Zowel thuis als op mjin werk ben ik ineens (tussen zaterdag en nu) de inhoud van mijn winkelmand kwijtgeraakt. Dat is naar.
Volgens zit je winkelmand sowieso in een cookie en niet op de server (verbonden aan je useraccount). Het zou sowieso fijn zijn als dat laatste het geval zou zijn.
Dat staat op de lijst: zie devtrack.posttoast schreef op maandag 27 juli 2009 @ 09:40:
Volgens zit je winkelmand sowieso in een cookie en niet op de server (verbonden aan je useraccount). Het zou sowieso fijn zijn als dat laatste het geval zou zijn.
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Maar waarom werken die cookies dan op 2 locaties niet meer? Zaten grotendeels dezelfde producten in, schat ik, misschien gaat het fout als 1 produkt niet meer bestaat oid? Of expired die cookie heel snel?posttoast schreef op maandag 27 juli 2009 @ 09:40:
[ Voor 3% gewijzigd door Pooh op 27-07-2009 10:14 ]
Het is voor mij vanaf hier onmogelijk om te zien waarom je winkelmandje is verdwenen, maar ik kan wel bevestigen dat het zich in een cookie bevindt. Zoals pven ook al laat zien is dit wel iets waar wij aan werken, en zoals de titel van het genoemde devtrack verzoek doet vermoeden staat dat op de agenda voor Pricewatch 3.0.
Ben er overigens wel bang voor dat het kwijtraken van je winkelmandje in dit geval geen bug is, maar gevolg van de verloopdatum. Als ik hier een nieuw winkelmandje maak, verloopt het in augustus. Dus leeft het 1 maand.
Ben er overigens wel bang voor dat het kwijtraken van je winkelmandje in dit geval geen bug is, maar gevolg van de verloopdatum. Als ik hier een nieuw winkelmandje maak, verloopt het in augustus. Dus leeft het 1 maand.
Welke cookie gaat het om?
Overigens misschien een idee om die verloopdatum aan te passen? Als ik m'n winkelwagentje met veel moeite heb gevuld (gelukkig heb ik inhoud ook wel elders bewaard) wil dat nog niet zeggen dat ik ze meteen binnen een maand aanschaf.
Overigens misschien een idee om die verloopdatum aan te passen? Als ik m'n winkelwagentje met veel moeite heb gevuld (gelukkig heb ik inhoud ook wel elders bewaard) wil dat nog niet zeggen dat ik ze meteen binnen een maand aanschaf.
De cookie die je in de gaten wilt houden heet heel treffend 'kar'. Het zou misschien handig zijn die cookie iets langer in leven te laten, maar zo zijn er erg veel dingen die we nog graag zouden willen verbeteren aan het winkelmandje. Dat gaan we ook doen, en dan op een iets grotere schaal. De cookie gaat dan in zijn geheel verdwijnen, dus voor die tijd nog kostbare devtijd vrijmaken lijkt me niet zo handig
.
Jimp schreef op maandag 27 juli 2009 @ 12:51:
De cookie gaat dan in zijn geheel verdwijnen, dus voor die tijd nog kostbare devtijd vrijmaken lijkt me niet zo handig.
offtopic:
Afgezien het sync-process is dit slechts een kwestie van een getalletje aanpassen en de duur van de cookie is langer. Nu weet ik dat jullie het niet leuk vinden als users gaan zeggen dat het niet veel tijd zou kosten, immers dat is aan jullie om te bepalen, maar dit lijkt mij (ik heb die code nooit gezien) gewoon een werkje van hooguit twee minuten, waarbij het meeste tijd gaat zitten in het zoeken van de juiste files
Afgezien het sync-process is dit slechts een kwestie van een getalletje aanpassen en de duur van de cookie is langer. Nu weet ik dat jullie het niet leuk vinden als users gaan zeggen dat het niet veel tijd zou kosten, immers dat is aan jullie om te bepalen, maar dit lijkt mij (ik heb die code nooit gezien) gewoon een werkje van hooguit twee minuten, waarbij het meeste tijd gaat zitten in het zoeken van de juiste files
Ik heb de verlooptijd aangepast naar 1 jaar
Intentionally left blank
Note dat je daarvoor wel je winkelmandje even moet 'verversen' zodat de cookie opnieuw gezet wordt
Intentionally left blank
En inmiddels bestaat de winkelmand al niet eens meer
Intentionally left blank
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()