Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience.
in
meuk: JkDefragGUI 1.06
zit een optie bij allegebruierks op te ruimen(als ik het mij nog goed herinner)
andere optie is om bij ccleaner de mappen handmatig op te geven.
[ Voor 15% gewijzigd door Tazzios op 28-07-2009 13:20 ]
Verwijderd
Je kan simpelweg zelf iets schrijven, en dat in de startup van de gebruiker zetten.
Zie ook het volgende:
Dit opslaan als asci met de extensie .bat in je startup folder onder elke gebruiker, en bij aanmelding verwijderd het de inhoud van de temp map. Let er wel op dat je een NT omgeving gebruikt, want %temp% werkt bij jongere versies dan NT niet.
Zie ook het volgende:
code:
1
2
3
4
| @echo off cd %temp% del *.* /f /s /q exit |
Dit opslaan als asci met de extensie .bat in je startup folder onder elke gebruiker, en bij aanmelding verwijderd het de inhoud van de temp map. Let er wel op dat je een NT omgeving gebruikt, want %temp% werkt bij jongere versies dan NT niet.
Dat klinkt wel aardig maar daarmee ondervang ik alleen de %temp% folder en niet alle installers van de windows updates etc..Verwijderd schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 13:20:
Je kan simpelweg zelf iets schrijven, en dat in de startup van de gebruiker zetten.
Zie ook het volgende:
code:
1 2 3 4 @echo off cd %temp% del *.* /f /s /q exit
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience.
Verwijderd
Als het goed is worden de installers niet per gebruiker opgeslagen, maar eerder per admin/hoofdaccount. Ik heb me eigenlijk hier nog nooit aan gewaagd maar volgens mij moet dat C:\WINDOWS\Installer zijn. Let wel dat als je die map leegt ook waarschijnlijk geen uninstall kan doen van programma X of driver Y.
Ziet er inderdaad goed uit, ga het even testenTazzios schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 13:19:
in
Bedankt voor de tip, ik ben mij hiervan bewust inderdaad, het gaat mij erom dat alle temp files verwijderd worden, incl. recycle bin, temporary internet files, windows temp, installatie bestanden, downloaded program files etc. etc. echt alles.Als het goed is worden de installers niet per gebruiker opgeslagen, maar eerder per admin/hoofdaccount. Ik heb me eigenlijk hier nog nooit aan gewaagd maar volgens mij moet dat C:\WINDOWS\Installer zijn. Let wel dat als je die map leegt ook waarschijnlijk geen uninstall kan doen van programma X of driver Y
Wil dit gaan draaien in een batch voor een lijst PC's om een grote opschoon actie te kunnen verwezenlijke.
Pagina: 1