'piratenpartij' duikt steeds vaker op

Pagina: 1
Acties:
  • 574 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TGoC
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04-09 11:50
Beste mede-modders,

Ik begin me langzaam dood te irriteren aan coretx en zijn aangewanden die doelloos overal over de site beginnen over piratenpartei.de en dergelijke websites.

Kunnen ze hier eens op aangesproken worden? Sowieso bij mij iedere post met dit adres of vergelijkbaar adres gaat pertinent naar -1 tenzij het echt eens relevant zou zijn.

Voorbeeld: coretx in 'nieuws: Rusland wil voip-bedrijven aan banden leggen'
Volledig overzicht? Kijk zijn reacties... alleen maar piratenpartij gespam.

ow en nog eens: coretx in 'nieuws: Rusland wil voip-bedrijven aan banden leggen'

[ Voor 12% gewijzigd door TGoC op 27-07-2009 17:10 ]

Als alles fout gaat: Reset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
We kijken er naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Als het een troost is, zijn statistieken geven aan dat hij alsdusdanig ook vaak naar -1 gemod wordt:
Laatste reactie Maandag 27 juli 2009, 01:41
Aantal reacties #109 1.896 »
Frequentie 0,72 reacties per dag
Totale reactiescore #311643 -365
Gemiddelde Score -0,2
Karma i #311642 -11.402
Reacties 128%
Forum -24%
Overig -4%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TGoC
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04-09 11:50
Nou.. wat noem je troost? Ik begin me te ergeren dat ze elk excuus gebruiken om reclame te maken. T.net is er niet om reclame te maken voor al je idiote sites. Je ziet mij mijn bedrijfje ook niet overal adverteren als er weer iets nieuws is op netwerk gebied...

De gebruiker is gewoon heel fout bezig en ik denk dat enkele tikken op de vingers wel gepast zijn. Al zou je het idee hebben dat een gebruiker de hint wel gebruikt als zijn reacties voor het grote deel worden -1 worden geplaatst... echter lijkt deze gebruiker toch de enkele minuten die hij dan zichtbaar is toch te gebruiken. Ik zou al bijna voorstellen om zijn standaard score naar -1 te brengen en als hij eindelijk niet adverteert of een zinvolle post doet om omhoog te modden.

Als alles fout gaat: Reset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjtdevries
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-09 12:12
Ik kan niet zeggen dat ze me nu echt erg opgevallen zijn.
Meestal gaat het toch wel over onderwerpen die wel met de piratenpartij te maken heeft. En ze krijgen ook heel snel de juiste scores.

Maar voorlopig doen ze de piratenpartij meer schade dan goed. (dus wat dat betreft mogen ze van mij vooral doorgaan :))
Het is toch wel knap om op een site als Tweakers, waar er een gigantisch potentieel aan aanhangers is, zo ongeveer iedereen tegen je in het harnas te werken. Dat is echt een prestatie van formaat.

Volgens mij verliezen ze elke keer als ze een reactie posten weer een aantal zieltjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Zoals RoD al zei: we kijken er intern naar.

Bedankt voor de melding :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.