Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcbacon0
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23:20
Hallo,

aangezien ik binnenkort op vakantie ga, en niet wil riskeren dat mijn eigenlijk veel te dure iPod kapot gaat, probeer ik mijn oude zen weer aan de praat te krijgen.

Toen ik hem kocht had ik nog windows xp, de software cd met alle bijbehorende drivers werkte ook prima op xp. Nu probeer ik dus, weet ik hoeveel jaar later, het ding op vista aan te sluiten, en zoals ik had verwacht deed hij het niet. Ik ging op zoek naar drivers, kwam terecht op de alles behalve gebruiksvriendelijk gemaakte site van creative. Bij hun schijnt de zen sleek photo helemaal niet meer te bestaan. En kon er niet eens een vista drivertje van af. Na uren googelen heb ik nog niks gevonden.

Moet ik nu xp weer installeren als dual boot. Of is er stiekem een andere oplossing?

Bvd. Erwin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fraQ
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-12-2024
Als ik deze pagina moet geloven, kun je die vista drivers wel vergeten.

Enige optie zou dan inderdaad zijn om XP dual boot te draaien, of draai het in VMware.

EDIT: Dit misschien de moeite waard om te proberen?

[ Voor 19% gewijzigd door fraQ op 27-07-2009 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Is het ding niet te syncen met een 3rd party-programma? Bijvoorbeeld Mediamonkey of Winamp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcbacon0
@fraQ: ok, ga ik wel even windows xp proberen.

Die xp vista site geeft alleen maar een of andere driver detective, die scant en verteld er wat er allemaal wel niet klopt aan je pc, maar om het beter te maken moet je hun gaan betalen en registreren. Niet echt behulpzaam dus :P.

@RoD: Nee, geen van beide programma's ziet het apparaat. Hij staat trouwens ook niet eens in het deze computer scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 21:22
Ik weet ook niet waar je zocht naar de Sleek Photo, maar dit staat op de creative site:

http://support.creative.c...e=ZEN&CatName=MP3+Spelers

Overigens: Als je naar support gaat en dan mp3, krijg je de lijst van de "huidige productlijnen" van de Creative items. Daaronder staan verlopen apparaten. In die lijst kan je de sleek photo wel vinden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcbacon0
Ok, ik heb windows xp nu geïnstalleerd in VMWare, De drivers van de Zen ook. Maar nu heb ik nog een probleem. Hoe zorg ik dat VMWare de Zen laat zien in XP. Hij staat nergens in apparaat beheer (in xp, hij staat er wel in vista).

@jbdeiman: Als ik daar even verder kijk krijg ik de melding :"Windows Vista wordt momenteel niet ondersteund."
Dus dat wordt 'm ook niet

[ Voor 23% gewijzigd door mcbacon0 op 28-07-2009 14:11 ]

Pagina: 1