Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fabstar81
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-09 15:12
Toen ik vorige maand mn HTC TP2 binnen kreeg zag ik dat er ook een programma voor Facebook opzat. je kan je contacts uit facebook koppelen met je eigen contacts en voilá, je hebt een mooie profielfoto in je contacts. ff syncen met exchange en in outlook staat het ook.

hartstikke handig.

maar nu...sinds een week of anderhalf krijg ik ineens geen nieuwe profielen meer binnen als er vrienden zijn die ik geaccepteerd heb. normaliter kan je dan tussen de nieuwe profielen op je telefoon degene koppelen aan je contact.

ik heb mijn facebook voor de rest helemaal dichtgespijkerd maar de htc applicatie heb ik wel toestemming gegeven in facebook.

ik weet niet of ik met het dichtspijkeren van facebook ook een instelling heb afgeschermd die nu mijn htc behoedt om nieuwe "vrienden" binnen te halen. ik had overigens de laatste tijd wel wat problemen met de bereikbaarheid van de servers van facebook, de mobiele site deed het vaakt niet. misschien heeft dat er mee te maken.

Wel krijg ik updates binnen van contacts die wel goed gekoppeld zijn. dus dat doet het wel.

wat ik heb geprobeerd:
een aantel instellingen terug te zetten in facebook
de htc tp2 continue de profielenlijst laten vernieuwen
via verschillende andere manieren geprobeerd om de profielen toch binnen te halen en te koppelen

alles zonder resultaat. iemand van jullie die misschien weet of en welke instelling het is in Facebook? of is er iets anders wat ik over het hoofd zie...

făbŞŤĄŘ - Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Gezien we voor telefoons een eigen subforum hebben krijgt dit topic een schoipje.

Overige Hardware > Windows Based Mobiles & PDA's

[ Voor 11% gewijzigd door TERW_DAN op 27-07-2009 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fabstar81
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-09 15:12
na opnieuw inloggen en opstarten, alles in facebook op meldingen laten geve gezet, is het nu dan eindelijk voor elkaar...

blijkbaar had ik ergens een paar vinkjes verkeerd gezet.

făbŞŤĄŘ - Mijn PC