Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[XBMC] Hoe de Microsoft Remote Control volledig gebruiken? *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb pas XBMC op mijn Vista Premium pc geinstalleerd. Alles is goed verlopen, alleen mijn MCE controller werkt niet voor de volle 100%, de back toets werkt niet zodat ik niet uit het menu kan. Hoe krijg ik de MCE controller 100% goed werkent.
Ik heb het hele internet al afgezocht maar kon niets hierover vinden. Wij kan mij op weg helpen.

Bij voorbaat dank, Laurens

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Welkom op GoT!

Wat bedoel je met het hele internet al afgezocht? (Flauw: als het hele internet, dan blijft er weinig over qua tips omdat je dan zelfs de broncode al hebt doorgenomen). Ik vraag dit, omdat het me onduidelijk is of je tips zoals http://www.xbmc.org/forum/showthread.php?t=36936 of iceme in "[XBMC] Ervaringen met XBMC - Deel XII" al hebt geprobeerd. Het is nogal zinloos als we pak-em-beet alle hits op [google=XBMC MCE remote] hier gaan opsommen. Dus: welke opties heb je al geprobeerd? Dan kunnen we gerichter meedenken :) (Disclaimer: ik gebruik de gewone Vista MCE dus heb geen idee van de waarde van de tips).

offtopic:
Ik pas de topictitel aan (was: 'Microsoft Remote Control'). Het gaat je niet om de hardware van de remote, maar juist om de instellingen van XBMC.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het gevonden, het werkt nu.
Sorry van mijn korte slechte uitleg, doe dit duidelijk niet vaak.

Bedankt, Laurens

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

:)

Voor de mensen die dit later ook zoeken: hoe heb je het opgelost?

edit:

Om nog even te "zeuren": ik zie dat je je vraag ook heb gesteld in [XBMC] Ervaringen met XBMC - Deel XII. Het is niet handig om een vraag op meer dan een plaats te stellen. Het forum is al vol zat. Dus: ajb 1 topic per vraag :)

[ Voor 65% gewijzigd door F_J_K op 28-07-2009 11:15 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)