Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hallo jongens, ik heb een nieuwe Samsung Omnia 3 dagen geleden gekregen als cadeau en ik was erg blij ermee. Ik was forums erover aan het lezen en ik zag veel mensen zeggen dat hun Samsung Omnia beter werd na een upgrade (kwa batterij, gps, snelheid etc.) Ik was erover aan het denken om ook een upgrade te doen.

Dus ging ik naar de officiële Samsung Mobile website en heb ik de upgrade uitgevoerd. Op een gegeven moment stond er schakel de telefoon handmatig in. Dat deed ik dus maar er gebeurde helemaal niets er was gewoon een zwart scherm. In paniek trok ik de USB kabel eruit en probeerde opnieuw om mijn telefoon op te starten door de drukken op de power knop (die overigens wel rood wordt als ik erop druk). Maar er gebeurde weer niks. Me Samsung Omnia is dus nu ''bricked'' :-(! Ik lees nu al 2 dagen lang op het internet om te kijken hoe ik mijn telefoon kan ''unbricken''. Maar ik kon niets erover vinden dat me hielp. Ik heb ook topics gelezen in dit forum en ook hier vond ik niets dat hielp. Alstublieft jongens, help me!

• UltimateB
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

UltimateB

Pomdiedom

Als je er ergens achter kan komen is het http://forum.xda-developers.com/ . Al heb ik geen ervaring met hoe snel mensen daar reageren. :)

"True skill is when luck becomes a habit"
SWIS

• consolefreak
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:01
het is niet zo moeilijk, je moet eerst een driver installeren en daarna kan je alsnog gewoon flashen. Zal eens kijken of ik nog wat terug kan vinden.

hier de driver downloaden:
http://www.samsungmobile.com/promotion/omnia/fr/sub02_xp.jsp

en dan opnieuw het flashprogramma starten, dan zou hij het gewoon moeten doen zonder problemen.

[ Voor 39% gewijzigd door consolefreak op 28-07-2009 00:11 ]

Verwijderd

Topicstarter
UltimateB schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 00:05:
Als je er ergens achter kan komen is het http://forum.xda-developers.com/ . Al heb ik geen ervaring met hoe snel mensen daar reageren. :)
Is goed bedankt ik heb nu mijn vraag bij 4 forums geplaatst 2 Engelse en 2 Nederlandse.. Ik ga nu daar ook vragen. thx!

• consolefreak
bij xda hebben ze trouwens nietzoveel met de omnia, ik stel je voor om evt hier meer info op te zoeken:
http://www.modaco.com/cat...ia-http-omnia-modaco-com/

Verwijderd

Topicstarter
consolefreak schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 00:09:
het is niet zo moeilijk, je moet eerst een driver installeren en daarna kan je alsnog gewoon flashen. Zal eens kijken of ik nog wat terug kan vinden.

hier de driver downloaden:
http://www.samsungmobile.com/promotion/omnia/fr/sub02_xp.jsp

en dan opnieuw het flashprogramma starten, dan zou hij het gewoon moeten doen zonder problemen.
Ik denk niet dat dat lukt, want mijn pc pakt mijn Samsung Omnia niet meer met de USB nadat ie was ''gebricked''.

• consolefreak
Verwijderd schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 00:14:
[...]

Ik denk niet dat dat lukt, want mijn pc pakt mijn Samsung Omnia niet meer met de USB nadat ie was ''gebricked''.
ik dacht dat ook ooit eens, maar na het instaleren van die driver deed het wonderen. hier een uitgebreide handleiding:

http://www.modaco.com/con...sh-your-i900-omnia-phone/

Verwijderd

Topicstarter
consolefreak schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 00:16:
[...]

ik dacht dat ook ooit eens, maar na het instaleren van die driver deed het wonderen. hier een uitgebreide handleiding:

http://www.modaco.com/con...sh-your-i900-omnia-phone/
Jammer genoeg pakt ie hem nog steeds niet. Maar bij, deze computer zie ik wel helemaal beneden Overig: Mobiel aparaat..

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19-11 08:57
Kun je hem niet gewoon opsturen voor garantie? Je hebt de officiële software van Samsung gebruikt zover ik zie, zij leveren dan toch wel garantie als dat mis gaat of niet?

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Verwijderd

Topicstarter
Sp!tF!re schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 10:23:
Kun je hem niet gewoon opsturen voor garantie? Je hebt de officiële software van Samsung gebruikt zover ik zie, zij leveren dan toch wel garantie als dat mis gaat of niet?
Ik heb het niet van de winkel en dus ook geen bon.

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

feit dat je geen bon hebt is dat misschien te linken dat deze nu bricked is?

Naar zo'n telefoon turk brengen? die kan 'm ongetwijfeld repareren (beverwijk 8ige tentjes)

Samsung biedt ww garantie, 2jr op de mobieltjes, gezien deze telefoon nog geen 2jr oud is kun je het misschien daarop gooien (meestal kijkt men ook naar productie datum en alleen de aankoop datum)

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:53

job

Verwijderd schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 18:44:
[...]

Jammer genoeg pakt ie hem nog steeds niet. Maar bij, deze computer zie ik wel helemaal beneden Overig: Mobiel aparaat..
Probeer eens zelf de driver te koppelen aan dat apparaat ipv de driver-installer te gebruiken.
Dus in systeembeheer zelf naar de juiste driver navigeren.

Verwijderd

Topicstarter
job schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 15:20:
[...]

Probeer eens zelf de driver te koppelen aan dat apparaat ipv de driver-installer te gebruiken.
Dus in systeembeheer zelf naar de juiste driver navigeren.
Sorry ik snap het niet echt hoe doe k dat dan ?

• Clementine
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07-08 19:39
Verwijderd schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 21:46:
[...]

Sorry ik snap het niet echt hoe doe k dat dan ?
T is dat ik nu op een iMac zit anders had ik een screenshot gemaakt.

Als je naar Configuratiescherm -> apparaatbeheer gaat, staat daar de telefoon tussen als "onbekend apparaat" ?

Zo ja, rechter muisknop -> driver configureren/updaten/installeren en dan via browse naar de driver en deze gebruiken.

Hoop dat dat kan.

Succes

//edit: ik google net op je probleem en zie dat je al hulp krijgt van samsung:

I called today Samsung Service in the Netherlands and they got my adress, name, the problem and stuff and gonna call me tomorrow in the morning. Thanks for your help guys and I will tell tomorow what happened!

[ Voor 22% gewijzigd door Clementine op 29-07-2009 21:54 ]

Macbook Pro 15" 

• Clementine
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07-08 19:39
Even een losse post:

well i just read ur post today,,, u can fix that problem at ur home rather than going to samsung service center... all u need was the Hard reset.... which can be done by this method
1) reset the phone by pressing reset button at top with stylus
2) immediately press front two button (call button and end call button)
3) don't unhold buttons unless u see the screen saying format or cancel... for format memory and restore press call button

simple is that ur omnia will be set back to the previous rom

sorry mate i just read ur post today...
cheers

Dit is gepost op een bericht van een jongen met een identiek probleem. Ze hebben trouwens zijn moederbord vervangen zonder naar aankoop bonnen te vragen :P

Macbook Pro 15" 

Verwijderd

Topicstarter
remcokatz schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 21:52:
[...]

T is dat ik nu op een iMac zit anders had ik een screenshot gemaakt.

Als je naar Configuratiescherm -> apparaatbeheer gaat, staat daar de telefoon tussen als "onbekend apparaat" ?

Zo ja, rechter muisknop -> driver configureren/updaten/installeren en dan via browse naar de driver en deze gebruiken.

Hoop dat dat kan.

Succes

//edit: ik google net op je probleem en zie dat je al hulp krijgt van samsung:

I called today Samsung Service in the Netherlands and they got my adress, name, the problem and stuff and gonna call me tomorrow in the morning. Thanks for your help guys and I will tell tomorow what happened!
Als ik op apparaatbeheer dubbelklik krijg ik een error met klasse niet geregistreerd. Ik heb geen toegang tot de apparaatbeheer. Wat kan ik anders doen?
Pagina: 1