Hp Pavilion dv7-2040eb blu-ray inbouwen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi allemaal, ik vroeg mij af of iemand mij kan helpen.
Ik heb onlangs een nieuwe laptop gekocht, hp pavilion dv7-2040eb, core2 duo t6400, 2.0gh, 4gb, 640gb, ati 4500 met een dvd-drive.
Nu had ik graag een blu-ray drive in mijn laptop gehad. Maar ik wil dat de drive er ongeveer hetzelfde uitziet als die wat er nu insteekt.
Ik heb laptops gezien die er net hetzelfde uitzien met een blu-ray drive dus vroeg ik mij af waar ik die zou kunnen kopen, heb al op verschillende plaatsen op het internet gezocht?
De drive ziet eruit gelijk in de foto in de link
http://img37.imageshack.us/img37/7981/8697img5666s.jpg
Iemand enig idee waar ik zo'n drive van hp kan vinden,
ah trouwens de foto is afkomstig van een HP Pavilion dv5-1011ea en de drive ziet er exact hetzelde uit als de mijne alleen heeft de mijne geen blu-ray.
Alvast bedankt!
mvg
dani

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09:16
Die kun je enkel bij HP krijgen omdat de drive door HP wordt gecustomized. Echter, volgens mij kun je gewoon het frontje er af klikken en op iedere andere speler klikken. Kijk eens of dat mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoCuTuS2000
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:08

LoCuTuS2000

Resistance is futile

Inderdaad, frontje van je DVDRW verwijderen en die vergelijken met die van de BD drive. Als de schroefgaten overeenkomen ben je good-to-go. Wel mager van HP dat ze in een redelijk high-end model niet standaard een BD stopppen.