Toon posts:

SB Live kraakt

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
M'n SBLive 1024 kraakt bij 3D games

Ik heb pas een nieuwe mobo met sound onboard die heb ik uitgeschakeld en ingeschakeld,met beiden options kraakt m'n sb live

Heb ook al lifeware 3.0 geinst,en via 4in1 drivers 2.28.

Heeft iemand hier een oplossing voor??

• d33n
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-07 08:15
misschien de stekkertjes eens bekijken.
wanneer de stekkertjes beetje los zitten of slecht cotact maken kan ie gaan kraken.

verder (bij mij dan) als je een stereo eraan hebt hangen, check je speaker, ook weer de bekabeling, en misschien (zoals bij mij dus het geval is) kraakt ie wel alleen als je het volume harder zet met je versterker (pot-meter is vies emn kraakt dus)

laatste zal het wle niet zijn, maar ik denk ik vertel het er ff bij, dan heeft misschien _iemand_ er iets aan :)

Verwijderd

Topicstarter
Als ik muziek afspeel met winamp kraakt hij niet,het is alleen met 3D games

Verwijderd

search
1e keer dat ik dit zeg :)
mar ik heb hier ook al een keer een topic over geopent en anderen ook dus...

• Arjan A
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:56

Arjan A

Cenosillicafoob

Je hebt toch geen MSI MoBo he?
Ik heb hetzelfde probleem gehad (Viper 550 + SB Live) op een MSI 6163VA. Alles geprobeerd om dat gekraak weg te krijgen. Hij kraakt namelijk als er bepaalde functies van je videokaart worden aangesproken. Kaarten erin en eruit halen c.q. verwisselen en IRQ's nagaan etc etc etc, het helpt allemaal niet. Mijn oplossing was een ander mobo (nadat die MSI er ineens mee ophield). Toen was ook het probleem weg. Ben nu tevreden met een Asus.

Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur