Hallo Iedereen,
Mijn vader heeft gister een nieuwe latop gekocht, en binnen een uur is hij al onbruikbaar.
Bij het opstarten wordt er "enter CURRENT password :?" gevraagd...
Ik was er niet bij dus ik weet niet precies wat er in welke volgorde is gebeurd:
- 1e gebruik dus allerlij handige tooltjes die je verder leiden, vooral "Empowering Technology" waar meerdere wachtwoorden ingevuld moesten worden ( die natuurlijke allemaal ook opgeschreven waren)
- verwijderen van oa Mcafee,Office en meer "gratis" probeerversies.
Na reboot dus de vraag om een wachtwoord, alles geprobeerd maar geen van de wachtwoorden wordt geaccepteerd.( ook de default/backdoor passes werken niet).
Op het net heb ik de volgende problemen gevonden:
- Alle wachtwoorden komen in hoofdletters (ook al worden ze normaal ingetoetst).
- Alleen de 1e acht tekens worden onthouden.
Dus nogmaals zijn lijstje langs, helaas weer zonder resultaat.
Heeft er hier nog iemand tips/truuks of eenzelfde ervaring?
Mijn vader heeft gister een nieuwe latop gekocht, en binnen een uur is hij al onbruikbaar.
Bij het opstarten wordt er "enter CURRENT password :?" gevraagd...
Ik was er niet bij dus ik weet niet precies wat er in welke volgorde is gebeurd:
- 1e gebruik dus allerlij handige tooltjes die je verder leiden, vooral "Empowering Technology" waar meerdere wachtwoorden ingevuld moesten worden ( die natuurlijke allemaal ook opgeschreven waren)
- verwijderen van oa Mcafee,Office en meer "gratis" probeerversies.
Na reboot dus de vraag om een wachtwoord, alles geprobeerd maar geen van de wachtwoorden wordt geaccepteerd.( ook de default/backdoor passes werken niet).
Op het net heb ik de volgende problemen gevonden:
- Alle wachtwoorden komen in hoofdletters (ook al worden ze normaal ingetoetst).
- Alleen de 1e acht tekens worden onthouden.
Dus nogmaals zijn lijstje langs, helaas weer zonder resultaat.
Heeft er hier nog iemand tips/truuks of eenzelfde ervaring?