[iPod nano 2G] Autoaansluiting Probleem

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tc982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08-10 20:39
Ik heb sinds kort in mijn nieuwe mercedes een Media Interface Kit, deze werkt perfect met de iPod ( word speciale kabels met meegleverd ), er komt zelfs een mooi "Mercedes" logo op de iPOD.

Zover zo goed, maar het probleem is dat deze enkel en alleen oplaad wanneer ik aan het rijden ben. Bijgevolg gebeurd het regelmatig dat hij plat is en dan terug opstart. Hij zet bij het afzetten van de motor wel de iPOD op pauze.

Mijn vraag is, kan ik een iPOD die een x aantal minuten in pauze is niet automatisch laten uitschakelen, zodat de batterij niet leeg geraakt en dat als hij opnieuw opstart mijn playlists bewaard blijven.

Computers make very fast, very accurate mistakes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tc982
*kick-je*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icephase
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08:42

Icephase

Alle generalisaties zijn FOUT!

Kun je niet de + van het adapter kastje aan (laten) sluiten op de constante 12V van de auto ipv de contact-12V aansluiting? Dan laadt je iPod ook door als je de auto van het contact af hebt. Het lijkt me daarbij sterk dat hij je accu leegtrekt, een accu heeft een aardige reserve...

Verder wil je toch juist dat je iPod op pause gaat als je niet meer luistert? Of mis ik iets?
Oké, je wilt dat ie niet uitschakelt... Mmmm... Is dat geen instelling op je iPod? Mijn pioneer ib100 zet mijn iPod gewoon weer aan als die uit is, en laadt gewoon netjes op. Ik heb daar geen extra instellingen voor hoeven doen.

[ Voor 23% gewijzigd door Icephase op 31-07-2009 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tc982
woelders schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 16:14:
Kun je niet de + van het adapter kastje aan (laten) sluiten op de constante 12V van de auto ipv de contact-12V aansluiting? Dan laadt je iPod ook door als je de auto van het contact af hebt. Het lijkt me daarbij sterk dat hij je accu leegtrekt, een accu heeft een aardige reserve...

Verder wil je toch juist dat je iPod op pause gaat als je niet meer luistert? Of mis ik iets?
Oké, je wilt dat ie niet uitschakelt... Mmmm... Is dat geen instelling op je iPod? Mijn pioneer ib100 zet mijn iPod gewoon weer aan als die uit is, en laadt gewoon netjes op. Ik heb daar geen extra instellingen voor hoeven doen.
Ik heb een bedrijfsauto en ik ga echt niet aan de plus-min beginnen. Maar toch bedankt. Maar het probleem is eigenlijk dat wanneer de auto uitschakeld de iPOD in pauze valt, na een verloop van tijd valt deze uit omdat de batterij op is. Daardoor start deze opnieuw op wanneer ik de auto start MAAR ik ben de playlist kwijt, ziet het als een auto waarin de cd speler altijd vanaf nul begint!Ik zou dus gewoon willen dat als de iPOD een 20 minuten in pauze staatdeze gewoon zijn eigen uitzet en dan terug opstart wanneer de auto terug start en onthoud aan welk liedje ik bezig was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icephase
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08:42

Icephase

Alle generalisaties zijn FOUT!

Tja volgens mij is het toch een instelling op je iPod dat ie na een x aantal minuten op pauze zichzelf uitschakelt...

Anders zou ik het ook niet weten, nogmaals bij mij werkt het perfect en ik kan me niet voorstellen dat het Mercedes systeem dat jij gebruikt nu fundamenteel anders is.
Sowieso gaat een nano 2G min. 14 uur mee op zijn batterij, heb je dan in de tussentijd niet weer gereden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Pagina: 1