Toon posts:

Garantie 16GB iphone 3G nu deze niet meer gemaakt wordt

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nu heb ik 2 weken geleden mijn 16gb 3g op laten halen door pro-assist, en heeft mijn vriendin haar 8gb dezelfde dag naar de t-shop gebracht.

Mijn iphone had een loslatende rand en die van haar had haarscheurtjes.

Nu is het punt dat ik mijn telefoon nog (steeds) niet terug heb, vandaag exact 14 dagen geleden. En mijn vriendin haar 8gb vorige week maandag al.

Hebben er mensen ervaring met het omwisselen van de 16gb NAdat de 3g[s] geïntroduceerd is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je al eens gebeld met de desbetreffende winkel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al 2x gebeld met pro assist, waar ze nog steeds op een "onderdeel" aan het wachten zijn,

Nu leert ervaring dat iphones niet gerepareerd worden maar gewoon omgeruild voor nieuwe.

Ik ben vooral nieuwschierig hoe dit bij anderen is opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borromini
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

Nu ze uit productie zijn (als dat zo is, ik volg het niet) lijkt me toch dat ze herstelbare dingen eerder zullen herstellen dan het volledige apparaat te vervangen. Ook al omdat ze dan al je instellingen e.d. zouden moeten overzetten?

Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorikc
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08:06
Instellingen overzetten hoeven ze niet te doen. Volgens mij worden alle iPhones helemaal gereset voordat ze gerepareerd worden om zo niet aan je persoonlijke data te kunnen komen. iTunes maakt toch altijd een volledige backup bij het aansluiten en zodra je de nieuwe aansluit kun je je oude backup daarop terugzetten. Bij the Phonehouse vroegen ze ook of ik wel een backup had gemaakt.

Bij mijn vervangen iPhone hoefde ik alleen mijn WPA-keys opnieuw in te typen, de rest werd vanwege het terugzetten van de backup allemaal gedaan. Waarschijnlijk worden die keys opgeslagen dat ze alleen op dezelfde iPhone werken (met een hash van het serienummer of IMEI ofzo?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb van een andere bron vernomen dat ze ze bij Solid Vision gewoon hebben liggen, ik begrijp dan eerlijk gezegd weer niet waar ik op moet wachten :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-10 11:03
Verwijderd schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 01:39:
Ik heb van een andere bron vernomen dat ze ze bij Solid Vision gewoon hebben liggen, ik begrijp dan eerlijk gezegd weer niet waar ik op moet wachten :/
Tsja, ik was hem wel wat langer kwijt als twee weken, en dat was toen ze nog volop te koop waren. Ik heb ook geen idee waarom het soms zo lang moet duren... en dan krijg je ook nog een 'telefoon' aka 3310 ter vervanging voor zolang hij stuk is.. alsof hij ook alleen maar puur gebruikt wordt om te bellen.

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ze worden ook steeds pissiger als ik bel, erg onprofessioneel, heb ze nu 4x aan de lijn gehad, wil t ding toch wel graag hebben voor ik op vakantie ga :P

Muts aan de telefoon: U heeft gister ook al gebeld
Ik: Ja, ik wil graag dat t voor mijn vakantie is opgelost
Muts: Tja kan er niks aan doen
Ik: *klik*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 12:21:
Muts aan de telefoon: U heeft gister ook al gebeld
Ik: Ja, ik wil graag dat t voor mijn vakantie is opgelost
Muts: Tja kan er niks aan doen
Ik: *klik*
Haha, als iemand zo bij mij zou ophangen krijgt die iPhone een post-it met "+1 dag" erop hoor :) Er is niets mis met en een beetje respect voor de mensen die jouw kapotte apparaat in goede orde proberen te herstellen. Het feit dat er ergens een bottleneck in het systeem zit, kan die 'muts' niets aan doen.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2009 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Verwijderd schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 12:23:
[...]

Haha, als iemand zo bij mij zou ophangen krijgt die iPhone een post-it met "+1 dag" erop hoor :) Er is niets mis met en een beetje respect voor de mensen die jouw kapotte apparaat in goede orde proberen te herstellen. Het feit dat er ergens een bottleneck in het systeem zit, kan die 'muts' niets aan doen.
Plus dat het ook een non-argument is dat je binnenkort op vakantie gaat. Wat heeft Solid-Vision daarmee te maken? Solid Vision krijgt vast een hele hoop van die gare iPhones per week binnen.

spoiler:
om ze met het predicaat 'waterschade' weer retour te sturen, maar dat is een ander verhaal.

[ Voor 15% gewijzigd door Gunner op 28-07-2009 12:27 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan er denk ik niet zo goed tegen als iemand die ik immers betaal om mij vriendelijk te woord te staan, niet vriendelijk is en mij aan het begin van het gesprek eigenlijk al afkat dat ik "al" 4x gebeld heb in een week om te vragen hoe het met mijn telefoon is waarvan de gene die via de "gratis" weg is opgestuurd al een week terug is inmiddels.

En als iemand dan weinig behulpzaam is en weinig geduld heeft tegenover mij heb ik extreem weinig geduld tov van die mensen ;) Ik hang niet zomaar iemand op, eigenlijk bedank ik altijd wel even voor de info. (Behalve dus als iemand me op een dergelijke manier behandeld. ;)

Ik begrijp heel goed dat het een non-argument is, "vakantie" maar toch zou het wel fijn zijn als het voor die tijd geregeld is. In een ander geval zou iemand een beetje extra zijn/haar best doen om te kijken of er toch niet meer info was over de geschatte duur.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2009 12:31 . Reden: Nieuwe post boven mij ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 08-10 20:58
Tjah, het kan soms lang duren voordat iets gerepareerd wordt. Heel irritant is dat en volledig afhankelijk van de reparateur. Soms hebben ze "een goede periode" zal 'k maar zeggen en dan gaat het heel snel, terwijl een volgende keer het heel lang duurt.
Heb (al een tijdje terug) zoiets gehad met een toestel (gsm) van de KPN zelf (de Swing serie) Uiteindelijk heb ik de telefoon maar in de winkel achter gelaten, omdat ik geen zin had voor een nieuwe accu + de controle (beiden a 30 euri) te betalen. (en dat terwijl die telefoon 69 euri kostte, en het was binnen de garantie.)
Deze telefoon is in 1 jaar tijd 2 keer (beide keren na ong. 5 maanden) kapot gegaan (accu, achteraf) de 1e keer kreeg ik hem vrij snel terug (lees: 3 dagen na inleveren in winkel), met nieuwe accu. (zit 6 maanden garantie op) de 2e keer (nog steeds binnen het 1e jaar, maar dus in totaal was de telefoon al 10 (a 11) maanden oud) duurde het ineens 2,5 weken om vervolgens terug te komen met de melding dat de accu het had begeven, dat er 6 maanden garantie op de accu zat, dat de telefoon niet opgestuurd had hoeven worden (winkel gedaan) en dat de accu buiten de garantie viel (de telefoon was immers 10 maand oud).

Naja, goed.. Wel duidelijk, maar een reparatie kan soms heel snel zijn en soms heel lang duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

Gunner schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 12:26:
[...]

Plus dat het ook een non-argument is dat je binnenkort op vakantie gaat. Wat heeft Solid-Vision daarmee te maken? Solid Vision krijgt vast een hele hoop van die gare iPhones per week binnen.

spoiler:
om ze met het predicaat 'waterschade' weer retour te sturen, maar dat is een ander verhaal.
offtopic:
Als je dat woordje er niet bij had gezet had ik niks gezegd, waarom moet het bij jou altijd gelijk een bash worden als jij in een topic reageerd wat met een iPhone te maken heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Inmiddels telefoon gehad van Pro-assist,

Vrijdag hebben ze pas weer tijd om iemand langs te sturen met mijn (blijkbaar buiten de garantie) gerepareerde telefoon. (ga ik ze nog wel over bellen).

Ik ben benieuwd! Krijg ik in ieder geval een nieuwe telefoon voor mn birthday! ^^ (ook vrijdag)
Pagina: 1