• shorty
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-11-2024

shorty

tralalalala!

Topicstarter
Ik heb voor op de slaapkamer een tv aangeschaft met ingebouwde DVD speler en DVB-T module. Momenteel heb ik op mijn oude tv in de slaapkamer al Digitenne maar dan met een externe decoder. Uiteraard wil ik gebruik gaan maken van de DVB-T mogelijkheid in de tv (minder snoeren, minder afstandsbedieningen).

Weet iemand of het mogelijk is om bij KPN de (huur)decoder om te ruilen voor een CAM module? Of zit ik echt aan de aanschaf van een nieuw pakket vast?

• Kettrick
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:32

Kettrick

Rantmeister!

Je kan gewoon een CAM module aanschaffen ( 50 euro iirc ), daar stop je gewoon je huidige smartcard in. Je oude decoder kan je ergens in de hoek mikken, daar betaal je toch geen maandelijks bedrag voor :?

• Cobb
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23:14
Ik huur ook gewoon de decoder, jij niet dan?

U don't get it boy, this isn't a mudhole. It's an operating table. And I'm the surgeon.

Verwijderd

Ik niet. Was € 89,95 en dit kreeg ik terug bij de eerste factuur, gratisch dus. :)

• Alfisti
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-02 18:16

Alfisti

So macht Reisen Spaß

Verwijderd schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 13:04:
Ik niet. Was € 89,95 en dit kreeg ik terug bij de eerste factuur, gratisch dus. :)
Alle koop-decoders zijn ergens mei / juni verlaagd in prijs van 89,95 naar 50 euro maar de actie "eerste decoder gratis via cashback" is afgelopen.

Verwijderd

Kan best, gebruik 'm al twee jaar.

OT: Ik denk dat je het beste even KPN kunt bellen met je vraag, zij zullen hier antwoord op kunnen geven.

• Cobb
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23:14
Dan kan het inmiddels dus wel uit om een decoder te kopen ipv te huren, scheelt aanzienlijk in de maandkosten nu ik twee decoders huur. Dingen zijn toch iets van 3,95 p/m?

U don't get it boy, this isn't a mudhole. It's an operating table. And I'm the surgeon.

Verwijderd

Ja, en geloof dat de huur ook nog eens omhoog gaat per 1 september.
Pagina: 1