Als eerste moet ik zeggen dat die nieuwe spotlight feature opzich een handige feature kan zijn om extra nadruk te leggen op een review, echter doordat die HTC Hero dus momenteel als spotlight staat (en ik het weekend weinig online ben geweest) heb ik dus die redactieblog gemist omdat ik geen nieuw plaatje zag. Want adhv dat plaatje bepaal ik snel of er nieuwe content is.
Die HTC review had ik immers al gelezen. Nu vroeg ik me af of er wellicht iets op te bedenken valt dat je niet de nieuwere content mist als je de huidige spotlight al een paar keer gezien hebt? Want het zou toch zonde zijn om nieuwere content te moeten missen door een spotlight die ik al lang gelezen had, want zo lijkt het net of er geen nieuwere content is gekomen.
Die HTC review had ik immers al gelezen. Nu vroeg ik me af of er wellicht iets op te bedenken valt dat je niet de nieuwere content mist als je de huidige spotlight al een paar keer gezien hebt? Want het zou toch zonde zijn om nieuwere content te moeten missen door een spotlight die ik al lang gelezen had, want zo lijkt het net of er geen nieuwere content is gekomen.