Toon posts:

Microsoft software aanschaffen

Pagina: 1
Acties:
  • 6.740 views

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers

Nu dat windows 7 RTM is gegaan, ben ik stilaan beginnen nadenken over hoe ik deze uiteindelijk ga bemachtigen: MSDN, TechNet, OEM, Retail...

De MSDN/TechNet abbo's lijken me best handig, omdat je dan meteen een hoop software ter download beschikbaar hebt. Zeker handig omdat ik dan gelijk Server '08 R2 op de server kan vlammen :9
Het nadeel hiervan is, deze abbo's zijn best duur en als student is het niet dat ik gelijk zo'n grote som geld kan ophoesten..

Anderzijds lijken OEM/Retail ook wel interessant, maar hier is dan weer het probleem dat ik twee pc's heb, een portable en een desktop. Dus, twee OEM's of twee retails (gezien het feit dat je elke licentie maar op 1 pc mag gebruiken)

Nu mijn vraag, zijn er misschien mensen die ervaring hebben met deze abonnementen en dergelijke? Zijn er misschien kortingen die beschikbaar zijn? etc.

Alvast bedankt :)
Mister Death

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Denk dat de kosten voor een OEM Windows 7 en een OEM Server 2008 R2 ruim boven de kosten van een TechNet abo gaan.

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Verwijderd

^ met hem.

Gewoon voor TechNet gaan, heb je ook meteen office e.d. :) .

• Eddos
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 26-01 20:37
Ik weet niet wat je studeert, maar op mijn HBO-opleiding had (en heb) ik gewoon een MSDNAA licentie.
Maar als je iets niet-ICTerigs studeert kan ik me voorstellen dat dat niet aangeboden wordt :)

Verwijderd

Topicstarter
Nu, ik studeer toegepaste informatica aan de katholieke hogeschool Leuven :p
Maar ik heb nog niets gehoord van een MSDN abonnement of iets dergelijks..

En een technet abonnement leek mij het interessantst, en het betaalbaarst!
Als ik visual studio erbij wil, word het gewoon te gek, om zo te betalen.

dus nu gelijk eens zoeken of via het school zo iets vast te krijgen valt zo ^^
weet iemand trouwens wat voor "restricties" je bijv. hebt met een windows die je van technet haalt?
OEM kun je bijvoorbeeld drie keer activeren alvorens je moet gaan lopen bellen naar MS, terwijl retail (geloof ik) onbeperkt te activeren valt.

Edit:
Was ik bijna vergeten te zeggen: ik ben ergens aan het overwegen om een macbook pro aan te schaffen.. om dit te verwezenlijken moet ik dan waarschijnlijk de huidige portable etc. van de hand doen.. maar toch.. misschien dat het makkelijker uitdraait ofzo?

Edit2:
Via het school valt software enkel te krijgen via academicdownload en via dreamspark.. Voor zover ik weet zit Visual Studio 2008 daar ook bij, dussss, als ik dit mix met een technet abbo heb ik vrij hard alles wat ik nodig heb ^^

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2009 22:15 ]

Verwijderd

Je wil een technet abbo nemen voor alle microsoft software en eenzelfde adem vermeld je dat je stieken je huidige laptop van de hand wil doen....om een mac te kopen. Ik hoop van harte dat je de grote contradictie in je hele plan ziet?

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 27 juli 2009 @ 23:29:
Je wil een technet abbo nemen voor alle microsoft software en eenzelfde adem vermeld je dat je stieken je huidige laptop van de hand wil doen....om een mac te kopen. Ik hoop van harte dat je de grote contradictie in je hele plan ziet?
Bootcamp?

Verwijderd

Je kunt ook een MAPS abo nemen bij Microsoft.
Voor 400 euro (per jaar) ben je dan voorzien van vrijwel alle software van Microsoft.
Window versies, Office versies, Server versies enzovoorts; meestal heb je dan 10 licenties van alle software.
Na het afleggen van een kleine test krijg je ook toegang tot het ontwikkelplatform van MS.

Kost wat maar met in mijn geval met 5 pc's in huis die vrijwel allemaal draaien (in een netwerk), weegt het op tegen de kosten van alle software los te kopen.

Verwijderd

De express versie van Visual Studio is gratis, dus die moet je ook al niet kopen, of is er zo'n groot verschil tussen de volledige versie en de express versie?

Je praat over Visual Studio 2008, VS 2010 komt binnenkort ook uit ...
De eerste professionele bèta is hier te downloaden.

edit:
Link toegevoegd

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2009 12:40 ]

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-01 14:11
Verwijderd schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 11:38:
Voor 400 euro (per jaar) ben je dan voorzien van vrijwel alle software van Microsoft.
Window versies, Office versies, Server versies enzovoorts; meestal heb je dan 10 licenties van alle software.
Na het afleggen van een kleine test krijg je ook toegang tot het ontwikkelplatform van MS.

Kost wat maar met in mijn geval met 5 pc's in huis die vrijwel allemaal draaien (in een netwerk), weegt het op tegen de kosten van alle software los te kopen.
MAPS is dan toch gewoon duurder dan TechNet?

omniscale.nl

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 08:48

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

kan je het niet via surfspot kopen? ik werk in een academisch zieken huis en daar ligt windows vist voor 18,50 in de shop. zelfde voor office. en bv adobe cs4 elements voor drie tientjes. laatst ook office 2008 for mac gehaald 18,50 :D

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

• posttoast
Mijn studententijd ligt helaas al weer even achter me ;)

omniscale.nl

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Gezien de Microsoft-gerichtheid van dit topic; lijkt me dat dit beter past in WOS; dus ik verplaats je topic even.

CSA > WOS

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

mrsar

waar een sar is,is een wodka

posttoast schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 15:14:
[...]

MAPS is dan toch gewoon duurder dan TechNet?
ja maar die mag je in productie gebruiken,technet niet,die is alleen bedoelt voor test doeleinden

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Verwijderd

Ik heb eenzelfde soort vraag.

Ik draai nu ook Windows 7 Ultimate E RTM, kan ik deze activeren met een Serial van een Windows 7 Ultimate (E) Upgrade die waarschijnlijk op Surfspot beschikbaar komt? Maakt het dan nog uit of het een E versie is of een gewone?

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Aankoopadviezen, ook voor software, kunnen net zo goed in Shopping Forum wat dat betreft.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• Emmeau
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

Emmeau

All your UNIX are belong to us

met wat coupon codes kan je nog een leuk stukje van de prijs afhalen ook.
Kon de prijs (niet besteld, alleen getest) al richting 261 dollar krijgen, wat natuurlijk echt geen geld is voor toegang tot technet.

If you choose to criticise you choose your enemies

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 27 juli 2009 @ 23:29:
Jazeker :) maar ik verkies mijn windows toestanden nog altijd boven een mac, dus.. het is niet dat ik meteen ga overstappen naar mac, dat zou gewoon, dom zijn, aangezien C# en ASP.net etc. ook nog in het leerplan zitten. Dan lijkt het me makkelijker om windows native te draaien.
Het lijkt me gewoon fijn om ook eens met een mac te spelen, misschien dat ik mij volgende zomer zo iets tweedehands aanschaf :p
Het was een beetje impulsief om dit meteen in dit topic te vermelden, aangezien het weinig (tot geen) relevantie heeft.
mrsar schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 16:31:
[...]

ja maar die mag je in productie gebruiken,technet niet,die is alleen bedoelt voor test doeleinden
Als ik het goed begrijp, is het dan niet toegelaten om windows 7 even vrolijk hier op mijn pc's te draaien, voor voltijds gebruik? wel jammer..

Maar ik heb gisteren gechecked, een technet abbonnement kost zo iets van een 374 euro..
Gelijk even googlen naar zo'n MAPS abonnement ^^

Na even zoeken:
Het Microsoft Action Pack-abonnement is bedoeld voor alle bedrijven die zich primair richten (i) op verkoop, service, ondersteuning of (ii) op het bouwen van oplossingen voor het Microsoft-platform of het leveren van oplossingen op basis van Microsoft-producten en -technologieën van onafhankelijke, derde klanten.
Denk dus niet dat MAPS een oplossing is?

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2009 17:02 ]

• 0fbe
  • Laatst online: 01:13
Als je TechNet voor je eigen computer gebruikt (lees: niet om te testen) is dat net zo illegaal als het gebruiken van gedownloade software. Dus waarom je dit zou doen zie ik niet helemaal in... MSDN(AA) mag dan weer wel op je eigen pc gebruikt worden (mits niet commercieel) dus misschien is dat een optie...
Verwijderd schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 16:55:
[...]

Als ik het goed begrijp, is het dan niet toegelaten om windows 7 even vrolijk hier op mijn pc's te draaien, voor voltijds gebruik? wel jammer..

Maar ik heb gisteren gechecked, een technet abbonnement kost zo iets van een 374 euro..
Gelijk even googlen naar zo'n MAPS abonnement ^^
Als een TechNet account hebt ga je akkoord met de voorwaarden waarin staat dat het de software alleen voor testdoeleinden gebruikt mag worden. Als men komt controleren en jij hebt alleen Windows 7 met een licentie van TechNet op je laptop en home pc staan ben je de sjaak.

[ Voor 56% gewijzigd door 0fbe op 28-07-2009 17:02 ]

• Gerco
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-01 15:33

Gerco

Professional Newbie

Verwijderd schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 11:38:
MAPS is toch voor Microsoft Partners? Kun je ook als individu inschrijven? Ik kan die optie namelijk niet vinden.

- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!

Verwijderd

Topicstarter
MSDN(AA) mag dan weer wel op je eigen pc gebruikt worden (mits niet commercieel) dus misschien is dat een optie
Maar MSDN zelf is belachelijk duur? En MSDNAA, dat gaat via het school heb ik begrepen?
MSDNAA zal denk ik niet gaan dan, aangezien mijn school mij doorverwijst naar academicdownload en dreamspark :(
Mijn school en afdeling komt wel voor op de MSDNAA, dus misschien een mailtje sturen naar de systeembeheerder van het school ofzo, misschien dat die er iets op weet :?

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2009 17:13 ]

• posttoast
simplendi schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 16:57:
Als een TechNet account hebt ga je akkoord met de voorwaarden waarin staat dat het de software alleen voor testdoeleinden gebruikt mag worden. Als men komt controleren en jij hebt alleen Windows 7 met een licentie van TechNet op je laptop en home pc staan ben je de sjaak.
Tenzij je ook een Ubuntu installatie erop hebt staan natuurlijk. Maar goed, dat is een beetje een flauwe manier om de licentie te omzeilen.

omniscale.nl

• 0fbe
  • Laatst online: 01:13
posttoast schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 18:36:
[...]

Tenzij je ook een Ubuntu installatie erop hebt staan natuurlijk. Maar goed, dat is een beetje een flauwe manier om de licentie te omzeilen.
Ja dat is leuk maar ik ken gevallen waar men langs kwam en privé mail in Outlook stond. Dan is het vrij aannemelijk dat de software privé gebruikt wordt.

Verwijderd

Topicstarter
Maar, als dit zo het geval is, is het goedkoper om twee keer een OEM versie te kopen van win 7..
Dan zijn deze abonnementen geen optie

• posttoast
simplendi schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 20:28:
[...]

Ja dat is leuk maar ik ken gevallen waar men langs kwam en privé mail in Outlook stond. Dan is het vrij aannemelijk dat de software privé gebruikt wordt.
Ik vraag me oprecht af in hoeverre zoiets te gebruiken is in een rechtzaak. Want wie zegt er dat je die mail niet geïmporteerd hebt in die Windows installatie om te testen? Nogmaals, het is een beetje flauw (en ik zeg ook zeker niet dat je het moet doen), alleen het is volgens mij best lastig voor een BSA-achtige organisatie om dit te bewijzen.

omniscale.nl

• alex3305
  • Laatst online: 23:15
Waarom zou jij op een testsysteem privé mail gebruiken? Je moet je voorstellen dat zo'n licentie wordt afgegeven aan bedrijven en systeembeheerders en eigenlijk niet is bedoeld voor consumenten.

Zo moest ik bij mijn Technet Plus abo trial ook per se een bedrijfsnaam intikken, anders werd ik niet geaccepteerd. Persoonlijk zou ik jou aanraden om een upgrade licentie te kopen. Dus een Vista OEM > 7 OEM.

• Recursio
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 24-01 20:17
Ik vind het erg interessant om te lezen dat men "langs komt" om te controleren. Een derde partij dus, die kennelijk toegang krijgt tot bedrijfspanden en de daar aanwezige hard- en software.

Ik werkte ooit bij een bedrijf waar de directeur een brief kreeg van de BSA dat ze inzage eisten omdat ze geloofden dat er gebruik werdt gemaakt van illegale software. (Was niet zo, trouwens.). De directeur heeft ze toen een brief gestuurd waarin ze te kennen werd gegeven dat eventuele controles mochten plaatsvinden vanaf de openbare weg, (dus door het raam naar binnen kijken), en wel op zo'n manier dat zijn werknemers daar geen last van hadden. Jammer genoeg nooit meer wat van gehoord: ik had graag gezien van de rechtspositie van dit soort clubs is, of ze inderdaad "naar binnen mogen" en kijken wat op welke machines gebeurd.

• alex3305
  • Laatst online: 23:15
In feite mag de FIOD/ECD wel een huiszoeking doen als er sprake kan zijn van gebruik van illegale software. Echter zal dit pas na een intens onderzoek gebeuren en hoef je hier als consument niet al te bang voor te zijn.

• Recursio
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 24-01 20:17
Dat de overheid (FIOD / politie e.d.) een huiszoeking mag doen of een bedrijfspand mag binnenvallen is logisch en wat mij betreft een goede zaak.

Mijn vraag is meer gericht op belangenbehartigers als de BSA: welke rechten hebben zij? En als ze idd rechten hebben om "binnen te vallen" wat zijn dan de verschillen tussen bedrijven en particulieren?

[ Voor 6% gewijzigd door Recursio op 29-07-2009 13:39 ]

Verwijderd

Zonder toestemming mogen die niet naar binnen. Maar ze kunnen natuurlijk wel aangifte doen bij de opsporingsinstanties, die -bij voldoende ernst- de zaak dan verder kan onderzoeken. Brein bijv. werkt naar eigen zeggen nauw samen met de FIOD.

Verwijderd

Topicstarter
Maarja, jullie hebben het hier over bedrijven en dergelijke :) Mijn kamer met de hele computerzooi komt niet eens in de buurt van een bedrijf :p

maar ik verwacht nog een mailtje terug van school, betreffende die MSDNAA, en als dat niet doorgaat kan ik eens gaan horen bij een voormalige leerkracht, die toevallig een computerzaak heeft ^^

• schaduw
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

schaduw

schaduw

• Alfredo
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 31-07-2025
Als je school je doorstuurt naar AcademicDownload, werken ze samen met Signpost (bah). Dus dan heb je waarschijnlijk ook wel toegang tot MA3D.
Gewoon even registreren met je rolnummer en twee dagen later heb je toegang tot alles wat MSDNAA te bieden heeft. Binnen iets meer dan een week moet Windows 7 daar dus ook bijstaan.

Verwijderd

Topicstarter
Geen bijkomende kosten of iets dergelijks? :o
Want als dit het geval is, valt dit inderdaad wel te proberen ^^
(anders ook natuurlijk, maar ik vind niet meteen iets terug van kosten ofzo op die site :s )

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2009 18:50 ]

• Apache
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22-01 21:54

Apache

amateur software devver

Ik ben 100% zeker dat je als vlaamse student toegang hebt tot ma3d en dus helemaal niets moet betalen zolang je student bent (dit bedrag zit namelijk al inbegrepen in je inschrijvingsgeld) details ken ik niet (meer) maar dit is voortgevloeid uit een overeenkomst van ms & vlaamse gemeenschap.

If it ain't broken it doesn't have enough features

• Alfredo
Nee, geen kosten. Gewoon als optie MSDNAA aanvinken (staat bij dat het gratis is) en dan even wachten tot je account goedgekeurd wordt. Op de site staat dat je voor Vista e.d. moet betalen, maar dat zit ook gewoon in het pakket.
Volgens de voorwaarden mag je de software gebruiken zolang je ingeschreven bent bij een onderwijsinstelling die een servicecontract heeft bij Signpost. Het is dus niet zo dat elke Vlaamse student automatisch toegang krijgt tot MSDNAA.

Verwijderd

Topicstarter
Waar vind jij dan terug dat dit gratis is? :o

• Dutch_Razor
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
Het punt blijft dat als je tegen de licentie ingaat, je net zo goed het spul van the pirate bay kan halen want dat is dan even illegaal.

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
Dutch_Razor schreef op zaterdag 01 augustus 2009 @ 13:03:
Het punt blijft dat als je tegen de licentie ingaat, je net zo goed het spul van the pirate bay kan halen want dat is dan even illegaal.
Idd, ik vind het altijd zo komisch hoe mensen gaan zoeken naar goedkopere licenties terwijl ze vergeten dat de helft van die licenties ook weer illegaal zijn door het gebruik...

• Alfredo
Verwijderd schreef op zaterdag 01 augustus 2009 @ 12:25:
Waar vind jij dan terug dat dit gratis is? :o
Het staat er gewoon bij als je je inschrijft? Je krijgt een waslijst aan producten die je kan kopen als je een account aanmaakt. En helemaal bovenaan de pagina staat MSDNAA, met daarachter "Gratis" of €0. Dat vink je gewoon aan.
Dutch_Razor schreef op zaterdag 01 augustus 2009 @ 13:03:
Zoals ik zei, de licentie is geldig tot het einde van je studies. Wil je een permanente licentie, dan betaal je gewoon €65 voor de Ultimate versie. Dat is nog altijd goedkoop.
Ben je geen student, gaat het bovenstaande niet op en zal je inderdaad meer moeten betalen.

• Dutch_Razor
  • Laatst online: 01-11-2024
Ik had het over dat MSDNAA of Technet (of een van die andere dingen) alleen voor development gebruikt mag worden, en mensen er zich vervolgens druk om maken of er een controle komt.

Verwijderd

En zelfs voor development mag je Technet niet gebruiken, als ik de faq goed begrijp.
Can I use evaluation software received in my TechNet Plus subscription at home?

The license grants installation and use rights to one user only, for evaluation purposes, on any of the user’s devices, this may include devices at home. Keep in mind that you may use the evaluation software only to evaluate it. You may not use it in a live operating environment, a staging environment, or with data that has not been sufficiently backed up. You may not use the evaluation software for software development or in an application development environment.
Dat maakt Technet voor particulieren eigenlijk onbruikbaar, of minstens veel te duur. Ik zou als particulier dolgraag een Technet-licentie willen aanschaffen om zorgeloos te kunnen prutsen, maar 454 euro (voor het eerste jaar) heb ik er niet voor over, als je er verder helemaal niks mee mag. Voor een bedrijf, die hiermee zijn klanten beter van dienst kan zijn, is het natuurlijk wél te verantwoorden. Maar het blijft een beetje tweestrijdig, betalen om software te mogen evalueren.

• Alfredo
Goed, maar daar gaat het in dit geval helemaal niet over. Indien je via je school in aanmerking komt voor MSDNAA (wat bij mij bijvoorbeeld het geval is), dan mag ik zonder problemen Windows 7 voor niet-commerciële doeleinden gebruiken.

Ik zie niet in hoe ik (of duizenden anderen) daarmee tegen de licentie inga? En dus ook niet waarom jij daar dan over begint?

• Gomez12
Alfredo schreef op zaterdag 01 augustus 2009 @ 15:57:
Goed, maar daar gaat het in dit geval helemaal niet over. Indien je via je school in aanmerking komt voor MSDNAA (wat bij mij bijvoorbeeld het geval is), dan mag ik zonder problemen Windows 7 voor niet-commerciële doeleinden gebruiken.

Ik zie niet in hoe ik (of duizenden anderen) daarmee tegen de licentie inga? En dus ook niet waarom jij daar dan over begint?
Tja, in je avonduren wat bijklussen als webdesigner is al commercieel gebruik.
Als je klaar bent met school en je gaat een eigen bedrijf beginnen, hoe groot denk je dat dan de kans is dat je een nieuwe windows licentie koopt?
Als je de computer cadeau doet aan een vriend / vriendin hoe groot denk je dat de gemiddelde kans is dat die windows eraf gehaald wordt ( studenten licenties zijn enkel persoonlijk en niet overdraagbaar )

Onbewust ( en oncontroleerbaar ) overtreden een heleboel mensen al hun licenties, even 's avonds een commerciele offerte afmaken zodat je vroeg van je werk naar huis kon is al een overtreding als je een studenten versie hebt.

MS gaat er geen halszaak van maken, maar als je op zoek bent naar een legale goedkope versie voldoen trucjes als Technet / MSDNAA / Oem etc al heel snel niet meer, waardoor je net zo goed illegaal bezig bent.

Verwijderd

Topicstarter
Maar het is nog altijd beter als een versie afhalen en daar een crack opgooien?

De enige reden dat ik een legale versie van windows 7 wil hebben is omdat ik geen zin heb om, elke keer als microsoft een crack teniet doet, terug opnieuw te beginnen met het geactiveerd krijgen van mijn versie.

Ik heb mij nu ingeschreven op die MA3D, en een van dezer dagen zou ik een mailtje moeten terugkrijgen met goedkeuring. Ik ben eens benieuwd :)

And if all else fails, ben ik naar Linux :)

• Tomsworld
  • Niet online

Tomsworld

officieel ele fan :*

Verwijderd schreef op maandag 27 juli 2009 @ 22:00:
Nu, ik studeer toegepaste informatica aan de katholieke hogeschool Leuven :p
Maar ik heb nog niets gehoord van een MSDN abonnement of iets dergelijks..

En een technet abonnement leek mij het interessantst, en het betaalbaarst!
Als ik visual studio erbij wil, word het gewoon te gek, om zo te betalen.

dus nu gelijk eens zoeken of via het school zo iets vast te krijgen valt zo ^^
weet iemand trouwens wat voor "restricties" je bijv. hebt met een windows die je van technet haalt?
OEM kun je bijvoorbeeld drie keer activeren alvorens je moet gaan lopen bellen naar MS, terwijl retail (geloof ik) onbeperkt te activeren valt.

Edit:
Was ik bijna vergeten te zeggen: ik ben ergens aan het overwegen om een macbook pro aan te schaffen.. om dit te verwezenlijken moet ik dan waarschijnlijk de huidige portable etc. van de hand doen.. maar toch.. misschien dat het makkelijker uitdraait ofzo?

Edit2:
Via het school valt software enkel te krijgen via academicdownload en via dreamspark.. Voor zover ik weet zit Visual Studio 2008 daar ook bij, dussss, als ik dit mix met een technet abbo heb ik vrij hard alles wat ik nodig heb ^^
In Belgie is het inderdaad Ma3d die dat regelt, academicdownload, officdownload, ....

https://www.ma3d.com/msdnaa/

"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"

• frederikske
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Ik ben ook student aan de K.H. Leuven; Toegepaste Informatica (2e jaar achter de rug nu); en MA3D is the way to go.
Ik maak daar nu reeds de volle twee jaar gebruik van.
Jij had vooral interesse in windows server 2008 en Windows 7? goed nieuws, ik zie die toch staan als ik inlog:
Afbeeldingslocatie: http://i32.tinypic.com/2dhtycm.png
Afbeeldingslocatie: http://i27.tinypic.com/2m4q820.png
Afbeeldingslocatie: http://i30.tinypic.com/23mljpd.png

Succes!

*Edit:
Oja naast http://www.ma3d.com is er ook nog:
Dreamspark: http://www.dreamspark.be

Edit 2:
Volledig lijstje van downloads op MA3D.com met mijn account:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
76
77
78
79
80
81
82
83
84
85
86
87
88
89
90
91
92
93
94
95
96
97
98
99
100
101
102
103
104
105
106
107
108
109
110
111
112
113
114
115
116
117
118
119
120
121
122
123
124
125
126
127
128
129
130
131
132
133
134
135
136
137
138
139
140
141
142
143
144
145
146
147
148
149
150
151
152
153
154
155
156
157
158
159
160
161
162
163
164
165
166
167
168
169
170
171
172
173
174
175
176
177
178
179
180
181
182
183
184
185
186
187
188
189
190
191
192
193
194
195
196
197
198
199
200
201
202
203
204
205
206
207
208
209
210
211
212
213
214
215
216
217
218
219
220
221
222
223
224
225
226
227
228
229
230
231
232
233
234
235
236
237
238
239
240
241
242
243
244
245
246
247
248
249
250
251
252
253
254
255
256
257
258
259
260
261
262
263
264
265
266
267
268
269
270
271
272
273
274
275
276
277
278
279
280
281
282
283
284
285
286
287
288
289
290
291
292
293
294
295
296
297
298
299
300
301
302
303
304
305
306
307
308
309
310
311
312
313
314
315
316
317
318
319
320
321
322
323
324
325
326
327
328
329
330
331
332
333
334
335
336
337
338
339
340
341
342
343
344
345
346
347
348
349
350
351
352
353
354
355
356
357
358
359
360
361
362
363
364
365
366
367
368
369
370
371
372
373
374
375
376
377
378
379
380
381
382
383
384
385
386
387
388
389
390
391
392
393
394
395
396
397
398
399
400
401
402
403
404
405
406
407
408
409
410
411
412
413
414
415
416
417
418
419
420
421
422
423
424
425
426
427
428
429
430
431
432
433
434
435
436
437
438
439
440
441
442
443
444
445
446
447
448
449
450
451
452
453
454
455
456
457
458
459
460
461
462
463
464
465
466
467
468
469
470
471
472
473
474
475
476
477
478
479
480
481
482
483
484
485
486
487
488
489
490
491
492
493
494
495
496
497
498
499
500
501
502
503
504
* MSDNAA - Applicaties
  * Access
    * Access 2003 (English)
    * Access 2003 (Français)
    * Access 2003 (Nederlands)
  * Business Contact Manager
    * Business Contact Manager for Office Outlook 2003 (Deutsch)
    * Business Contact Manager for Office Outlook 2003 (English)
  * Frontpage 2003
    * Frontpage 2003 (English)
    * Frontpage 2003 (Français)
    * Frontpage 2003 (Nederlands)
  * Groove
    * Groove 2007 (Français)
    * Groove 2007 (Nederlands)
  * InfoPath 2003
    * Office InfoPath 2003 (Deutsch)
    * Office InfoPath 2003 (English)
    * Office InfoPath 2003 (Français)
    * Office InfoPath 2003 (Nederlands)
  * Mappoint
    * MapPoint 2004 European - Run Disc (English)
    * MapPoint 2004 European - Run Disc (Français)
    * MapPoint 2004 European - Setup Disc (English)
    * MapPoint 2004 European - Setup Disc (Français)
  * OneNote 2003
    * MapPoint 2004 European - Run Disc (English)
    * MapPoint 2004 European - Run Disc (Français)
    * MapPoint 2004 European - Setup Disc (English)
    * MapPoint 2004 European - Setup Disc (Français)
  * Project
    * Project 2003 Service Pack 1 Multilanguage, Visio 2003 Service Pack 1 Multilanguage (English, ...)
    * Project 2007 Professional
    * Project Professional 2003, Project Server 2003 (English)
    * Project Professional 2003, Project Server 2003 (Français)
    * Project Professional 2003, Project Server 2003 (Nederlands)
  * SharePoint
    * Sharepoint Designer 2007 CD (Nederlands)
  * Visio
    * Office Visio 2007 (English)
    * Office Visio 2007 (Français)
    * Office Visio 2007 (Nederlands)
    * Office Visio Professional 2003 (English)
    * Office Visio Professional 2003 (Nederlands)
* MSDNAA - Ontwikkelaarstools
  * Access 2003 Developer Extensions
    * Access 2003 Developer Extensions (English)
  * DCOM
    * DCOM for the Enterprise (Beta 1) (English)
    * DCOM for Windows 95 v1.1 (English)
  * Microsoft Electronic Learning Libraries
    * Electronic Learning Library, Developer Edition for MSDN Academic Alliance (English)
    * Electronic Learning Library, Visual Studio .NET collection, General Programming collection (English)
  * eMbedded Visual C++ 4.0
    * eMbedded Visual C++ 4.0 with Service Pack 2 (English)
    * eMbedded Visual C++® 4.0 SP2 QFE 5308 - ArmCompiler, eMbedded Visual C++® 4.0 SP2 QFE 5308 - Platman (English)
  * eMbedded Visual Tools 3.0 - 2002 Edition
    * eMbedded Visual Tools 3.0 - 2002 Edition (English)
    * Microsoft© eMbedded Visual Tools 3.0, Disc 1 (English)
    * Microsoft© eMbedded Visual Tools 3.0, Disc 2 (English)
  * Expression
    * Microsoft Expression Blend
    * Microsoft Expression Blend 2
    * Microsoft Expression Studio
    * Microsoft Expression Studio 2
    * Microsoft Expression Web
    * Microsoft Expression Web 2
  * Visual FoxPro
    * Visual FoxPro® 7.0 (Deutsch)
    * Visual FoxPro® 8.0 (English)
    * Visual FoxPro® Professional 9.0 (English)
  * Macro Assembler 6.11
    * Visual Studio® 6.0 Service Pack 5, Macro Assembler 6.11, Visual C++® 1.2 (English)
  * MDAC
    * MDAC 2.6 (Deutsch)
    * MDAC 2.6 (English)
    * MDAC 2.6 (Français)
    * MDAC 2.7 (Deutsch)
    * MDAC 2.7 (English)
    * MDAC 2.7 (Français)
    * MDAC 2.7 Service Pack 1 Refresh (Deutsch)
    * MDAC 2.7 Service Pack 1 Refresh (English)
    * MDAC 2.7 Service Pack 1 Refresh (Français)
    * MDAC 2.8 (Deutsch)
    * MDAC 2.8 (English)
    * MDAC 2.8 (Français)
    * MDAC 2.8 (Nederlands)
  * ODBC Data Access Packs
    * Data Access Pack (Deutsch)
    * Data Access Pack (Français)
    * Data Access Pack (Nederlands)
  * Visual J++ 6.0
    * Visual J++® 6.0 (Deutsch)
    * Visual J++® 6.0 (English)
  * Visual Studio 2005
    * InfoPath 2003 Toolkit for Visual Studio Tools for Office 2005 (English)
    * MSDN Library for Visual Studio 2005 - CD (English)
    * MSDN Library for Visual Studio 2005 - CD (Français)
    * MSDN Library for Visual Studio 2005 - DVD (English)
    * Visio for Enterprise Architects (vs2005) (English)
    * Visual Basic 2005 Express Edition (English)
    * Visual C# 2005 Express Edition (English)
    * Visual C++ 2005 Express Edition (English)
    * Visual J# 2005 Express Edition (English)
    * Visual Studio 2005 Professional Edition - CD (English)
    * Visual Studio 2005 Professional Edition - CD (Français)
    * Visual Studio 2005 Standard Edition - CD (English)
    * Visual Studio 2005 Standard Edition - CD (Français)
    * Visual Studio 2005 Standard Edition - DVD - (English)
    * Visual Studio 2005 Team Suite - CD (Français)
    * Visual Studio 2005 Team Suite - DVD (English)
    * Visual Studio 2005 Tools for the Microsoft Office System (English)
    * Visual Web Developer 2005 Express Edition (English)
  * Visual Studio 2008
    * Visual Studio 2008 Professional Edition - DVD (English)
    * Visual Studio 2008 Professional Edition - DVD (Français)
  * Visual Basic
    * Visual Basic 2.0 Professional - Full Install (English)
    * Visual Basic 3.0 Professional - Full Install (English)
    * Visual Basic 4.0A (English)
  * Visual C++
    * Visual C++ 1.52 (English)
    * Visual C++ 2.0 (English)
    * Visual C++ 4.2 Enterprise Edition (English) Disc 1
    * Visual C++ 4.2 Enterprise Edition (English) Disc 2
    * Visual C++ Browser Toolkit v5.0 (English)
    * Visual Studio® 6.0 Service Pack 5, Macro Assembler 6.11, Visual C++® 1.2 (English)
  * Visual J# .NET
    * Institute of Computer Technology - Visual J# .NET Curriculum for Advanced Placement Computer Science
    * Visual J# .NET, Smart Device Extensions for Visual Studio. NET Beta 1 (English)
  * Visual SourceSafe
    * Visual SourceSafe® 6.0d (Deutsch)
    * Visual SourceSafe® 6.0d (English)
    * Visual SourceSafe® 6.0d (Français)
  * Visual Sourcesafe 2005
    * Visual SourceSafe 2005 (English)
    * Visual Sourcesafe 2005 (Français)
  * Visual Studio Tools for the Microsoft Office System 2003
    * Visual Studio Tools for the Microsoft Office System 2003 (Does not include Access Developer Ext.) (Deutsch)
    * Visual Studio Tools for the Microsoft Office System 2003 (Does not include Access Developer Ext.) (English)
    * Visual Studio Tools for the Microsoft Office System 2003 (Does not include Access Developer Ext.) (Français)
  * Visual Studio .NET 2003
    * Visual Studio Tools for the Microsoft Office System 2003 (Does not include Access Developer Ext.) (Deutsch)
    * Visual Studio Tools for the Microsoft Office System 2003 (Does not include Access Developer Ext.) (English)
    * Visual Studio Tools for the Microsoft Office System 2003 (Does not include Access Developer Ext.) (Français)
  * Visual Studio 6.0
    * MSDE for Visual Studio® 6.0 (Deutsch)
    * MSDE for Visual Studio® 6.0 (English)
    * MSDE for Visual Studio® 6.0 (Français)
    * MSDN® library for VB6
    * Visual Studio® 6.0 Professional Edition, Disc 1 (Deutsch)
    * Visual Studio® 6.0 Professional Edition, Disc 1 (English)
    * Visual Studio® 6.0 Professional Edition, Disc 1 (Français)
    * Visual Studio® 6.0 Professional Edition, Disc 2 (Deutsch)
    * Visual Studio® 6.0 Professional Edition, Disc 2 (English)
    * Visual Studio® 6.0 Professional Edition, Disc 2 (Français)
    * Visual Studio® 6.0 Service Pack 5 (Deutsch)
    * Visual Studio® 6.0 Service Pack 5 (Français)
    * Visual Studio® 6.0 Service Pack 6 (Deutsch)
    * Visual Studio® 6.0 Service Pack 6 (English)
    * Visual Studio® 6.0 Service Pack 6 (Français)
  * Windows CE Tools
    * Windows CE DirectX Platform Adaptation Kit 1.1
    * Windows® CE .NET 4.1, Disc 1 (English)
    * Windows® CE .NET 4.1, Disc 2 (English)
    * Windows® CE .NET 4.1, Disc 3 (English)
    * Windows® CE .NET 4.1, Disc 4 (English)
    * Windows® CE .NET 4.1, Disc 5 (English)
    * Windows® CE .NET 4.1, Disc 6 (English)
    * Windows® CE .NET 4.2, Disc 1 (English)
    * Windows® CE .NET 4.2, Disc 2 (English)
    * Windows® CE .NET 4.2, Disc 3 (English)
    * Windows® CE .NET 4.2, Disc 4 (English)
    * Windows® CE .NET 4.2, Disc 5 (English)
    * Windows® CE .NET 4.2, Disc 6 (English)
* MSDNAA - Tools, SDK's en DDK's
  * Academic Alliance Tools, SDK's, DDK's
    * Academic Resource Kit for .NET Technology CD #1:Teaching Resources
    * Academic Resource Kit for .NET Technology CD #2: Technology Resources
  * Application Tools, SDKs, DDKs
    * Vision SDK 1.2 
  * Archive Tools, SDK's, DDK's
    * Internet Information Server Resource Kit (English)
    * Microsoft Iterix 2.2
    * Microsoft Speech SDK 5.0, Windows® CE DirectX® Platform Adaptation Kit 1.0, SharePoint Team Services SDK Version 1.1 (English)
    * Mobile Internet Toolkit 1.0
    * Speech SDK 5.0
    * System Stress for Windows NT® 4.0 and Windows 2000 version 1.0 (English)
    * Visual Basic® for Applications Software Development Kit Version 6.4 (English)
  * Developer Tools, SDK's, DDK's
    * Microsoft .NET Framework 1.0 Service Pack 3, Microsoft .NET Framework 1.1 SDK, Microsoft .NET Framework 1.1 Service Pack 1 (English)
    * Microsoft .NET Framework 1.0 Service Pack 3, Microsoft .NET Framework 1.1 SDK, Microsoft .NET Framework 1.1 Service Pack 1 for Windows Server 2003 (Deutsch)
    * Microsoft .NET Framework 1.0 Service Pack 3, Microsoft .NET Framework 1.1 SDK, Microsoft .NET Framework 1.1 Service Pack 1 for Windows Server 2003 (Français)
    * Microsoft .NET Framework 1.1 SDK (Deutsch)
    * Microsoft .NET Framework SDK, Pocket PC 2002 SDK, Windows SDK for Smartphone 2002, Microsoft.NET Framework SP2 (English)
    * Microsoft Glossaries, SDKs and Tools (English)
    * SOAP Toolkit 2.0
    * Software Development Kit for Windows Mobile 2003-based Pocket PCs (English)
    * Software Development Kit for Windows Mobile 2003-based Smartphones (English)
    * Web Services Enhancements 1.0 Service Pack 1 for Microsoft .NET (English)
  * Platform Tools, SDK's, DDK's
    * DirectX 9.0 SDK Update - (Summer 2003)
    * DirectX SDK 9.0c (October 2004) (English)
    * DirectX® 8.1 SDK, Microsoft Mobile Internet Toolkit 1.0 (English)
    * Enterprise Instrumentation Framework (English)
    * Microsoft Platform SDK February 2003 Edition (English)
    * Microsoft Platform SDK Oktober 2003 Beta Edition (English)
    * Microsoft SDKs and Tools (English)
    * Mobile Internet Toolkit 1.0 (English)
    * Windows Hardware Compatibility Test Kit 12.1, Windows Display Compatibility Test Kit 5.3 (English)
    * Windows Mobile 2003 Second Edition Emulators for Pocket PC, Windows Mobile 2003 Second Edition Emulators for Smartphone, Windows Mobile 2003 Second Edition Resources Package (English)
    * Windows Rights Management Client 1.0 - Windows Rights Management Client Software Development Kit 1.0 - Windows Rights Management Services 1.0
    * Windows Software Development Kit (SDK) for the January 2006 CTP
    * Windows® .NET Beta 3 Driver Development Kit (English)
    * Windows® .NET Server Release Candidate 1 Driver Development Kit (English)
    * Windows® .NET Standard Server Release Candidate 1, Windows .NET Enterprise Server Release Candidate 1 (English)
    * Windows® 98 Driver Development Kit, Windows® 2000 Driver Development Kit October 2000 Edition, Windows® XP Driver Development Kit (English)
    * Windows® Logo Hardware Compatibility Test Kit for Windows® Millennium Edition version 9.6 (English)
    * Windows® Logo Hardware Compatibility Test Kit for Windows® XP Version 11.2 (English)
    * Windows® XP Service Pack 2 Platform SDK (English)
    * Windows® XP Tablet PC Edition Software Development Kit 1.7 (English)
  * Server Tools, SDK's, DDK's
    * Data Analyzer (English)
    * Internet Security and Acceleration (ISA) Server 2004 Enterprise Edition Software Development Kit (English)
    * MapPoint .NET Basic Services SDK
    * SharePoint Team Services SDK Version 1.1
    * Software Update Services Server w SP1, SQL Server 2k Notification Services 2.0, SQL Server 2k Web Services Toolkit, Windows Real-Time Communications Client API SDK 1.3, WRM Client 1.0, Client SDK 1.0, Services 1.0, Services SDK 1.0
    * Speech Application SDK 1.0 (English)
    * SQL Server 2000 Notification Services 2.0 Enterprise Edition - SQL Server 2000 Web Services Toolkit
  * Volume Shadow Copy Service SDK
    * Volume Shadow Copy Service SDK, v 7.1 (English)
* MSDNAA - Platformen
  * Internet Explorer
    * Internet Explorer 5.5 Service Pack 1, Internet Explorer 6.0, Internet Explorer 6.0 Service Pack 1, Windows® 98 Versions, Windows® Me (Deutsch)
    * Internet Explorer 5.5 Service Pack 1, Internet Explorer 6.0, Internet Explorer 6.0 Service Pack 1, Windows® 98 Versions, Windows® Me (Français)
    * Internet Explorer 5.5 Service Pack 1, Internet Explorer 6.0, Internet Explorer 6.0 Service Pack 1, Windows® 98 Versions, Windows® Me (Nederlands)
    * Internet Explorer 6.0 - Internet Explorer 6.0 Service Pack 1 (Deutsch)
    * Internet Explorer 6.0, Internet Explorer 6.0 Service Pack 1, Windows® 98 Second Edition, Windows® Me (English)
    * Internet Explorer 6.0, Internet Explorer 6.0 Service Pack 1, Windows® 98 Second Edition, Windows® Me (Nederlands)
    * Internet Explorer 6.0, Microsoft Internet Explorer 6.0 Service Pack 1, Windows® 98 Second Edition, Windows® Me (Français)
    * Internet Explorer Versions (English)
  * Windows Longhorn Client Preview
    * Customer Support and Diagnostics Tools for Windows Longhorn Client Preview 2 (English)
    * Developers Kit for Windows Longhorn Client Preview 2 (English)
    * Longhorn Driver Kit (LDK) for Windows Longhorn Pre-alpha Client Preview (English)
    * Windows Longhorn Client Preview 2 - 32-bit Professional Edition (English)
    * Windows Longhorn Client Preview 2 - 64-bit Edition (English)
    * Windows Longhorn Client Preview 2 - 64-bit Extended Systems Edition (English)
    * Windows Longhorn Client Preview 2 SDK (English)
    * Windows Longhorn Pre-alpha Client Preview - 32-Bit (English)
    * Windows Longhorn Pre-alpha Client Preview - 64-Bit Extended (English)
    * Windows Longhorn Pre-alpha Client Preview - 64-Bit Itanium (English)
    * Windows Longhorn Pre-alpha Client Preview SDK (English)
    * Windows Longhorn Pre-alpha Client Preview Symbols (English)
    * Windows Longhorn Pre-alpha Client Preview Whitepapers and Extras (English)
  * Virtual PC
    * Connectix Virtual PC for Windows version 5.2
    * Virtual PC 2004 (Français)
    * Virtual PC 2004, Virtual PC 2004 Service Pack 1 (English)
    * Virtual PC 2007
    * Virtual PC 2007 (64-bit)
    * Virtual PC for Mac 7.0.1 (English)
    * Virtual PC for Mac 7.0.1 (Français)
  * Windows Server 2003
    * Windows Server™ 2003 Enterprise Edition, Windows Server™ 2003 Standard Edition (Deutsch)
    * Windows Server™ 2003 Enterprise Edition, Windows Server™ 2003 Standard Edition (English)
    * Windows Server™ 2003 Enterprise Edition, Windows Server™ 2003 Standard Edition (Français)
    * Windows Server™ 2003 Enterprise Edition, Windows Server™ 2003 Standard Edition (Nederlands)
    * Windows Server™ 2003 Enterprise x64 Edition (English)
    * Windows Server™ 2003 Multilangual Interface Pack, Disc 1 (Deutsch, …)
    * Windows Server™ 2003 Multilangual Interface Pack, Disc 2 (Nederlands, Français, …)
    * Windows Server™ 2003 Standard Edition, Volume License Version, Windows Server™ 2003 Enterprise Edition, Volume License Version (Deutsch)
    * Windows Server™ 2003 Standard x64 Edition (English)
    * Windows Server™ 2003 Web Edition (English)
    * Windows® Server 2003 System Resource Manager (Deutsch)
    * Windows® Server 2003 System Resource Manager (English)
    * Windows® Server 2003 System Resource Manager (Français)
  * Windows 2008 server
    * Windows Server 2008 (Datacenter, Enterprise, Standard edition) 32-bit (English)
    * Windows Server 2008 (Datacenter, Enterprise, Standard edition) 32-bit (Français)
    * Windows Server 2008 (Datacenter, Enterprise, Standard edition) 32-bit (Nederlands)
    * Windows Server 2008 (Datacenter, Enterprise, Standard edition) 64-bit (English)
    * Windows Server 2008 (Datacenter, Enterprise, Standard edition) 64-bit (Français)
    * Windows Server 2008 (Datacenter, Enterprise, Standard edition) 64-bit (Nederlands)
  * Windows Server 2003 R2
    * Windows Server 2003 R2, Enterprise Edition (English)
    * Windows Server 2003 R2, Enterprise Edition (Nederlands)
    * Windows Server 2003 R2, Enterprise x64 Edition (English)
    * Windows Server 2003 R2, Standard Edition (English)
    * Windows Server 2003 R2, Standard Edition (Nederlands)
    * Windows Server 2003 R2, Standard x64 Edition (English)
  * Windows Services for Unix
    * Windows Services for Unix 3.5
  * Windows 7
    * Windows 7 beta DVD (English)
  * Windows Vista Business
    * Windows Vista Business (x64) English DVD
    * Windows Vista Business (x64) Français DVD
    * Windows Vista Business (x64) Nederlands DVD
    * Windows Vista Business (x86) English CD
    * Windows Vista Business (x86) English DVD
    * Windows Vista Business (x86) Français CD
    * Windows Vista Business (x86) Français DVD
    * Windows Vista Business (x86) Nederlands CD
    * Windows Vista Business (x86) Nederlands DVD
    * Windows Vista Business 32-bit Service Pack 1 (Multi Language)
  * Windows XP
    * Windows XP Embedded with SP2 - Evaluation Version (English)
    * Windows® XP Embedded Service Pack 2, Multilingual User Interface (English, Multilanguage)
    * Windows® XP Embedded with Service Pack 2 (English)
    * Windows® XP Home with Service Pack 2 (English)
    * Windows® XP Home with Service Pack 2 (Nederlands)
    * Windows® XP Multilingual User Interface Packs
    * Windows® XP Professional (Deutsch)
    * Windows® XP Professional (English)
    * Windows® XP Professional (Français)
    * Windows® XP Professional (Nederlands)
    * Windows® XP Professional Checked/Debug Build (English)
    * Windows® XP Professional with Service Pack 1a, Windows® XP Tablet PC Edition, Disc 1 (English)
    * Windows® XP Professional with Service Pack 1a, Windows® XP Tablet PC Edition, Disc 1 (Français)
    * Windows® XP Professional with Service Pack 2 (Deutsch)
    * Windows® XP Professional with Service Pack 2 (English)
    * Windows® XP Professional with Service Pack 2 (Français)
    * Windows® XP Professional with Service Pack 2 (Nederlands)
    * Windows® XP Professional with Service Pack 2 (Spanish)
    * Windows® XP Professional with Service Pack 3 (English)
    * Windows® XP Professional with Service Pack 3 (Nederlands)
    * Windows® XP Professional x64 Edition (English)
    * Windows® XP Service Pack 1, Microsoft Plus 98 (Deutsch)
    * Windows® XP Service Pack 1, Microsoft Plus! 98 (Français)
    * Windows® XP Service Pack 1a (Deutsch)
    * Windows® XP Service Pack 1a (English)
    * Windows® XP Service Pack 1a (Français)
    * Windows® XP Service Pack 1a (Nederlands)
    * Windows® XP Service Pack 2 - Network Install (English)
    * Windows® XP Service Pack 2 - Network Install (German)
    * Windows® XP Service Pack 2 (English)
    * Windows® XP Service Pack 2 (German)
    * Windows® XP Service Pack 2 Customer Support Diagnostics Tools (English)
    * Windows® XP Service Pack 2 with Advanced Security Technologies (Deutsch)
    * Windows® XP Service Pack 2 with Advanced Security Technologies (Français)
    * Windows® XP Service Pack 2 with Advanced Security Technologies (Nederlands)
    * Windows® XP Tablet PC Edition 2005 (English)
    * Windows® XP Tablet PC Edition Multilingual User Interface & Recognizer Pack (MUIRP) (English)
* MSDNAA - Servers
  * Office Live Communications Server 2005
    * Office Live Communications Server 2005 Enterprise Edition, Office Live Communications Server 2005 Standard Edition (Deutsch)
    * Office Live Communications Server 2005 Enterprise Edition, Office Live Communications Server 2005 Standard Edition (English)
    * Office Live Communications Server 2005 Enterprise Edition, Office Live Communications Server 2005 Standard Edition (Français)
  * Application Center 2000
    * Application Center 2000 Developer Edition with Service Pack 2 (English)
  * BizTalk Server
    * BizTalk® Server 2002 Developer Edition (English)
    * BizTalk® Server 2004 Developer Edition (Deutsch)
    * BizTalk® Server 2004 Developer Edition (English)
    * BizTalk® Server 2004 Developer Edition (Français)
    * BizTalk® Server 2004 Service Pack 1 (Deutsch)
    * BizTalk® Server 2004 Service Pack 1 (English)
    * BizTalk® Server 2004 Service Pack 1 (Français)
  * Commerce Server
    * Commerce Server 2000 Developer Edition, Host Integration Server 2000 (English)
    * Commerce Server 2000 Resource Kit, Exchange 2000 Server Resource Kit, SQL Server™ 2000 Resource Kit (English)
    * Commerce Server 2002 Developer Edition, Commerce Server 2002 Feature Pack 1, Commerce Server 2002 Service Pack 3 (Deutsch)
    * Commerce Server 2002 Developer Edition, Commerce Server 2002 Feature Pack 1, Commerce Server 2002 Service Pack 3 (English)
    * Commerce Server 2002 Developer Edition, Commerce Server 2002 Feature Pack 1, Commerce Server 2002 Service Pack 3 (Francais)
  * Content Management Server
    * Content Management Server 2002 Developer Edition with Service Pack 1a (Deutsch)
    * Content Management Server 2002 Developer Edition with Service Pack 1a (English)
    * Content Management Server 2002 Developer Edition with Service Pack 1a (Français)
    * Content Management Server 2002 Developer Edition, Content Management Server 2002 Service Pack 1a (English)
    * Microsoft Content Management Server 2001 Service Pack 1, Mobile Information 2002 Server Developer Edition (English)
    * Microsoft Content Management Server 2002 Developer Edition, BizTalk® Server 2002 Developer Edition (English)
    * Microsoft Content Management Server 2002 Developer Edition, Microsoft Content Management Server 2002 Service Pack 1a, BizTalk® Server 2004 Developer Edition (English)
  * Exchange Server
    * Exchange Server 2000 Service pack 3, Exchange Conference Server 2000 Service Pack 2 (English)
    * Exchange Server 2000 Service Pack 3, Exchange Conference Server 2000 Service Pack 2 (Français)
    * Exchange Server 2000, Enterprise Edition, Exchange Conference Server 2000 (English)
    * Exchange Server 2003 Enterprise Edition, Exchange Server 2003 Standard Edition (English)
    * Exchange Server 2003 Enterprise Edition, Exchange Server 2003 Standard Edition (Français)
    * Exchange Server 2003 Service Pack 1 (English)
    * Exchange Server 2003 Service Pack 1 (Français)
    * Exchange Server 2007 Standard and Enterprise Editions RTM (English)
    * Exchange Server 2007 Standard and Enterprise Editions with SP2 (English)
  * Host Integration Server
    * Commerce Server 2000 Developer Edition, Host Integration Server 2000 (English)
    * Commerce Server 2002 Developer Edition, Host Integration Server 2000 (English)
    * Host Integration Server 2000 (English)
    * Host Integration Server 2000 Service Pack 1 (English)
    * Host Integration Server 2004 Developer Edition (English)
  * Identity Integration Server
    * Identity Integration Server 2003 Enterprise Edition, Identity Integration Server 2003 Enterprise Edition Service Pack 1 (English)
  * Internet Security and Acceleration Server
    * Internet Security and Acceleration Server 2000 Enterprise Edition (Deutsch)
    * Internet Security and Acceleration Server 2000 Enterprise Edition (English)
    * Internet Security and Acceleration Server 2000 Enterprise Edition (Francais)
    * Internet Security and Acceleration Server 2004 Enterprise Edition (English)
    * Internet Security and Acceleration Server 2004 Standard Edition (English)
    * Internet Security and Acceleration Server 2004 Standard Edition Beta 2 (English)
    * Internet Security and Acceleration Server 2006 Enterprise Edition (English)
    * Internet Security and Acceleration Server 2006 Enterprise Edition (French)
    * Internet Security and Acceleration Server 2006 Standard Edition (English)
    * Internet Security and Acceleration Server 2006 Standard Edition (French)
    * ISA Server 2004 Service Pack 2 (English, Francais, ...)
  * Mobile Information Server
    * Microsoft Content Management Server 2001 Service Pack 1, Mobile Information 2002 Server Developer Edition (English)
  * Office Live Communications Server 2003
    * Office Live Communications Server 2003 Standard Edition (Deutsch)
    * Office Live Communications Server 2003 Standard Edition (Français)
    * Office Live Communications Server 2003 Standard Edition, Office Sharepoint™ Portal Server 2003 (English)
    * Office Live Communications Server 2005 Enterprise Edition, Office Live Communications Server 2005 Standard Edition (English)
  * Microsoft Operations Manager
    * Operations Manager 2000 Service Pack 1 (English)
    * Operations Manager 2000, Operations Manager 2000 Application Management Pack, Application Center 2000 Service Pack 1, BizTalk™ Adapter for MQSeries (English)
    * Operations Manager 2005 (Deutsch)
    * Operations Manager 2005 (Français)
    * Operations Manager 2005, Operations Manager 2005 Workgroup Edition (English)
  * Microsoft Project 2007 Server
    * Microsoft Project 2007 server
  * SharePoint
    * SharePoint™ Portal Server 2001 (Deutsch)
    * SharePoint™ Portal Server 2001 (English)
    * SharePoint™ Portal Server 2001 Service Pack 1 (English, Français, Deutsch, ...)
    * SharePoint™ Portal Server 2001, SharePoint Portal Server 2001 Service Pack 2A (English)
    * SharePoint™ Portal Server 2001, SharePoint Portal Server 2001 Service Pack 2A (Français)
    * SharePoint™ Portal Server 2003 with Service Pack 1 (Deutsch)
    * SharePoint™ Portal Server 2003 with Service Pack 1 (English)
    * SharePoint™ Portal Server 2003 with Service Pack 1 (Français)
    * SharePoint™ Portal Server 2003 with Service Pack 1 (Nederlands)
    * Windows SharePoint Services 3.0
  * Small Business Server
    * Small Business Server (Dutch)
    * Small Business Server 2003 Premium Edition Disc 1 (English)
    * Small Business Server 2003 Premium Edition Disc 2 (English)
    * Small Business Server 2003 Premium Edition Disc 3 (English)
  * SNA Server
    * SNA Server 4.0 Service Pack 4 (English)
  * Software Update Services
    * Software Update Services Server with Service Pack 1 (English)
  * Speech Server
    * Speech Server 2004 Enterprise Edition, Speech Server 2004 Standard Edition (English)
  * SQL server
    * Commerce Server 2000 Resource Kit, Exchange 2000 Server Resource Kit, SQL Server™ 2000 Resource Kit (English)
    * Old version - SQL Server™ 2000 Developer Edition, Standard and Personal Edition (English)
    * SQL Server™ 2000 Developer Edition, SQL Server 2000 Enterprise Edition (Deutsch)
    * SQL Server™ 2000 Enterprise Edition, SQL Server™ 2000 Developer Edition (English)
    * SQL Server™ 2000 Enterprise Edition, SQL Server™ 2000 Developer Edition (French)
    * SQL Server™ 2000 Enterprise Edition, SQL Server™ 2000 Developer Edition (German)
    * SQL Server™ 2000 Reporting Services Developer Edition, SQL Server™ 2000 Service Pack 3a (English)
    * SQL Server™ 2000 Reporting Services Service Pack 1 (English)
    * SQL Server™ 2000 Service Pack 2, SQL Server™ 2000 Desktop Engine Service Pack 2 (English)
    * SQL Server™ 2000 Service Pack 3, SQL Server 2000 Desktop Engine Service Pack 3, SQL Server 2000 Analysis Service Pack 3 (English)
    * SQL Server™ 2000 Service Pack 3, SQL Server 2000 Desktop Engine Service Pack 3, SQL Server 2000 Analysis Service Pack 3 (Français)
    * SQL Server™ 2000 Service Pack 3, SQL Server™ 2000 Desktop Engine Service Pack 3, SQL Server™ 2000 Analysis Service Pack 3 (German)
    * SQL Server™ 2000 Service Pack 3a, SQL Server 2000 Reporting Services Service Pack 1 (Deutsch)
    * SQL Server™ 2000 Service Pack 3a, SQL Server 2000 Reporting Services Service Pack 1 (Français)
    * SQL Server™ 2000 Service Pack 3a, SQL Server™ 2000 Reporting Services Developer Edition, SQL Server™ 2000 Reporting Services Standard Edition, SQL Server™ 2000 Reporting Services Enterprise Edition (English)
    * SQL Server™ 2000 Windows CE Edition version 2.0 (Deutsch, English, Français, ...)
    * SQL Server™ 2005 Developer Edition Beta 2 (English)
    * SQL Server™ 7.0 Service Pack 4 (English)
    * SQL Server™ for Windows CE, SQL Server™ for Windows CE 1.1 (English)
  * SQL Server 2005
    * SQL Server 2005 Developer Edition - 32-bit - CD (English)
    * SQL Server 2005 Developer Edition - 64-bit Extended - CD (English)
    * SQL Server 2005 Developer Edition - 64-bit Itanium - CD (English)
    * SQL Server 2005 Enterprise 32-bit DVD (English)
    * SQL Server 2005 Express Edition (English)
    * SQL Server 2005 Standard Edition - 32-bit - DVD (English)
    * SQL Server 2005 Standard Edition - 64-bit Extended - DVD (English)
    * SQL Server 2005 Standard Edition - 64-bit Itanium - DVD (English)
  * SQL Server 2008
    * SQL Server 2008 Developer Edition (for 32-bit and 64-bit)
    * SQL Server 2008 Enterprise Edition (for 32-bit and 64-bit)
    * SQL Server 2008 Standard Edition (for 32-bit and 64-bit)
  * Systems Management Server
    * Systems Management Server 2.0 Service Pack 2 ICP5 (English)
    * Systems Management Server 2.0 Service Pack 2 ICP5, Systems Management Server 2.0 Service Pack 4 ICP5 (English)
    * Systems Management Server 2.0 Service Pack 4 & 5 (Deutsch)
    * Systems Management Server 2.0 Service Pack 4 & 5 (English)
    * Systems Management Server 2.0 Service Pack 4 & 5 (Français)
    * Systems Management Server 2.0 with Service Pack 2.0 (Deutsch)
    * Systems Management Server 2.0 with Service Pack 2.0 (English)
    * Systems Management Server 2.0 with Service Pack 2.0 (Français)
    * Systems Management Server 2003 Bèta 2 (Deutsch)
    * Systems Management Server 2003 Beta 2, Systems Management Server 2003 Beta 2 International Client Pack 1 (English)
    * Systems Management Server 2003 Beta, Systems Management Server 2003 Beta International Client Pack 1 (English)
    * Systems Management Server 2003 International Client (Nederlands, Français, German, ...), Systems Management Server 2003 with Service Pack 1 (English)
    * Systems Management Server 2003 with Service Pack 1 (Deutsch)
    * Systems Management Server 2003 with Service Pack 1 (Français)
    * Systems Management Server 2003, Systems Management Server 2003 International Client Pack 2 (English)
* MSDNAA - MSDN Library
  * MSDN Library Januari 2005
    * MSDN Library January 2005 - CD 1 (English)
    * MSDN Library January 2005 - CD 2 (English)
    * MSDN Library January 2005 - CD 3 (English)
  * MSDN Library april 2007
    * MSDN Library April 2007 (English)
  * MSDN Library April 2005
    * MSDN Library April 2005 - CD 1 (English)
    * MSDN Library April 2005 - CD 2 (English)
    * MSDN Library April 2005 - CD 3 (English)
  * MSDN Library Oktober 2004
    * MSDN Library October 2004 - CD1 (English)
    * MSDN Library October 2004 - CD2 (English)
    * MSDN Library October 2004 - CD3 (English)

En met dreamspark kan ik het volgende downloaden:
Afbeeldingslocatie: http://i30.tinypic.com/mn2b9g.png

[ Voor 107% gewijzigd door frederikske op 02-08-2009 22:35 ]

Verwijderd

Topicstarter
via dreamspark had ik ook al een heleboel software vastgekregen ^^
maar het is juist die windows 7 en server 2008 R2 die mij interesseert :p

"Vervalt" je software eigenlijk na een jaar? of kan je deze vlotjes blijven doorgebruiken tot je bent afgestudeerd?

Anywhoo, ik verwacht morgen ofzo een mailtje van MA3D en dan veronderstel ik dat ik toegang heb tot deze MSDNAA 8)

• Alfredo
Software vervalt niet, je wordt verwacht deze zelf te verwijderen.

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
frederikske schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 22:05:
Ik ben ook student aan de K.H. Leuven; Toegepaste Informatica (2e jaar achter de rug nu); en MA3D is the way to go.
Ik maak daar nu reeds de volle twee jaar gebruik van.
Jij had vooral interesse in windows server 2008 en Windows 7? goed nieuws, ik zie die toch staan als ik inlog:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Succes!

*Edit:
Oja naast http://www.ma3d.com is er ook nog:
Dreamspark: http://www.dreamspark.be

-- VERY long list --

En met dreamspark kan ik het volgende downloaden:
[afbeelding]
Ik heb zelf TechNet aangeschaft. Windows 7 staat op dit moment alleen de beta variant van en volgens mij alleen de 32 bit versie (kan nu niet even inloggen). Niet eens de RC versie.

Van Vista staat er ook alleen de Businness editie op.

Verwijderd

Alfredo schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 00:51:
Als je school je doorstuurt naar AcademicDownload, werken ze samen met Signpost (bah). Dus dan heb je waarschijnlijk ook wel toegang tot MA3D.
Gewoon even registreren met je rolnummer en twee dagen later heb je toegang tot alles wat MSDNAA te bieden heeft. Binnen iets meer dan een week moet Windows 7 daar dus ook bijstaan.
Klopt inderdaad, Signpost beheert momenteel bijna als enige de rechten van MSDNAA in scholen. Als de school een overeenkomst heeft dan is de inschrijving gratis voor de student. Anders kan je niet inschrijven voor MSDNAA. Nu proberen gaat mee want ik zelf ben ook al door de mazen van het net geglipt.

Ik heb nu sinds gisteren vernomen na het lezen van een computer magazine dat er een alternatief op komst is voor Signpost. Er is een nieuwe firma Edupartner genaamd. Heb dadelijk dan ook de joe bij de horens genomen en eens gebeld. Een complete verassing was dat ze tot half zeven bereikbaar zijn.

Voorlopig is het allemaal nog beprekt de mogelijkheden maar je ziet en voelt na een gesprek dat ze één van de nieuwe spelers gaat worden en de studenten een alternatief gaat bieden voor Signpost.

De prijzen liggen op Microsoft gebied ongeveer hetzelfde maar Adobe is al merkelijk goedkoper dan Signpost.

Ook de notebooks gaan in de goede richting, momenteel zijn er 3 modellen beschikbaar maar dit zou uitgroeien tot een 8 tot 9 modellen met educatieprijzen.

Hmm, ben benieuwd, zou signpost dan eindelijk 8) >:) _/-\o_ zijn monopolie gaan verliezen?

Voor de geinteresseerden.

www.edupartner.be
www.edupartner.be/shop

• Alfredo
Je bent toevallig niet verbonden met Edupartner? Dat komt nog wel eens voor bij nieuwe leden die als eerste bericht iets over een winkel schrijven.

Los daarvan zou wat extra concurrentie geen slecht idee zijn voor Signpost. Misschien dat ze hun service dan eens wat serieuzer gaan nemen, ik heb nog niets anders dan problemen gehad met dat bedrijf.
Ook leuk dat de prijzen van Adobe iets lager liggen, hoewel ik spijtig genoeg voor de komende tijd vast zit aan Signpost (€180/jaar ipv eenmaal €600).

En Windows 7 RTM is nog niet beschikbaar op MA3D. Dat zal nog wel een weekje wachten zijn.

Verwijderd

Alfredo schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 13:19:
Je bent toevallig niet verbonden met Edupartner? Dat komt nog wel eens voor bij nieuwe leden die als eerste bericht iets over een winkel schrijven.

Los daarvan zou wat extra concurrentie geen slecht idee zijn voor Signpost. Misschien dat ze hun service dan eens wat serieuzer gaan nemen, ik heb nog niets anders dan problemen gehad met dat bedrijf.
Ook leuk dat de prijzen van Adobe iets lager liggen, hoewel ik spijtig genoeg voor de komende tijd vast zit aan Signpost (€180/jaar ipv eenmaal €600).

En Windows 7 RTM is nog niet beschikbaar op MA3D. Dat zal nog wel een weekje wachten zijn.
Neen, niet direct nee. :) Ik heb nog geen eigen zaak, jammer genoeg, ik ben zelf nog steeds student daarom dat ik ook een beetje naar het prijsverschil kijk

Zit jij dan per toeval niet op de Howest? Ik heb daar ook een tijdje gezeten en had ongeveer dezelfde voorwaarden.

• Robinski
  • Laatst online: 30-09-2025

Robinski

A.K.A. RHarmsen

Vincentio schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 10:15:
[...]

Ik heb zelf TechNet aangeschaft. Windows 7 staat op dit moment alleen de beta variant van en volgens mij alleen de 32 bit versie (kan nu niet even inloggen). Niet eens de RC versie.

Van Vista staat er ook alleen de Businness editie op.
Staat er geen Vista Ultimate op?
Dat is op zich ook wel raar, want hoe kun je zo nu alle edities evalueren om te zien welke het best aansluit op de omgeving!?

10xAXItec AC-265P = 2,650kWp @ SolarEdge SE2200 - PVOutput

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Robinski schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 23:24:
[...]

Staat er geen Vista Ultimate op?
Dat is op zich ook wel raar, want hoe kun je zo nu alle edities evalueren om te zien welke het best aansluit op de omgeving!?
Nu ik het zo terug lees ben ik een regel vergeten in mijn post.
Dit bedoelde ik over MA3D.
MA3D is lang niet compleet met alle versies en daarom heb ik TechNet aangeschaft.

• Robinski
  • Laatst online: 30-09-2025

Robinski

A.K.A. RHarmsen

Vincentio schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 06:05:
[...]

Nu ik het zo terug lees ben ik een regel vergeten in mijn post.
Dit bedoelde ik over MA3D.
MA3D is lang niet compleet met alle versies en daarom heb ik TechNet aangeschaft.
Ik schrok al even, had net een order geplaats voor een TechNet Plus abbonement.

Overigens denk ik dat de clausule over het niet mogen draaien als productie, deels er in zit zodat Microsoft gedect is als er claims voor data verslies oid komen.

[ Voor 17% gewijzigd door Robinski op 19-08-2009 09:05 ]

10xAXItec AC-265P = 2,650kWp @ SolarEdge SE2200 - PVOutput

• mad-dog
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 16:34:
Ik heb eenzelfde soort vraag.

Ik draai nu ook Windows 7 Ultimate E RTM, kan ik deze activeren met een Serial van een Windows 7 Ultimate (E) Upgrade die waarschijnlijk op Surfspot beschikbaar komt? Maakt het dan nog uit of het een E versie is of een gewone?
Doordat alle licentievormen op 1 DVD staan zou dat geen probleem moeten zijn

• Buffalo
  • Laatst online: 20-01 16:23
Ik heb mij ook aangemeld bij MA3D. Als ik daar nou Windows 7 download, krijg ik daar dan meteen een geldige key bij die gewoon permanent geldig is?
Ik las namelijk ook op ma3d.com bij sommige software dat je door een email te sturen een key kan aanvragen. Ook las ik ergens dat je zelfs meerdere keys kan aanvragen, klopt dit?

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-01 21:47
Meeste posts hier gaan over downloaden, maar vind mijn vraag hier ook wel gepast.

Ik zie net via een Google ad tijdens het winkelen op Amazon.co.uk, een link naar www.softatlantic.com.
Deze webshop verkoopt o.a. MS Office 2007 Ultimate full version voor 99 GBP.

Kan er verder weinig over vinden, en vind ook een typfout bij "shipping & returns", te weten PP genoemd als betalingsmogelijkheid, maar gespelt als paybal. Tevens onder site map, zie je page2, 3 etc, net alsof er van een template gebruik is gemaakt voor de webshop. Dit komt niet echt professioneel over.
Vertrouw het eerlijk gezegd ook niet zo. Verschil in prijs is groot, maar als het vanuit de US wordt verstuurd zou het natuurlijk wel kunnen. Zelfde met consolegames e.d. , dus de vlieger " if it's 2 good to be true..." gaat niet helemaal op.

Iemand toevallig ervaring met deze webshop ?

• Gomez12
Tja, als het een gevalletje is van : het zou kunnen als...
Dan is het natuurlijk niet 2 good to be true...

Spelfout op een gerenomeerde website zou natuurlijk kunnen,
Overbodige pagina's die nog niet verwijderd zijn omdat niemand voor de launch ooit naar de site gekeken heeft zou natuurlijk kunnen,
Website creation date van 29-juni-2009 zou natuurlijk kunnen,
prijsverschil zou natuurlijk kunnen...

Ik zou zeggen gewoon doen, wat is 99 GBP nou voor een ervaring?

Verwijderd

edit: foutje ik had gereplyd zonder de hele topic te lezen

[ Voor 82% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2009 23:18 ]

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-01 21:47
Gomez12 schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 23:06:
Tja, als het een gevalletje is van : het zou kunnen als...
Dan is het natuurlijk niet 2 good to be true...

Spelfout op een gerenomeerde website zou natuurlijk kunnen,
Overbodige pagina's die nog niet verwijderd zijn omdat niemand voor de launch ooit naar de site gekeken heeft zou natuurlijk kunnen,
Website creation date van 29-juni-2009 zou natuurlijk kunnen,
prijsverschil zou natuurlijk kunnen...

Ik zou zeggen gewoon doen, wat is 99 GBP nou voor een ervaring?
Weet niet of die laatste zin sarcastisch is bedoeld, maar heb hem bij OnlineKeyStore nog goedkoper gevonden. Was wat heuverig, dus eerst maar een PC spel Anno1404 besteld voor iets van 10 USD.
Dat ging prima, 2 uur later code per mail, en een downloadlink.

Toen dus Office 2007 Ultimate UK besteld voor 43.99 Euro, en wederom even later de code.
Ze zitten in Singapore aldus de factuur, betaald met PP, iDeal ook mogelijk staat er onderaan de pagina, maar kreeg die mogelijkheid niet.

Kijk nog even voor een goede Win7 aanbieding, maar misschien dat ik die ook nog daar ga bestellen.

Er is nog wel 1 maar, geen idee of de versie die ik besteld van Office 2007 OEM is of niet.
Is nu aan het installeren..maar kan ik dit ergens zien ? Via Toolbar, Help, About kan ik niks afleiden wat op OEM zou duiden. Anders waag ik er wel een mailtje tegenaan.

Voor de geinteresseerden, hierbij de prijzen voor Win7:

Home Premium: 43,99 EUR
Professional: 66,66 EUR
Ultimate: 113.33 EUR

• kluyze
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
nieuws: GoT-lezers waarschuwen voor verkoop illegale sleutels Windows 7

Gaat juist over onlinekeystore

Oeps ... niet op de datum gelet :X mijn excuses.

[ Voor 10% gewijzigd door kluyze op 03-11-2009 17:21 ]

Verwijderd

Foei! :+

Veel meer dan dat je nu gedaan hebt -om je domme actie onder de aandacht te brengen-, kun je niet doen! We laten het er maar bij :>

Ik denk dat alle discussie uit dit topic wel verdwenen is. Ik doe hem op slot om geen vervuiling omtrent OKS te krijgen!

Met vriendelijke groet,
uw moderator
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.