Ik heb te maken met een conversieprobleem. Er circuleren een groot aantal Excel sheets die allemaal DAO connecties gebruiken voor de database verbindingen. Nu blijkt dat in Office 2007 op de XP machines deze sheets niet werken. De melding met runtime error 3633 'Kan DLL ????L? niet laden' is niet behulpzaam. Het merkwaardige is dat onder Vista en Windows server 2003 dit wel gewoon werkt onder Office 2007.
Dit is een mooi moment om alles om te bouwen naar ADO, maar tot die tijd zou ik graag ook deze sheets onder XP werkend hebben. Opvallend is ook dat versies van MDAC, Jet e.d. bij XP in principe al vastliggen vanuit SP3 dus dat zou een standaard configuratie moeten zijn. Ik hoop dat andere mensen hier ook tegen aangelopen zijn en dit op hebben weten te lossen.
Dit is een mooi moment om alles om te bouwen naar ADO, maar tot die tijd zou ik graag ook deze sheets onder XP werkend hebben. Opvallend is ook dat versies van MDAC, Jet e.d. bij XP in principe al vastliggen vanuit SP3 dus dat zou een standaard configuratie moeten zijn. Ik hoop dat andere mensen hier ook tegen aangelopen zijn en dit op hebben weten te lossen.