Wel Internet, geen icoon

Pagina: 1
Acties:

• bankrupcy
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-12-2025
Op mijn PC heb ik wel internetverbinding, maar geen icoon onder start/Instellingen/Netwerkverbindingen. Dat was nooit een probleem, omdat ik alleen een vaste verbinding gebruik. Nu ik ook een draadloze verbinding wil gebruiken, geeft dit problemen, omdat ik dan mijn vaste verbinding verlies. Deze is dan niet meer terug te halen, en een nieuwe maken gaat ook niet.

Als ik een nieuwe maak via de wizard wil hij er een aanmaken via een gateway (wat ik niet heb), en creeert vervolgens een niet werkende verbinding. Na een system restore kan ik weer internetten, maar ben ik mijn draadloze verbinding kwijt.

Mijn vraag is concreet: hoe krijg ik toch een icoon voor mijn huidige verbinding, zodat ik deze aan/uit kan zetten?

• Dutch_Celt
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15:19

Dutch_Celt

Jollygood

uhm... iets meer data is gewenst ;)

welk os?
pc of laptop (neem even voor gemak aan dat het om een laptop gaat)
iets meer info over wat je zelf al gezocht en gevonden hebt
etc...

• KOICE
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-03 14:42
Bij de eigenschappen van je netwerkverbinding kun je aangeven of er een icoon in de taakbalk moet komen te staan of niet. Ik dacht dat dit wel afhankelijk is van de Windows versie is die je gebruikt.

Vervolgens kun je daar de verbinding verbreken of starten. Of dit ook de oplossing is weet ik niet er staat namelijk erg weinig info in de startpost.

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:16
Nog belangrijker denk ik... waar probeer je naartoe te connecten? bv modem/router type x van provider y, staat DHCP aan op die router?.

[ Voor 12% gewijzigd door Prulleman op 27-07-2009 13:59 ]

Strava

• Dutch_Celt
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15:19

Dutch_Celt

Jollygood

is je oude probleem al opgelost?

lijkt ermee te maken te hebben namelijk, hardware wordt wel correct weergegeven in devicemanager?

drivers herinstalleren?

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:47

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Euh ja.. wat moeten we hier nu mee?
Leg eens duidelijker uit wat nu je exacte probleem is, met welke software en hardware :?
Met deze summiere info over het niet hebben van een icoontje kan niemand echt iets aanvangen ...

Tijd voor een nieuwe sig..

Pagina: 1