Meerdere Adium accounts apart tonen

Pagina: 1
Acties:

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Vandaag heb ik Adium maar weer eens een kans gegund omdat Windows Messenger helaas maar 1 account tegelijk aan kan, maar;

Is het mogelijk om in het hoofdvenster de contacten van beide accounts in een apart venster/tab te tonen?
Nu staan namelijk de contacten van de accounts samen in 1 contactenlijst, wat een beetje verwarrend is.

Ik heb echt het hele instellingen scherm al doorgespit maar kan echt nergens wat vinden helaas.
Ik heb op Google ook al even gezocht maar er is blijkbaar niemand met een soortgelijke vraag :+

• Pompiedom
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-12-2025

Pompiedom

Don't panic

Als je al je contacten in groups hebt staan dan kan je onder "View" "Show Groups" aanvinken, dit gebruik ik om 3 accounts uit elkaar te houden. Is dit wat je zoekt?

We create our own reality

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

TwyLight schreef op maandag 27 juli 2009 @ 19:18:
Ik heb echt het hele instellingen scherm al doorgespit maar kan echt nergens wat vinden helaas.
Ik heb op Google ook al even gezocht maar er is blijkbaar niemand met een soortgelijke vraag :+
Waar heb je dan op gezocht :) Als je zoek naar adium separate contact list is de eerste hit Managing mutiple accounts with Adium. Daarin staat hoe je contacten in aparte vensters kunt krijgen.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

• jmxd
  • Niet online
Daedalus schreef op maandag 27 juli 2009 @ 19:56:
[...]
Waar heb je dan op gezocht :) Als je zoek naar adium separate contact list is de eerste hit Managing mutiple accounts with Adium. Daarin staat hoe je contacten in aparte vensters kunt krijgen.
Dat is dan alsnog een aanvulling op de oplossing van Pompiedom door de contacten van de beide accounts in een aparte groep te zetten, wat natuurlijk een work-around is en geen oplossing.

Maar toch bedankt, beide.

Verwijderd

En met CMD+klik kan je je contactpersonen verslepen naar andere groepen of andere plaatsen :) .

Edit: Too late.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2009 20:01 ]

• jmxd
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 27 juli 2009 @ 20:00:
En met CMD+klik kan je je contactpersonen verslepen naar andere groepen of andere plaatsen :) .

Edit: Too late.
Alleen slepen is al voldoende ;)

Verwijderd

TwyLight schreef op maandag 27 juli 2009 @ 20:01:
[...]
Alleen slepen is al voldoende ;)
Dan sleep je de kader ipv de contact. Bij de optie borderless window toch. ;)
Pagina: 1