Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MineMine
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 29-08 00:40
Hallo Tweakers,

Ik heb rond de 16de juli een brief binnen gehad van T-mobile & Orange dat mijn abonnement over gaat van Orange naar T-mobile. Dus echt de naam Orange vervalt.

In de brief staat feitelijk dat er niets veranderd. Enige wat er veranderd is de naamgeving van de pakketten.
Zie brief (klikbaar):
Afbeeldingslocatie: http://www.krielkip.nl/dump/tmobile-part1-klein.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.krielkip.nl/dump/tmobile-part2-klein.jpg

Ik ben laat met nabellen, maar beter iets later dan nooit.

Na een gesprek aan de lijn met Orange ben er achter gekomen dat er een adder onder het gras zit.
Bij Orange had ik een €25,- abonnement. Van die €25,- ging €10,- naar 120 smsjes (8 cent per sms). Dit was in de bundel.
Nu geeft T-Mobile mij Flex €25,- en €2,50 sms verdubbelaar. In het gesprek kwam naar voren dat dit niet van de €25,- word genomen, maar er bij komt. Dus ik betaal €27,50
Dit staat dus niet duidelijk in de brief.

Na een gesprek aan de telefoon, kreeg ik gewoon doodweg leuk te horen:
Het is het aanbod nemen, veranderen alleen staat dat als verlengen met een jaar (sim-only) of opzeggen.

Mag dit zomaar? Want ik heb het gevoel dat bijna niemand dit weet, als je het niet controleert.
Vroeger kon ik gewoon Smsbundel uitzetten na een maand.

:/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Ze doen je een voorstel. Als je het daar niet mee eens bent, kun je het contract stopzetten.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MineMine
Bedankt voor je reactie, Canaria.
Ik begrijp dat het een voorstel is. Maar in het voorstel staat niet dat ik meer moet gaan betalen dan dat ik nu doe.
Namelijk die €2,50 boven op mijn €25,- dan €27,50 betaal.
Terwijl dit bij Orange in de €25,- zat (dus gewoon €25,- betaalde)

En als ik dat smsverdubbelaar niet wil, moet ik gewoon opzeggen of verlengen met een jaar. :X
En dat wens ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Daarom heb je de optie om kosteloos je contract te stoppen.

[ Voor 20% gewijzigd door Megamind op 27-07-2009 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

MineMine schreef op maandag 27 juli 2009 @ 17:58:
En als ik dat smsverdubbelaar niet wil, moet ik gewoon opzeggen of verlengen met een jaar. :X
En dat wens ik niet.
Je krijgt toch een keuze en de mogelijkheid om op te zeggen? Het is misschien niet zo netjes van T-mobile, maar ze houden zich wel aan de regels. Je oude abonnementsvorm vervalt nu eenmaal, het is niet anders.

Opzeggen en een andere provider nemen, met nummerbehoud. Krijg je ook nog eens een welkomstgeschenk :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Een andere optie is om te vragen of ze het kunnen omzetten naar een Flex €20 abonnement met sms-verdubbelaar. Dan ben je maandelijks iets goedkoper uit.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21:05

netblade

Sunrise

T-Mobile is wel de enige waaruit al je kosten (ex aanvullende bundels) uit je bundel gehaald worden.
De rest werkt (helaas) nog steeds met dat antieke belminuten systeem, KPN had vroeger KPN Mobile waarmee alles ook uit de bundel ging (ex 090x en bundels) maar tegenwoordig zijn die ook weer vrolijk terug naar belminuten...

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MineMine
Ik heb geen problemen met Flex 25, alleen dat ik ineens €2,50 extra moet betalen voor die sms verdubbelaar. Wat niet duidelijk in de brief stond of het nu binnen of buiten je bundel zat, terwijl ik op de manier van schrijven binnen de bundel verwacht.
Toelichting: SMS verdubbelaar komt in de plaats van je huidige sms bundel. Voor €2,50 per maand worden je sms'sjes en mms'jes twee keer zo goedkoop
Hier uit haal ik dat enkel dat de kosten €2,50 worden en sms'jes twee zo goedkoop, ipv de €10,- van 120 sms'jes
Niets over buiten de bundel. Dat het €27,50 word.

Bij Orange kon ik die Sms bundel elke maand opzeggen, zonder dat het een probleem was. Nu kan ik door dit aanbod ineens niet meer en als ik het wil wijzigen moet ik een jaar extra aan het contact plakken.

Opzeggen doe ik niet. Want dan mis ik mijn onbeperkt tegoed. Dat wens ik niet.
Het klinkt hoop om €2,50. Maar ik let gewoon op mijn uitgaven en heb er elke keer op berekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-10 10:30
ik heb het nummer in jouw brief gebeld, want ik had zelf niet gekregen.

Het komt erop neer dat ze je abbo veranderen.
Daarom mag je voor 2 augustus opzeggen, met een aangetekende brief.
Als je dat niet doet gelden de voorwaarden.
Als je nog iets wilt veranderen, dan kan dat nu alleen nog in de tmobile shops zelf, tot 6 augustus.

Als je niets doet, gaat je tmobile abbo in, maar de einddatum blijft gelijk aan je orange abbo.

Je kunt nu nog overstappen op 2 aug met nummerbehoud, maar dan moet alles geregeld zijn voor die datum.
Dus lijkt mij zelf nogal krap.

In jouw geval zou ik in de winkel wijzigingen naar een sim-only flex. Die is iets goedkoper, en dan kom jij wat beter uit.

edit:
Weet iemand of je je abbo ook kan laten overzetten naar prepaid in deze situatie?
Dat geeft mij nl de mogelijkheid om met nummerbehoud, toch eerder over te stappen.
(Bij vodafone moet je 5 dagen van te voren aangeven dat je wilt overstappen met nummerbehoud)

[ Voor 25% gewijzigd door DarkChylde op 28-07-2009 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maloney
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 01-10 23:30
Heb ook zo'n brief gekregen. Maar ik zit in de situatie dat mijn verplichte contracttermijn al is afgelopen (er staat letterlijk: startdatum contract: 31 juli 2009; einddatum: 15 augustus 2007). Stel dat ik over zou stappen naar een ander T-mobile contract dan hetsim-only dat ik nu heb, behandelen ze mij dan als nieuwe klant (met bijbehorende gratis telefoon) of als bestaande klant die naar een ander tariefplan gaat?

Nu Orange weg is, is Tmobile helaas de enige die met Flex nog een all-in abbo heeft en dat is voor mij doorslaggevend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12:41
In principe is dat afhankelijk van wat jij zelf wil. Je kan hem 'wijzigen' (verlengen dus in jouw geval) naar een Sim Only waardoor je geen toestel krijgt, of je kan hem wijzigen naar een 'standaard' abonnement (dus dan krijg je geen 50% korting op je abonnementskosten bijv.) en dan krijg je vaak de keuze uit een aantal toestellen.

Je kan natuurlijk altijd met 1200 bellen met je Orange abonnement om te vragen wat zij je voor een aanbieding kunnen doen :)

@DarkChlyde: daarvoor zul je echt even moeten bellen, gezien de 'geringe' tijd die je nog hebt zou ik gewoon even bellen en kijken wat ze ervan zeggen. In principe moet een postpaid > prepaid migratie wel mogelijk zijn lijkt mij, maar alleen T-Mobile kan daar echt antwoord op geven.

[ Voor 23% gewijzigd door Arjan90 op 28-07-2009 21:00 ]

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naafkap
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 22:44
Ik weet niet hoe lang je contract nog loopt, maar al dat gedoe om € 2,50 , da's € 30 op jaarbasis. Het is goed om op je uitgaven te letten, maar je kan mijn inziens ook overdrijven. Daarnaast hoef je inderdaad niet op het aanbod in te gaan.

Desondanks succes met je keuze ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maloney
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 01-10 23:30
Sp!tF!re schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 20:58:
In principe is dat afhankelijk van wat jij zelf wil. Je kan hem 'wijzigen' (verlengen dus in jouw geval) naar een Sim Only waardoor je geen toestel krijgt, of je kan hem wijzigen naar een 'standaard' abonnement (dus dan krijg je geen 50% korting op je abonnementskosten bijv.) en dan krijg je vaak de keuze uit een aantal toestellen.

Je kan natuurlijk altijd met 1200 bellen met je Orange abonnement om te vragen wat zij je voor een aanbieding kunnen doen :)
Heb nu een simonly 7,50 en dat gaat rechtstreeks over naar eenzelfde bedrag bij Tmobile. Maar ik zou het wel leuk vinden als ze mij (als oud-Xenium 9@9 gebruiker) een Nokia E52 kunnen leveren voor niet meer dan 20 euro per maand willen geven. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
  • Laatst online: 15-10 10:30
overzetten naar een prepaid gaat dus niet.
Ik had gebeld en kreeg te horen dat het kon.
Maar het moest in de winkel.
Ik net vrij genomen van werk om naar de winkel te gaan...
Zeggen ze daar dat het niet kan, want het gaat niet goed :S

Voor mij nooit meer t-mobile :'(

Als je trouwens een andere contract wil dan ze je aanbieden, dan start er een nieuwe contractperiode!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-09 20:49

Underworld

+1 Inzichtvol

Erg jammer dat dit gebeurt baal er best wel van dat ze de Orange abbo's omzetten, gezien de lage belkosten in de bundel van 0.12 cent al dan niet de sms bundel van 2000 berichten (ja ik kwam nog wel eens tegen de 1300 aan in één maand).

Ik heb de mijne maar naar een Vodafone prepaid gemigreerd (Vodafone Onder Ons, Vodafone Blox SMS, Vodafone onbep. Internet). Hopelijk blijf ik dan met 40 euro beltegoed p.m. onder mijn normale tegoed.

Sowieso vond ik het het afgelopen half jaar al kut dat je niet eens meer via de site je bundel kon verhogen of verlagen, je moest tegenwoord bellen met Orange om het te veranderen...

Anyway, volgens TAS migratie toch 6.8 maanden bespaart ;)

“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oviparous
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Zelf heb ik de T-Mobile regel dat alle extra diensten als de verdubbelaar buiten de bundel gaan altijd erg prettig gevonden en de Orange manier een beetje flauw. Namelijk: extra's uit de bundel --> bundel eerder op --> sneller buiten de bundel bellen tegen hogere tarieven.

Voor een goede keuze lijkt het me handig dat je niet alleen kijkt naar je factuurbedrag maar ook naar je belgedrag: vergelijk het aantal minuten en SMSjes onder Orange eens met de abonnementen die T-Mobile aanbiedt. Orange was in mijn geval altijd duurder onder de streep ook al hadden ze lage tarieven binnen de bundel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robino
  • Laatst online: 20:03
Over de overschakeling van Orange naar T-Mobile loopt ook al enige tijd een topic op TelecomVergelijker. Daar staat nog veel meer reacties in van mensen die (naar gelang hun Orange-abonnement) wisselende aanbiedingen hebben gehad van T-Mobile. Zelf stap ik over op hun Ben-tak :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renbull
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-07 18:24
Oviparous schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 15:39:
Zelf heb ik de T-Mobile regel dat alle extra diensten als de verdubbelaar buiten de bundel gaan altijd erg prettig gevonden en de Orange manier een beetje flauw. Namelijk: extra's uit de bundel --> bundel eerder op --> sneller buiten de bundel bellen tegen hogere tarieven.

Voor een goede keuze lijkt het me handig dat je niet alleen kijkt naar je factuurbedrag maar ook naar je belgedrag: vergelijk het aantal minuten en SMSjes onder Orange eens met de abonnementen die T-Mobile aanbiedt. Orange was in mijn geval altijd duurder onder de streep ook al hadden ze lage tarieven binnen de bundel.
Buiten je bundel bellen is tegen het zelfde tarief hoor! Dat is juist het relaxte IMO

Nikon D750| Nikkor AF 300/4, 80-200/2.8D, 85/1.8D, 60/2.8D, 50/1.4D, 35/2D 24/2.8 20/2.8D | Tokina 400/5.6 | MF Vivitar Series 1 70-210/3.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11-10 16:56

Dreanor

Joene

Ik heb ook zo'n brief gekregen en ik ben er behoorlijk pissed over. Bij mij is de situatie nog iets erger. Ik heb bij Orange namelijk:
Orange Euro 15 + Orange World Classic. Dus van de 15 euro abbo gaat er 5 euro voor internet vanaf. Dus totale kosten zijn 15 euro/maand

Nu wordt ik simpelweg verplicht om het volgende te nemen:
Flex 15 + web 'n walk standaard. Dus 15 euro + 9.95 internet. Worden mijn totale kosten ineens 24.95 euro/maand.

Ik meteen gebeld hoe het zit krijg ik simpelweg de volgende optie: Accepteren of opzeggen. Ik vind dit een schande, ze kunnen toch niet zomaar een contract weggooien of zie ik dat verkeerd???

Ze geven je eigenlijk geen optie/voorstel. Je wordt verplicht gesteld hun aanbod te accepteren of opzeggen. Vind ik geen voorstel eigenlijk. Nu heb ik het probleem dat ik iets teveel beltegoed over heb, namelijk meer dan 100 euro (vraag maar niks :P).

Tijdens het bellen met T-Mobile vroeg ik kan ik niet alleen de Flex 15 krijgen, want dan zijn mijn maandelijkse kosten gelijk, zegt die doos aan de andere kant: Nee kan niet, dit is vast, dit staat vast vanaf het moment dat wij de brief verstuurd hebben.

M.a.w. ze naaien je gewoon, ze wijzigen je zonder een goed alternatief te geven of je in kennis te stellen. Als ze gezegd hadden, dit is het, dat wordt het als je het er niet mee eens bent kan je je orange bundels nog wijzigen (dan had ik internet opgezegd).

Nee dit is pure oplichterij, stelletje .... CENSUUR ... Laat ik mij inhouden!

Edit: Ik heb de brief pas vandaag ontvangen de 31ste en op de 29ste is het verstuurd, daarvoor 100% nooit niks te horen gekregen van T-Mobile behalve dat orange is overgenomen maar dat je je maar geen zorgen hoeft te maken van voor orange klanten zou er niks veranderen!

[ Voor 8% gewijzigd door Dreanor op 31-07-2009 17:01 ]

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robino
Mja, het zat er toch wel al een hele tijd aan te komen dat het merk (en de daarbij behorende producten) Orange zou gaan vervallen. Ik wist dit bijvoorbeeld al bij het afsluiten van mijn abonnement meer dan een jaar geleden. T-Mobile staat hierbij in hun recht: ze bieden je een alternatief aan of kosteloos opzeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LesCacques
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 24-03 11:22

LesCacques

Les Cacques sont retournés

Ik zou opzeggen kosteloos en een nieuw abo afsluiten!

Dan heb je er weer een nieuwe phone bij. Of is het zo dat als je af laat sluiten dat je dan een bepaalde tijd geen klant mag wornde?

je ne sais cacques

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

Ik vind een alternatief iets wat hetzelfde kost en niet ineens bijna verdubbelt! Waarbij ze je van tevoren in kennis stellen en niet zomaar meneertje monopolie spelen en alles na hun eigen veranderen!

Als ik jou iets verkoop voor 50 euro en jij komt het ophalen en dan zeg ik doodleuk, ik doe jou een voorstel of je betaalt er nu 90 euro voor of je koopt het niet, dan is dat toch geen voorstel of wel!?

Ik ben echt super pist/kwaad.
Schaapmed schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 17:08:

Dan heb je er weer een nieuwe phone bij. Of is het zo dat als je af laat sluiten dat je dan een bepaalde tijd geen klant mag wornde?
Alleen is er op dit moment geen phone die ik wil, ik wil namelijk Andriod en daar zijn nog geen mooie toestellen van (Hero schijnt snel erg traag te worden dus dat wordt hem niet).

[ Voor 35% gewijzigd door Dreanor op 31-07-2009 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LesCacques
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 24-03 11:22

LesCacques

Les Cacques sont retournés

Ja ok maja tis wel denk ik het beste alternatief toch?
Hoelang moet je ander nog?

je ne sais cacques

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

Mijn abbo loopt tot eind Oktober, dus nog drie maanden. Het is niet lang, maar op dit moment ben ik er nog prima tevreden mee en ben ik op mijn gemak aan het rondkijken naar een Android toestel. Nu wordt ik dus verplicht bijna het dubbele te gaan betalen of opzeggen (beide heb ik geen trek aan).

Als ze mij gewoon de optie gaven om alleen de flex 15 te nemen was ik er tevreden mee. Of dat ze je ruim van tevoren melden als je bij Tmobile blijft wordt het dit, tenzij je zelf anders aangeeft zolang je niet onder je huidige abbo gaat zitten, ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robino
Dreanor schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 17:09:
Ik vind een alternatief iets wat hetzelfde kost en niet ineens bijna verdubbelt! Waarbij ze je van tevoren in kennis stellen en niet zomaar meneertje monopolie spelen en alles na hun eigen veranderen!

Als ik jou iets verkoop voor 50 euro en jij komt het ophalen en dan zeg ik doodleuk, ik doe jou een voorstel of je betaalt er nu 90 euro voor of je koopt het niet, dan is dat toch geen voorstel of wel!?
[...]
Dat lijkt mij wel degelijk een voorstel, maar wel een slecht voorstel :+

In het geval dat ze de voorwaarden wijzigen zit je met dezelfde situatie. Daarbij is het voorstel: doorgaan onder de nieuwe voorwaarden of kosteloos opzeggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

Nee, ik zit met een andere situatie, ik ga ineens ipv 15 euro 25 euro betalen! :@ Lekker makkelijk voor de heren monopolie, ff prijzen verhogen zonder overleg en dan zeggen, take it or leave it! Bovendien is mijn contract, schriftelijk ondertekend dat ik 15 euro in de maand betaal, geen 25. En dat contract heeft als einddatum 31 oktober dus daar houd ik mij aan vast.

Ik blijf erbij, als ze wijzigingen in je lopende contract maken moeten ze je van tevoren in kennis stellen. En niet zeggen dat het definitief werd op het moment dat ze de brief verzenden. Dan zou je dus helderziend moeten zijn.

Ik heb gebeld en ze kunnen niet eens gewoon alleen veranderen naar een Flex 15 abbo zonder internet. :S Daar zou niemand voor gemachtigd zijn, nee lekker makkelijk iedereen is gemachtigd om je abbo omhoog te gooien zonder met de klant te overleggen, maar hem daarna weer omlaag kan niet (terug naar het bestaande bedrag dus).

[ Voor 43% gewijzigd door Dreanor op 31-07-2009 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben er ook niet blij mee, desondanks een flex15 abbo afgesloten, ik heb er nog teveel beltegoed staan om weg te gaan.

Naar prepaid toe of iets anders dan flex, ben je het gewoon beltegoed kwijt terwijl ik juist iets had opgespaard om einde dit jaar wat meer te kunnen/moeten bellen.

Ben wel blij dat ze ipv advies flex 20 een flex15 wouden doen, maar dan zit ik er wel een jaar aan vast en
halverwege contractdatum kom ik over mijn maandbedrag heen, of moet ik een abbo erbij nemen bij een ander.
Want een Tmobile komt er bij mij niet meer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

Ja, als ze mij enkel en alleen een flex 15 hadden aangeboden was er ook niks aan de hand geweest. Maar omdat ik internet erbij heb bij orange zeggen ze doodleuk dat ze dan een 9.95 web'nwalk erbij doen en daar kunnen (lees willen) ze niks aan veranderen. Dus ga ik van 15 naar 25 euro verplicht of ik moet opzeggen.

Maar ik heb ook nog teveel beltegoed over om zo ff op te zeggen en op dit moment is er nog geen android toestel op de markt die ik wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
Ze mogen per ik geloof 1 september of 1 oktober de hele naam Orange niet meer uitdragen. Dus alle Orange klanten moeten dan gewoon weg zijn, zij het naar T-Mobile of iemand anders.

Ik begrijp dat het allemaal heel vervelend is en voor jou is het toevallig voor de einddatum dat ze dingen gaan wijzigen, maar ze handelen rechtsgeldig omdat ze je wel de mogelijkheid geven tot ontbinding! Wat je wel kan doen is hem laten wijzigen naar een Flex SimOnly 15 (7,50 in de maand) met internetbundel. Dan heb je geen toestel, dan kun je daar volgend jaar naar kijken bijv.?

Volgens mij kun je trouwens wel degelijk zonder internetbundel doen, gewoon even verder laten vragen: het is óf zonder internetbundel zodat ze nog 15 euro aan je verdienen per maand óf helemaal niets. Leg ze dat dan ook uit. Maar ja, dan heb je geen internetbundel..

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

Kijk, omdat ik bij orange 15 euro abbo had met daarin 5 euro internet zeggen zei doodleuk dat de enige mogelijkheid is voor tmobile om een flex 15 + 9.95 internet. Dus ze zeggen doodleuk en ik heb al door gevraagd dat ik dus 25 euro in de maand MOET gaan betalen of opzeggen.

Ik heb gevraagd of ik niet gewoon het internet kan laten vallen en alleen de flex 15 houden. NEE, dat kon niet, was NIEMAND voor gemachtigd om dat te doen.

Dat het van orange naar tmobile gaat, geen probleem. Dat de namen van bunders e.d. veranderen geen probleem. Dat ik verplicht wordt om ineens ipv 15 euro, 25 euro moet gaan betalen, dat is het probleem!

Alle gedachten en het hoe en waarom van de overname kan ik helemaal begrijpen. Maar ik vind het een schande dat ik daardoor bijna dubbele kosten per maand moet gaan betalen. Ze moeten toch iets gelijkwaardigs bieden en niet ineens meer gaan vragen?

Als ik als klant zeg, laat het internet abbo dan maar zitten mogen ze dat toch niet weigeren? Gezien het een meerprijs is op het bestaande contract?

[ Voor 23% gewijzigd door Dreanor op 31-07-2009 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
Hoe vervelend dan ook moeten ze als de wijziging voor jou negatief is (zoals in jouw geval duidelijk het geval is) je de mogelijkheid geven om het contract te ontbinden en dat doen ze dus.

Je moet het alleen even op een andere manier gaan spelen als je het daadwerkelijk wilt doen. Gewoon vragen of zij het contract niet kunnen wijzigen naar een Flex 15 SimOnly met internet (7,50 + 9,95 = 17,45 per maand). Dan krijg je dus geen toestel en dan zet je die wijziging vast voor bijv. 1 jaar. Dan kun je volgend jaar verder kijken.

Zelfs al zou je het voor elkaar krijgen om het iets langer uit te zingen met je huidige Orange abonnement (wat niet gaat lukken), dan had je anders ook maar tot eind oktober omdat ze het dan in principe kunnen laten aflopen. Dus dan zou ik hem voor 1 jaar verlengen met een SimOnly, zoveel mogelijk beltegoed in dat jaar opmaken en dan volgend jaar overstappen of het op een andere manier gaan doen. Kijk, het systeem van Orange is er sowieso niet meer, je zit sowieso op het maandbedrag van het abonnement + 9,95 voor het internet. Waar je ook gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dreanor schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 17:38:
Ja, als ze mij enkel en alleen een flex 15 hadden aangeboden was er ook niks aan de hand geweest.
Als je ze belt en de klaagt dat hun advies niet overeenkomt met jouw verwachtingen, krijg je het abbo wat jij wilt van hen.
Wel een beetje reden bedenken wat kan, bv dat internet bij tmobile duurder is dan verwacht.
Waarschijnlijk word je dan doorverbonden met de oude orange afdeling, deden ze bij mij wel.

Nadeel is dat het abbo wat hun adviseren afloopt op de oude datum, en iets anders een 1 of 2 jaarcontract is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jermaine
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14-10 18:07
Schaapmed schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 17:08:
Dan is TS wel zijn/haar nummer kwijt. Goh zeg, als ik dit zo lees ben ik echt blij dat ik op tijd weg ben gerend bij Orange, ik zag de bui al hangen. Succes er mee d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

Verwijderd schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 19:27:
[...]

Als je ze belt en de klaagt dat hun advies niet overeenkomt met jouw verwachtingen, krijg je het abbo wat jij wilt van hen.
Wel een beetje reden bedenken wat kan, bv dat internet bij tmobile duurder is dan verwacht.
Waarschijnlijk word je dan doorverbonden met de oude orange afdeling, deden ze bij mij wel.

Nadeel is dat het abbo wat hun adviseren afloopt op de oude datum, en iets anders een 1 of 2 jaarcontract is.
Ga ik dat nog proberen, morgen ga ik toch langs de winkel. Dan kan ik ze recht in de ogen kijken en in de kraag pakken :P

Het komt gewoon niet overeen, gezien ik verplicht wordt ineens 10 euro meer te gaan betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Laatst online: 23:11

TheVMaster

Moderator WOS
Dreanor schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 19:10:
Kijk, omdat ik bij orange 15 euro abbo had met daarin 5 euro internet zeggen zei doodleuk dat de enige mogelijkheid is voor tmobile om een flex 15 + 9.95 internet. Dus ze zeggen doodleuk en ik heb al door gevraagd dat ik dus 25 euro in de maand MOET gaan betalen of opzeggen.

Ik heb gevraagd of ik niet gewoon het internet kan laten vallen en alleen de flex 15 houden. NEE, dat kon niet, was NIEMAND voor gemachtigd om dat te doen.

Dat het van orange naar tmobile gaat, geen probleem. Dat de namen van bunders e.d. veranderen geen probleem. Dat ik verplicht wordt om ineens ipv 15 euro, 25 euro moet gaan betalen, dat is het probleem!

Alle gedachten en het hoe en waarom van de overname kan ik helemaal begrijpen. Maar ik vind het een schande dat ik daardoor bijna dubbele kosten per maand moet gaan betalen. Ze moeten toch iets gelijkwaardigs bieden en niet ineens meer gaan vragen?

Als ik als klant zeg, laat het internet abbo dan maar zitten mogen ze dat toch niet weigeren? Gezien het een meerprijs is op het bestaande contract?
Is het wel mogelijk dan om bij een Flex15 een Web 'n Walk bundel te nemen dan? Mijn vrouw heeft afgelopen week haar abonnement in de winkel om laten zetten van Orange naar T-Mobile, maar ze moest een Flex 20 nemen aangezien je bij een Flex 15 geen internetbundel kon nemen. :( Beetje jammer als dat zo zou zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsalex
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Ok Orange was echt top. Dat gezeur met T-Mobile is serieus niet leuk meer. Orange was persoonlijk. Ik had een heerlijke bedrijfsbundel met 5x7.5 euro abo simonly en een hoofdbundel van 55 euro. Als ik iemand in dienst had hoefde die geen meerdere kosten te maken voor een bundel of wat dan ook. Gewoon samen in een bundel. T-Mobile nee sorry kan niet meer.

Ik zou een T-Mobile Optimaal krijgen en een grote bundel en alles in 1 rekening en met 1 klantnummer. Nee dat kon niet want dan zou je "gratis" naar de grote bundel en omgekeerd kunnen bellen. Maar onderling kan het wel onder de T-Mobile optimaal. Dat was bij Orange standaard naar alle Orange nummer gratis bellen. Weer een minpunt.

Ga even zo door en je ziet dat T-Mobile geen voordelen heeft.

Als je dan naar het verder plaatje kijkt van naar buitenland bellen en van buitenland is het wel goedkoper netals Internet. Maar de rest is ruk. Ik ga maar naar Tele2. Of dat nou beter is betwijfel ik ook maar ja slechter dan dat ik nu heb gehad kan niet.

I hit the CTRL key, but I'm still not in control!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
Jermaine schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 19:33:
[...]

Dan is TS wel zijn/haar nummer kwijt. Goh zeg, als ik dit zo lees ben ik echt blij dat ik op tijd weg ben gerend bij Orange, ik zag de bui al hangen. Succes er mee d:)b
Nieuw abonnement afsluiten kan ook met nummerbehoud als je opschiet (kun je het proberen, kun je T-Mobile vragen of ze het nummer willen vasthouden, als het lukt..).

Maar inderdaad, of je bij een Flex 15 internet kan afsluiten begin ik nu ook te betwijfelen. Helemaal vergeten dat T-Mobile de - belachelijke - regeling heeft dat je bij een Flex 15 (sowieso de SimOnly) geen internetbundel kan aansluiten..

Ik zou dus even goed gaan lobbyen met T-Mobile!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

Ik heb een officiele brief hier liggen waarop staat dat ik een Flex 15 + web´n walk Standaard krijg. Dus ja, ik krijg dat dus ook al zeggen ze idd dat je minimaal een Flex 20 abbo moet hebben. Geeft voor mij al genoeg aan.

Verder heb ik me een beetje voor laten lichten, maar zolang ik geen handtekening heb gezet mogen ze gewoon niet zomaar mijn abbo omhoog gooien. Zonder mijn toestemming mogen ze niet meer gaan rekenen. Dus dit gaat nog leuk worden. Ik houd jullie op de hoogte als ik morgen (of zondag) naar de winkel ben geweest! :D

Edit; Wat is een aan te raden profider ipv T-Mobile?

[ Voor 4% gewijzigd door Dreanor op 01-08-2009 00:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

Ok, ik ben vandaag in de T-Mobile winkel geweest. Het opzeggen betekend dat je niet ingaat op hun aanbieding en gewoon je eigen contract uitzit, immers daar heb je voor getekend. Dus ik ga gewoon opzeggen en houd de laatste 3 maanden de orange tarieven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rclahsen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18:18
Dreanor schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 17:04:
Ok, ik ben vandaag in de T-Mobile winkel geweest. Het opzeggen betekend dat je niet ingaat op hun aanbieding en gewoon je eigen contract uitzit, immers daar heb je voor getekend. Dus ik ga gewoon opzeggen en houd de laatste 3 maanden de orange tarieven.
Ik ben bang dat je of verkeerde informatie hebt gekregen of dat er iets mis is gegaan in de communicatie. Opzeggen = opzeggen en dat betekent dat je nummer uit de lucht gaat op de datum dat je oorspronkelijk over zou gaan op T-Mobile Flex (vanaf Orange).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

Sorry hoor, maar de Tmobile verkoper heeft het mij zo uitgelegd en dat geloop ik meer dan zomaar iemand op een forum. Zo is het mij uitgelegd dat als ik niet inga op hun aanbod dat gewoon de tarieven betaal zoals ze waren bij orange.

Bovendien weet je wel waar het over gaat, gezien je nog geen een keer in dit topic gepost hebt?

[ Voor 17% gewijzigd door Dreanor op 02-08-2009 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stat
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15-10 16:39
Ook nog niet gepost hier, maar misschien geloof je meerdere reacties wel.
Ook zo'n brief gehad, opgezegd, binnen 5 dagen een brief ontvangen met daarin einde contractdatum over 1 maand en de waarschuwing dat een eventuele aanvraag voor nummerbehoud binnen 5 dagen binnen moet zijn.

Dus ik denk niet dat het mogelijk is het Orange-tarief nog maanden te houden ofzo. En ik zou zeker niet te veel vetrouwen geven aan willekeurige medewerkers in telefoonwinkels, maar dat is persoonlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheez50
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-10 19:53
Dreanor schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 17:52:
Sorry hoor, maar de Tmobile verkoper heeft het mij zo uitgelegd en dat geloop ik meer dan zomaar iemand op een forum. Zo is het mij uitgelegd dat als ik niet inga op hun aanbod dat gewoon de tarieven betaal zoals ze waren bij orange.

Bovendien weet je wel waar het over gaat, gezien je nog geen een keer in dit topic gepost hebt?
Ongeacht het verdere verloop is het misschien handig om je te beseffen dat als je je nummer kwijt bent, je je nummer *kwijt* bent. Kwijt als in gone, pleite, niet meer terug te krijgen etc.

Dus zo'n verkoper kan me wat dan ook zeggen, maar als ik het risico loop mijn nummer kwijt te raken zou ik ook zijn/haar info op papier willen zien. Garanties worden niet gegeven door een mondelinge verkoper. Officieel dient t-mobile je nummer erna nog een maand vast te houden. Dat gaat nog wel eens mis. Net als de vorige poster wil ik je hiermee alleen waarschuwen. Want uiteindelijk ben jij degene die al of niet zijn telefoonnummer houdt. Wij hebben daar verder geen probleem mee. Jij misschien des te meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

Mijn excuses voor de laatste zin, ik ben er een beetje klaar mee met het hele T-Mobile en ik wordt er alleen maar chagrijnig van. :P

Maar de verkoper heeft erop gewezen van het nummer verliezen. Je kan opzeggen of om laten zetten tot een prepaid kaart. Dan behoud je je nummer en ben je vrij om te doen wat je wilt, ik moet dus goed opletten hoe ik afmeld als ik mijn nummer wil houden (denk dat ik het wel wil houden gezien het een leuk nummer is :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Wij hebben ook zo'n brief gehad, wanneer je ingaat op hun aanbod, word je op een bepaalde datum overgezet naar T-Mobile Flex tot het einde van je contract, ben je het er niet mee eens kun je opzeggen, tot een bepaalde datum, die ook in de brief wordt genoemd en ervan afhankelijk is, wanneer je overgezet wordt.
Je bent, hoe dan ook, je Orange abonnement, -tarieven en -voorwaarden kwijt.
Dat geblaat van die betreffende T-Mobile verkoper slaat dus nergens op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

He mensen, ik ben vandaag weeer :O langs de winkel geweest en heb even stevig door zitten vragen. Het is zoals jullie mij al vertelde dat als je niet ingaat op hun aanbieding je het huidige contract per direct kan opzeggen.

Dus inderdaad dat geblaat van die verkopers is gewoon onzinnig en volgens mij proberen ze je gewoon voor te liegen of niet volledig in te lichten waardoor je de laatste maanden van je contract ineens duurder uit bent en zij dus meer aan je verdienen.

Het komt erop neer dat je of ingaat op hun aanbieding en meer gaat betalen, of je orange abbo vervroegd opzegt.

Nogmaals mijn excuses als ik een beetje als een kl**tzak reageerde. Laten we maar zeggen dat ik gewoon boos was vanwege het gezeik van T-Mobile en dat ben ik nu niet meer want ik zeg per direct op. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had een Orange abonnement met 20 Euro belbundel en betaalde daarvoor 4,95 Euro per maand. Het mobiele internet kostte 6 euro en werd betaald van de belbudel, zodat het maandbedrag dus gewoon 4,95 bleef.

Nu bood T-Mobile mij een lagere bundel aan i.v.m. het gelijkblijven van de kosten + verplicht internet voor 9,95 per maand. Bedragen stonden niet in de brief, daar heb ik ze voor moeten bellen. Totaal 14,90 per maand dus en 5 Euro minder belbundel dan bij Orange. Dat is aardig van T-Mobile zeg, oplichters zijn het. Abonnement heb ik inmiddels beeindigd. Ga lekker prepaien bij Simyo.

Orange nam wel meteen wraak en rekende in augustus ineens 18,31 ipv 4,95. Bleek foutje! Krijg teveel betaalde geld terug. Zo zie je maar, je moet blijven opletten want ze draaien je zo een poot uit.

Simyo neemt eind augustus mijn oude nummer over.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2009 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toennee
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23:04
Ik ben van Orange Euro 25 naar Flex 15 gegaan
en van Orange World Classic naar Web 'n' Walk Standard

Nu ben ik zowiezo niet tevreden over het bereik en wil bij deze opzeggen, dus heb ik nu een prepaid kaartje gekocht van Vodafone en nummerbehoud aangevraagd via hun site.

Jouw Hardloopkalender

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Toennee schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 13:23:
Ik ben van Orange Euro 25 naar Flex 15 gegaan
Ben je al overgezet dan, of hebben ze je deze optie aangeboden ?
Wanneer je al gemigreerd bent naar T-Mobile, kun je niet meer vervroegd opzeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toennee
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23:04
Correct, ik heb tot 18augustus de tijd om dit te wijzigen.

Jouw Hardloopkalender

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robino
Ik hoor niemand over overstappen op Ben? Ze hebben op dit moment goeie aanbiedingen en je blijft in feite bij T-mobile :P En tot nu toe bevalt de verwerking van de aanvraag mij al goed: bezorging van simkaartpakket gaat zeer makkelijk (koerierbedrijf is tenminste flexibel) en Ben houdt mij d.m.v mailtjes goed op de hoogte van de voortgang van de nummerportering.

Ik zeg: doen! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Stimp!
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 26-09 12:14
Ik zeg: Niet doen :p

Ik had mijn Orange abonnement omgezet naar Ben. Het is misschien allemaal wel leuk om goedkoop te bellen maar als je over je bundel gaat betaal je de volle mep. Ook zit je nog steeds op het brakke T-Mobile netwerk en heb je een internetbundel van 10,- per maand maar dan wel 128kb/s. Dat is dus ontzettend traag. Ook ondersteunt Ben geen HSDPA, dus je zit altijd op het UMTS netwerk van T-Mobile. Positief is wel de klantenservice. Die zijn erg behulpzaam en je wordt vaak goed geholpen. Belstatus oproepen via internet is me in die 2 maanden dat ik Ben had nog nooit gelukt. Zal hoop ik nu wel verholpen zijn neem ik aan (??).

Ik was in ieder geval weer blij dat ik naar Vodafone was overgestapt. Goed internet, goed bereik, beltegoed ipv. belminuten, HSDPA, belstatus via 1200 opvragen, duosim, passport enz.

Voor mij nooit geen T-mobile en aanhangsels meer! Zoiezo om de arrogante houding t.o.v. de Orange abonnee's die ze willen dumpen en antenne's weghalen op plekken waar Orange prima bereik had en T-Mobile niet.. (maar daar heb ik al eerder mijn opmerkingen over gegeven hier)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook ik heb zo'n brief gehad.
Ik had € 25,00 - € 6,00 voor het internet bij orange, nu flex 15,00 en internet voor € 9,95.
Dit betekend dat mijn belkosten p/m omhoog gaan.

Vanacht is e.e.a. omgezet, ik kan wel bellen en gebeld worden, maar doordat ik een orange simkaart heb is het internet niet bereikbaar voor mij.

Natuurlijk heb ik gebeld met T-Mobile, en krijg ik van de week een nieuwe simkaart.
In maart eindigd mijn abbo en ga ik denk weer terug naar Vodafone i.v.m. het betere netwerk/bereikbaarheid.
Ik had een beter netwerk verwacht bij Orange/T-Mobile maar dat is dus niet waar.

Het jammere is dat je bij andere providers je bel tegoed kwijt raakt na verloop van tijd.
Tijd voor de Opta/overheid om aan deze diefstal een einde te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiscBiker
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20:32
Ik ben over van Orange 20 -/- World naar Flex 15 + internet. 5 euro meer.

Alleen op de eerste factuur brengen ze doodleuk 10 euro (buiten de bundel gebeld) extra in rekening omdat ze mijn beltegoed van +/- 400 euro nog niet over hebben gezet. Ik heb gebeld en volgens T-Mobile zou dat op de tweede factuur gecompenseerd moeten worden en als ik op de derde factuur nog niets heb gezien kan ik altijd weer opnieuw opbellen...

• benjenkins
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15:47
Hmm, ze maken het bij nog bonter: ik had een Orange-bel-je-suf-abo. Dat was 2000 min voor € 99,00.
Komen ze nu met een flex100. Kost ongeveer hetzelfde (€ 100), maar de kosten per minuut zijn wel 2x zo hoog!

:(

Dus fijn een brief gestuurd dat ik ze bedank voor hun diensten en dat ik graag wil opzeggen daags na de nummerportering naar mijn nieuwe provider. Da's dan Tele2 (sim-only) waar de kosten weer gewoon 5 ct per minuut zijn, in en buiten de bundel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar moet de brief heen, voor het verbreken van het contract ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robino
Verwijderd schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 13:17:
Waar moet de brief heen, voor het verbreken van het contract ??
Omdat je het zo aardig vraagt en je de klantenservice niet wilt bellen:

Orange Klantenservice
t.a.v. Correspondentieafdeling
Postbus 5127
6802 EC Arnhem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:p Ik dank u

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meekoh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-10 13:42
Tussen al dat negatieve nieuws, Ik heb maanden terug ook zo'n brief gehad. Had een Orange 30 +World abbo.
Kon toen uit 3 toestellen kiezen, welke ik allemaal niet wilde.
Dus ik naar T-mobile winkel, met de mededeling dat ik een Iphone wilde.
Dit kon, echter ik wilde alleen een i15 abbo. Deze was 29 euro dus kwam wel overeen met ik had.
Nu moest ik dan volgens de regeltjes 120 euro of zo bij betalen. Hier zat ik niet op te wachten, dus ik zeg dat ik het toestel er gratis bij wil. Nou na enig gezeur kon het.
En had ik heel fijn een iphone. Overgang ging perfect, ben overgezet op de juiste datum.
Ben dus wel een happy T-mobile gebruikertje :)

Computer says no

Verwijderd

Rave17 schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 13:27:
[...]

Omdat je het zo aardig vraagt en je de klantenservice niet wilt bellen:

Orange Klantenservice
t.a.v. Correspondentieafdeling
Postbus 5127
6802 EC Arnhem
Heeft u ook uw abbo opgezegt ??

ik heb het naar dat adres opgestuurd, handtekening retour, heb de retour weer binnen.
Wat gebeurd er nu dan ?

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 15-10 00:38
Verwijderd schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 17:54:
[...]

Heeft u ook uw abbo opgezegt ??

ik heb het naar dat adres opgestuurd, handtekening retour, heb de retour weer binnen.
Wat gebeurd er nu dan ?
Dan wordt je abonnement opgezegd :)

Verwijderd

Hoe snel ??

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 15-10 00:38
Geen idee. Toch maar even de klantenservice bellen :P

Verwijderd

zal ik maar eens gaan doen ja :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robino
Als het goed is ontvang je nog een schriftelijke bevestiging van de opzegging :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja vandaag binnen gehad :D

tnx

• FiscBiker
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20:32
FiscBiker schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 15:51:
(...) op de eerste factuur brengen ze doodleuk 10 euro (buiten de bundel gebeld) extra in rekening omdat ze mijn beltegoed van +/- 400 euro nog niet over hebben gezet. Ik heb gebeld en volgens T-Mobile zou dat op de tweede factuur gecompenseerd moeten worden en als ik op de derde factuur nog niets heb gezien kan ik altijd weer opnieuw opbellen...
Tweede factuur is binnen, blijkbaar komt die nu 6 dagen eerder dan vroeger. Mijn oude beltegoed is overgezet, maar de buiten de bundel kosten van de eerste factuur zijn nog niet gecorrigeerd.
Daarnaast is niet mijn hele beltegoed overgezet. Volgens mijn laatste factuur van Orange (die van 0 euro) had ik een tegoed van 420,44 euro, maar op de tweede factuur prijkt een behouden beltegoed van 350 euro rond. Even 70 euro aan beltegoed achterover gedrukt!
Excl. BTW, ja, daar kwam ik te laat achter, is dat 353,31, dus dan hebben ze 3,31 euro naar beneden afgerond ipv dat ze naar boven zouden afronden zoals in de uitleg-pdf staat.

[ Voor 9% gewijzigd door FiscBiker op 24-09-2009 14:16 ]

Pagina: 1