Integral MicroSD 16GB

Pagina: 1
Acties:

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 06:39
Hallo,

Ik zoek voor mijn telefoon een nieuwe geheugenkaartje. Ik zocht bij voorkeur eentje met 16GB. Nu liggen de prijzen in de winkel voor de bekendere merken zo rond de 55 euro.

Maar nu zie ik bij GSMWeb een MicroSD kaartje van Integral? van 16GB voor 29,95. Dat is wel heel erg goedkoop. Iemand een idee waarom dat zou is? Heeft het te maken met de kwaliteit van het kaartje? En zal dat problemen opleveren met bepaalde producten?

Dus iemand die ervaringen heeft met dit product of het merk?

• TGoC
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 28-12-2025

TGoC

FP fan

Omdat ik het merk integral niet ken? Kan zijn dat het een prijsvechter/nieuw bedrijf is maar dan moet je wel voor lief nemen dat de doorvoersnelheden lager zullen liggen. Overigens heb je al gekeken bij reviews?
SDHC come in three performance classes, Class 2, 4 and 6, they help the users recognize speed and performance requirements of the SDHC cards and the device it is functioning in. The class is dependent on what write-speed the card has, the higher the "Class", the faster the card is (Class 2: 2 MB/s; Class 4: 4 MB/s; Class 6: 6MB/s).
wellicht dat je hier wat meer info vind: http://www.memorybits.co....rd-class-6-insdh16g6/6156

[ Voor 1% gewijzigd door TGoC op 27-07-2009 15:27 . Reden: addon ]

Als alles fout gaat: Reset.