blijft hangen als bij een hangende audio cd. wat dus betekent pc uit en aan zetten.
Dit gebeurd totaal random de ene keer kan ik een episode zonder problemen afkijken, en de ene keer hangt hij naar 10 min.
Dit probleem treed op met alle mediaspelers: winamp,mediaplayer,mpc., alhoewel het met MPC minder snel lijkt te gebeuren
Ik heb dit probleem nog niet gehad met .Mkv bestanden
Ook windows vers geinstalleerd, codec opnieuw erop maar nog steeds hetzelfde
Zijn er meer mensen met hetzelfde probleem? en nog leuker met een oplossing?
Alleen heb ik het volgende probleem bij het kijken van .Avi bestanden die gebruik maken van de Xvid codec.
Namelijk als ik b.v. 1 episode van een serie wil kijken dan loopt hij in 8 van de 10 keren totaal vast dus ook geen reactie op t toetsenbord what so ever, ook het geluid blijft hangen als bij een hangende audio cd. wat dus betekent pc uit en aan zetten.
Dit gebeurd totaal random de ene keer kan ik een episode zonder problemen afkijken, en de ene keer hangt hij naar 10 min.
Dit probleem treed op met alle mediaspelers: winamp,mediaplayer,mpc., alhoewel het met MPC minder snel lijkt te gebeuren
Ik heb dit probleem nog niet gehad met .Mkv bestanden
Ook windows vers geinstalleerd, codec opnieuw erop maar nog steeds hetzelfde
Zijn er meer mensen met hetzelfde probleem? en nog leuker met een oplossing?
Lies are obvious to read because the truth is already written